کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران

کدخبر:۲۱۲۶۱پنجشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷:۱۳۸۷۱۷ بازدید

در این گزارش نیز خودروهای هم‌کلاس و نزدیک به هم را از منظر خریداران بررسی کرده‌ایم. هدف از این مطالب آشنایی حداقلی خریداران ...

در این گزارش نیز خودروهای هم‌کلاس و نزدیک به هم را از منظر خریداران بررسی کرده‌ایم. هدف از این مطالب آشنایی حداقلی خریداران با ویژگی‌های کلی خودروها است. در این صفحه تمامی نظرهای داده شده نسبی است و تنها در مقام مقایسه دو خودرو با یکدیگر معنی می‌دهند و کاربران محترم نیز با نظرات خود میتوانند به محتوای مطلب کمک نمایند .

به این ترتیب از نظر نویسنده هیچ‌یک از خودروها به طور مطلق نه خوب هستند و نه بد. بدیهی است که در این مجال کوتاه امکان بررسی همه‌جانبه خودروها با یکدیگر وجود ندارد و دست آخر این خریدار است که برحسب بودجه و سلیقه خود اقدام به خرید می‌کند.
 


 

توسان یا اسپورتیج

در میان مردم ما خودروهای شاسی بلند از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. شاسی بلندهای کلاس متوسط در این میان به‌دلیل اینکه قیمت و امکانات متناسب تری دارند در معرض انتخاب بیشتری قرار می‌گیرند. هیوندای توسان و کیا اسپورتیج دو شاسی بلند کلاس متوسط از خودروسازان کره جنوبی هستند که سهم مهمی در بازار ایران دارند. برای اینکه انتخاب خوبی بین این دو خودرو داشته باشید باید به خصوصیات آنها توجه کنید. کیا اسپورتیج خودرویی است که در مدل جدید با موتور توربو قدرت بیشتری تولید می‌کند با اینکه حجم موتور کمتری دارد. همچنین زیربندی آن قوی‌تر است.
 

v8uy1v64a5r6hcfgv6d3.jpg


به همین دلیل اگر سفرهای خاکی و آفرود جاده‌ای زیادی در پیش دارید این خودرو انتخاب بهتری برای شما است. اما اگر طراحی داخلی و آپشن را مدنظر داشته باشید هیوندای توسان انتخاب بهتری خواهد بود. همچنین سیستم تعلیق یا در اصطلاح عام، کمک فنرهای هیوندای توسان نرم‌تر است. از نظر استهلاک هم باید توجه داشت که هر دو این خودروها شبیه به هم هستند و در سطح قابل قبولی قرار دارند. در مورد نمایندگی‌های فروش و تامین قطعات هم به دلیل اینکه مدت زیادی در بازار ایران حضور داشته‌اند، پراکندگی خوبی در سطح کشور دارند. از نظر مصرف سوخت کیا اسپورتیج مصرف بیشتری دارد؛ اما در حدی نیست که رقم معنی‌داری باشد.
 



سفران یا اپتیما 

شاید در بازارهای جهانی کیا اپتیما و رنو سفران چندان در یک کلاس قرار نگیرند، اما در بازار ایران محدوده قیمتی، این دو خودرو را در کنار هم قرار داده است. سفران و اپتیما دو خودرو با خصوصیات طراحی و فنی متفاوت هستند. رنو سفران بر اساس الگوهای طراحی فرانسوی طراحی شده است. در بدنه آن پیچیدگی و خطوط شکسته کمی دیده می‌شود. به همین دلیل طراحی آن با وقار و شبیه به خودروهای کلاس مدیریتی شده است. در مقابل کیا اپتیما با طراحی کشیده‌تر و استفاده از خطوط، روح یک خودرو اسپرت را پیدا کرده است. هر چند در واقع یک اسپرت نیست. همین وجه افتراق می‌تواند عاملی برای انتخاب باشد. 


u8b7tga6avmw7zgl810.jpg


در بخش فنی هم اگر به دنبال خودرویی هستید که نرم باشد و در عین حال قدرت و سرعت خوبی هم داشته باشد رنو سفران گزینه خوبی است. مانند اینکه سوار ابر شده باشید. اما اگر می‌خواهید سوار باد شوید، در این کلاس کیا اپتیما انتخاب بهتری است؛ چرا‌که شتاب و سرعت نهایی بالاتری دارد. از نظر آپشن هم اساسا کره‌ای‌ها گشاده‌دست‌تر از فرانسوی‌ها هستند و به همین دلیل کیا اپتیما می‌تواند گزینه بهتری برای آپشن بازها باشد. از نظر استهلاک اگر چه خودروهای فرانسوی به پراستهلاک بودن مشهور هستند، اما ترکیب DNA رنو با نیسان در سال‌های اخیر وضعیت را بهتر کرده است.
 



سمند یا دنا

خودروهای داخلی برای طیف وسیعی از خریداران جذاب هستند و با اغلب بودجه‌ها جور در می‌آیند. در این میان دو خودرو سمند و دنا از بزرگ‌ترین‌ خودروساز کشور به دلیل شباهت‌هایی که دارند انتخاب را بینشان سخت کرده‌اند. این دو خودرو به دلیل داشتن پلت فرم مشترک و موتورهای یکسان در یک کلاس قرار می‌گیرند هر چند قیمت‌های آنها متفاوت است. دنا را به نوعی می‌توان نسخه اصلاح شده خودرو سمند به حساب آورد. اصلاحی که خیلی خوب هم انجام شده است. نمای جلوی خودرو کاملا جذاب شده و یک خودرو تهاجمی را تداعی می‌کند که جوانان را جذب می‌کند. از سوی دیگر در داخل خودرو نیز تغییراتی داده شده تا از سمند فاصله بگیرد.


xzbwp0707n0hq1t08hz.jpg


طراحی جلو داشبورد لوکس، استفاده از طراحی دو رنگ در داخل و دستگیره‌های جدید، فضای متفاوتی را برای این خودرو ایجاد کرده است. همچنین آپشن‌هایی که شرکت سازنده به‌صورت مجزا برای این خودرو ارائه می‌دهد، مانند گرمکن و سردکن صندلی و مسیریاب استاندارد ایران، آن را در میان خودروهای داخلی متمایز ساخته است. در مقابل سمند خودرویی است که ظرفیت فشار بالاتری به دلیل طراحی ساده‌تر دارد. از نظر قدرت نقدشوندگی و خدمات پس از فروش نیز کمتر خودرویی در ایران به پای این دو خودرو می‌رسد.

 




تندر وانت یا آریسان

بازار خودروهای شهری کار، یا همان وانت‌ها در بازار ایران بازار متنوعی نیست. در سال‌های اخیر دو خودرو وانت تندر و وانت آریسان کمی تنوع به آن داده‌اند. وانت تندر که از اسمش پیداست از چه خودرویی منشعب شده و وانت آریسان نیز محصولی است که روی پلت‌فرم پژو 405 با نیم نگاهی به فیس لیفت پژو پارس ساخته شده است. هر دو این خودروها در کلاس وانت‌های سبک قرار می‌گیرند که زیر یک تن ظرفیت بار دارند. یکی از مزیت‌های وانت آریسان این است که نسخه گازسوز آن نیز ارائه می‌شود و با طراحی کپسول‌های گاز در زیر بدنه برخلاف وانت پیکان گازسوز، از فضای بار وانت کاسته نشده است. 
 

u25dptuaixmqys7bixhj.jpg


این دو وانت با داشتن کیسه هوا از ایمن‌ترین وانت‌های کشور در کلاس خود به حساب می‌آیند. کسانی که با این دو وانت کار کرده‌اند می‌گویند که وانت آریسان ظرفیت حمل بار بیشتری دارد، اما وانت تندر به دلیل داشتن فنرهای خشک‌تر، برای استفاده به‌عنوان وانت قابلیت‌های بیشتری دارد. در بخش استهلاک هنوز از عمر کاری آنها، آنقدری نگذشته که شواهد خوبی در دسترس باشد اما با توجه به نسخه سدان این خودروها کفه ترازو به سود وانت تندر سنگینی می‌کند. از نظر خدمات پس از فروش هر دو خودرو وضعیت مناسبی دارند، اما قیمت قطعات یدکی وانت آریسان در بازار کمتر است.

 



باکستر یا Z4 

کوپه‌های اسپرت؛ جوان‌پسندترین کلاس خودروهای سواری در جهان به حساب می‌آیند و جوانان ایرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند. اما خرید آنها با قیمت‌های ایران کار هر جوانی نیست! اگر بودجه کافی برای خرید خودرویی در این کلاس دارید دو خودرو بی‌ام‌و Z4 وپورشه باکستر انتخاب‌های جالب توجهی در این کلاس هستند. پورشه باکستر یکی از اسپرت ترین خودروهای بازار ایران است. موتور آن قوی‌تر از بی‌ام‌و Z4 بوده و شتاب و سرعت بهتری دارد، اما برای یک خودرو اسپرت همه چیز شتاب نیست بلکه هندلینگ یا همان فرمانپذیری نیز مهم است. بی‌ام‌و Z4 از این نظر وضعیت بهتری دارد. در بخش طراحی، پورشه باکستر تداوم طراحی سنتی پورشه است، اما بی‌ام‌و Z4 به دلیل دماغه کشیده‌تری که دارد روح طراحی اسپرت را بهتر منتقل می‌کند.


o1ly1cnznhusj306lo5o.jpg


با این حال در موقع خرید خودروهای لوکس برندها نیز حرف خود را می‌زنند. پورشه اساسا برند لوکس تری در مقایسه با بی‌ام‌و به حساب می‌آید. در زمینه استهلاک باید گفت که پورشه به دلیل دور موتور بالایی که دارد استهلاک موتوری بیشتری هم دارد. قیمت لوازم و مواد مصرفی بی‌ام‌و Z4 نیز به مراتب کمتر است، هر چند هر دو خودرو در رده هزینه بالاهای بازار قرار می‌گیرند. در مورد نمایندگی‌های رسمی، در تهران وضع هر دو خودرو خوب است اما در سطح کشور بی‌ام‌و وضعیت بهتری دارد.
 



یاریس یا اکسنت 

در رده خودروهای سدان جمع و جور خودروسازان آسیایی دست پری در بازار ایران دارند، هر‌چند قیمت هایشان چندان جمع و جور نیست.تویوتا یاریس و هیوندای اکسنت دو خودرو قابل توجه در این بازار هستند. تویوتا با گذاشتن موتور 1500 سی‌سی روی یاریس آن را به یک خودرو کاربردی تبدیل کرد. تغییرات طراحی بیرونی آن نیز کمی از سادگی کار کاسته و ماهیتی اسپرت تر به این خودرو داده است. در مقابل هیوندای اکسنت با المان طراحی مدل النترا در قیمتی پایین‌تر، طیف وسیعی را به سوی خودش جذب کرده است به خصوص که قیمت مناسب‌تری هم در مقایسه با تویوتا یاریس دارد. 


kv3aiby9wb2hq4alhk5.jpg


شتاب هیوندای اکسنت از تویوتا یاریس بیشتر است، اما یاریس گیربکس بهتری داشته و سرعت پاسخگویی آن در دنده‌های سبک بیشتر است. اگر به دنبال طراحی داخلی پیچیده و متنوع هستید هیوندای اکسنت شما را راضی تر خواهد کرد اما اگر به دنبال کیفیت مواد استفاده شده در ساخت داخل خودرو هستید، تویوتا یاریس انتخاب بهتری خواهد بود. یاریس رانندگی نرم تری دارد و در مقابل اکسنت هندلینگ بهتری به شما می‌دهد. در بحث استهلاک نیز به سختی می‌توان خودرویی را پیدا کرد که بتواند تویوتا را شکست دهد. هر دو خودرو از نظر نمایندگی‌های خدمات پس از فروش وضعیت خوبی در سطح کشور دارند. 
 


 

Q5 یا X4

در رده شاسی بلندهای لوکس بازار ایران یکی از ناشناخته ترین پدیده‌ها آئودی Q5 است. فعلا بیشتر در نمایشگاه‌ها دیده می‌شود تا سطح شهر. از نظر فنی و موتوری در کلاس اسپورتیج قرار می‌گیرد! اما از نظر قدرت و قیمت بی‌ام‌و X4 بهترین هماورد آن در بازار کنونی ایران است. آئودی Q5 با موتور توربو 2 لیتری وارد ایران شده، اما به مدد تکنولوژی آئودی و توربوشارژرش می‌تواند قدرتی در حد بی‌ام‌و X4 سه لیتری تولید کند، اگر چه آئودی Q5 خصوصیات ظاهری اسپرت بی‌ام‌و X4 را ندارد، اما به جایش خصوصیات آفرود بسیار خوبی دارد که در بی‌ام‌و X4 دیده نمی‌شود. 


814oybces9khrkzxxg6.jpg


همین مساله می‌تواند برای پرداخت 400 میلیون برای آئودی یا 385 میلیون برای بی‌ام‌و مورد توجه قرار گیرد. در طراحی داخلی هر دو خودرو طراحی نیمه لوکس دارند. با این تفاوت که آئودی خانوادگی تر طراحی شده و بی‌ام‌و اسپرت تر؛ به خصوص که بی‌ام‌و در بخش عقب ظرافت طراحی بیشتری به خرج داده است. از نظر خدمات پس از فروش و تامین قطعات فعلا وضعیت بی‌ام‌و بهتر است چرا که آئودی برندی نوپا در بازار ایران است.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

محمد بی طالع: 1395/1/1918:21:50،
125
11
خودروها ی آلمانی :پبشمرگتان بشه پراید :بلاگردونتان بشه پژو
مهدی: 1395/1/1920:54:47،
50
23
خدایی این سطر اخر مقاله از پهنا تو حلقم ائودی رو با کیا مقایسه کرده اقا یا خانوم نویسنده اینجا ک همچین مقاله زدی ولی تو ی جمع از اینا حرفا نزنی ک بدجور بهت میخندن .......
مسعود: 1395/1/1921:14:03،
58
21
لطفا راهنمایی کنید کدوم رو بخرم
سراتو 2016 وارداتی +++++
مزدا 3 تیپ 4 بهمن موتور - - - -
مردم: 1395/1/1922:51:34،
24
8
این حق انتخاب ها رو کی داره؟!!!!
چرا مردم دوست داشتنی ما نباید بهترین ها رو سوار بشن...
چرا انقدر ظلم میکنین به مردم...
چرا باید خودروساز ها دلال بشن...و مسولین به این وظیفه ناشایست کمک بکنن...؟!!
آفرودر حرفه ای اصل: 1395/1/2000:50:09،
15
7
یعنی تو کلاس لوکس 400 میلیون هم حق انتخاب هست ولی تو کلاس شاسی بلند آفرود متوسط یا بزرگ یک انتخابم نیست مگه وانت هایلوکسو حساب کنی که اونم 4 سیلندره و خوب گازش نمی کنه!
جواب: 1395/1/2006:16:53،
23
15
من فقط بین آئودی و ب ام و میتونم بگم صد در صد آئودی.

البته من در آمریکا میگویم، کلاس آئودی و سخت جان بودنش مثل بنز است.

البته این را هم اضافه کنم که هیچکدام از اینها لکسس نمی شوند.
اس: 1395/1/2009:16:34،
20
7
واقعا نویسنده موتور ب ام و ایکس ۴ رو نمیدونه دو لیتری توربوشارژ هست؟ نقد ماشین هم می نویسه ...
پویا: 1395/1/2012:20:10،
16
7
مردم:


عزیز دل، مردم ایران سی و چند سالی هست سوار بهترین ها هستند... فقط چون این چیز بهترین ها به این زودی ها بی حال نمیشه و تند تند کار میکنه...
sina: 1395/1/2014:52:17،
11
10
اقا ی آفرودر حرفه ای اصل پس xc90 فندقه خودرویی بی رقیب تو بازار ایران که برای همین تو این مقایسه ها نیست
Arash: 1395/1/1918:29:54،
70
12
اسم ماشین که میاد تو ایران حالم ببخشید بهم میخوره. هر اشغالی میاد تو ایران میشه خدا.
كلا: 1395/1/1918:33:11،
86
10
كلا حق انتخاب 97 درصد مردم همون سمند يا راناست
مهدی: 1395/1/1920:50:37،
74
16
نه داداش همون سمند و دنا هم برای من جوون 26 ساله ک نه هیچ کار درست درمونی نیست شده ارزو نه اینکه فکر کنید دست روی دست گذاشتم و بیکار می گردم وقتی بابای پولدار نداری و هیچ رابطه جز شاگردی این و اون و شاگرد کارخونه هیچ کاری دیگه نمیشه انجام داد اونم با این حقوقای مسخره 812 هزار تومن که منه مجرد ب 20 برج نرسیده مجبورم تا برج بعد فقط حسرت بخورم اخه خدا چرا مارو تو ایران دنیا اوردی اگه اخرتی باشه ک بعید می دونم حتما میخام شخصا ازت بپرسم چرا ایران ......
سلام: 1395/1/1918:34:58،
37
50
توسان یا اسپرتج هیچکدوم هردو اشغال
بعدی اپتیما
دنا
اریسان با توجه به قیمت اقتصادی تر
قطعا یاریس
و bmw x4
عباس آقا: 1395/1/1921:18:26،
26
14
معلومه خيلي فني نظر دادي !!!!!

مخصوصا بين سفران و اپتيما !!! يفران يه سر و گردن از اپتيما سره از هر لحاظ. مخصوصا فول آپشن ٦سليندرش ...
به به: 1395/1/2006:20:30،
21
10
شما واقعا نابغه ای، مخصوصا از نظر x4 گفتنت.

اونوقت بین سایپا 131 و 111 چی?
renault: 1395/1/2011:56:08،
16
11
با شما موافقم ، فقط رنو کلیوس
احمد: 1395/1/1918:42:03،
37
10
خدایی قرار دادن اریسان در لیستی که یاریس و اپتیما و... قرار دارند
جفا در حق ان خودروهای روز و ایمن و باکیفیت نیست!!؟چند روز پیش یکی از همین اریسانهای ساخته خودروساز 50 ساله کشور
در خیابان از کنارم رد شد صدای گوش نواز دیفرانسیل ان تا ده ها
متر شنیده می شد!!موتور و گیربکس و دیفرانسیل با تکنولوژی
پیکان هم ارزش بررسی دارد!!
سعید ۱: 1395/1/1918:45:25،
33
53
این موتور EF7 توربوشارژ رو که رو سمند سورن گذاشتن کسی تا حالا استفاده کرده.
من همیشه تو جاده ام پولم نمی رسه که خودرو خارجی مناسب بخرم.
اگر کسی این خودرو رو استفاده کرده راهنمایی کنه ما بخریم یا نه.
روغن ریزی داره یا نه. قدرت و شتابش چطور.
ممنون از دوستان .
ببخشید که بی مورد مطلب گذاشتم.
بخرم ++++++
نخرم. ----------
ياكوزا: 1395/1/1922:22:38،
14
8
قربون دستت تو برو بخر اگر خوب يا بد بود بيا اينجا بگو بزار ماهم بدونيم
Ehsan: 1395/1/2000:14:54،
19
9
اقا نخر تازه اومده احتمالا حالا چنتايي منفجر باشه تا ايراداتشو درس كنن
سعید ۱: 1395/1/2012:32:51،
18
8
ممنون از دوستانی که نظر دادن. لطفا کسانی که خریدند و استفاده کردن کردند هم نظر بدن بزار من و پولهام موش آزمایشگاهی نشیم اگه کسانی هستند که خودرو رو خریدند ، تعریف کنند که چی می کشند از دستش و یا راضی هستند.
mi6: 1395/1/1918:47:33،
39
13
مردم نون شب ندارن بخورن بد شما به فکر ماشین لوکس خریدنید؟؟!
ناشناس: 1395/1/1918:51:03،
29
32
این تحلیل ها رو کی می نویسه؟رنو سفران یا همون لتتیود با موتور 3500 از نظر مازیمم سرعت و شتاب ضعیف تر از اپتیمای 2400 هست؟؟!!!از نظر اپشن اپتیما بالا تره؟!!!من هر دوشو داشتم از نظر قدرت موتور که اصلا لتتیود چند سر و گردن بالاتره و از نظر امکانات هم لتتیود با این که مدلش پایین تره امکاناتی نظیر ماساژور صندلی و خوشبو کننده هوای کابین اضافه تر از اپتیما داره
بابك: 1395/1/2000:43:32،
26
9
عزيز من سفران موتورش ٢٠٠٠ ٤ سيلندر يا ٢٥٠٠ ٦ سيلندر هست و همون لتيتيود نيست فقط از نظر ظاهري همونه
ولي در مورد اپشن سفران ٢٥٠٠ گرم كن ماساژور و صندلي برقيو داره و ترمز دستي برقي و .... در كل نسبت به اپتيما فول اتو پارك و اتو هلد نداره و اپتيما هم بعضي از اپشنهاي سفران رو نداره
از نظر فني و هندلينگ هم كه سفران فوق العادست و اصلا با كره اي جماعت قابل مقايسه نيست
پرهام : 1395/1/2010:44:39،
17
8
احسنت به بابک، کامل بود
نیما: 1395/1/1918:55:16،
24
8
کیا اپتیما با هیوندای سوناتا و تویوتا کمری مقایسه میشه که همه در رده خودور های خانوادگی هستند و هم قیمت هاشون نزدیکه.
انتخاب بین مرسدس بنز ای 250 و بی ام و 528 مهمه.
The one: 1395/1/1919:03:58،
32
7
معلومه نویسنده اصلا اطلاع کاملی از x4 نداشته!!!
موتور x4 هم 2لیتری توربو هست نه 3لیتری، درضمن رنج قیمت x4 از 400 تا 485 میلیون هست ولی نهایت قیمت Q5 تقریبا 415 میلیونه!!!
لطفا اطلاعات رو اصلاح کنید!!!
خشایار: 1395/1/1919:14:32،
32
26
چرا خودروهای اروپایی انقد استهلاکهاشون بالاس؟؟ از درجه یک هاشون بگیر تا درجه سه هاشون مثه رنو
amin: 1395/1/2000:01:21،
20
9
بنزین درجه هزارم ایران بریزی توی بهترین ماشین دنیا ی ساله نابود میشه!فقط پیکان تونسته دوام بیاره!!
خشایار2: 1395/1/2001:56:56،
17
12
اینایی که منفی دادن میشه علتشم بگن؟؟؟ هرکی که خودرو اروپایی داشته چه بنز ، بی ام و ، آئودی ، ..... میدونه که خودروهای اروپایی خرجشون بالاس، مطمئنم تاحالا ماشین اروپایی هم از نزدیک ندیدین،
جواب امین: 1395/1/2014:39:41،
18
9
عزیزم منظورم اینکه خرجشون بالاس، شما یه بنز بخر بعدش هیوندا بخر اونوقت فرقشونو میفهمی، هیوندا یه سرویس میبری برای روغن موتور و.... کل هزینش میشه 400 هزار تومن، ولی بنز باید میلیونی برای سرویس هاش خرج کنی، حالا دو هزاریت افتاد؟؟؟
نیما : 1395/1/1919:40:07،
17
8
بد نبود یه مقایسه ای هم بین 206 و مشتقات، تولید فعلی که معروف به 206 چینی هست
و 206 اصل فرانسه بشه نسبت کیفیت این دو ماشین تا شاید یادمون بیاد خودرو سازی کشورمون چقدر به مردمش اهمیت میده
گوگول: 1395/1/1920:04:26،
21
10
پراید وانت یا پیکان وانت
ali: 1395/1/1920:19:21،
34
8
خوب شد اینو خندم ،
بین bmw , porsche مونده بودم
علی: 1395/1/1921:05:17،
17
8
نمیدونم کی جلوی دنا رو طراحی کرده جلوش خیلی ضعف داره چون صافه وسپر وکاپوت تویه راستاست وبا کوچک ترین برخوردی اول کاپوت می خوره بعد سپر وخیلی هم زشته.الان اکثر برندهای معروف سپر جلو رو پف داروحجیم طراحی می کنن تا کاپوت با یه برخورد کوچیک رنگ نشه .
محمد : 1395/1/1923:00:42،
21
9
اصلا یاریس را میشه با اکسنت مقایسه کرد؟
تویوتا کجا و هیوندای کجا؟؟؟؟
علیرضا: 1395/1/1923:50:17،
21
8
اگر می خواهید به طور غیر مستقیم و بدون پارتی در یکی از تعمیرگاه های ایران خودرو استخدام شوید کافیست یک وانت آریسان بخرید
مهر ماه 94 تحویل گرفیتم تا حالا بیش از 25 بار به تعمیرگاه مراجعه کردم و می گن چون جدید آمده فعلا لوازم یدکی نداره
پس از پیگری و مراجعه فراوان از دی ماه گذشته و ... بالاخر موفق شدم تحت لوای گارانتی دیفرانسیل و صفحه کلاچ رو عوض کنم (البته خدایش کل بچه های تعمیرگاه ایران خودرو همت کردند و دیگه با همه رفیق شیش شدیم )
و امروز که سوار شدیم دوباره همان عیب روز اول را دارد
لعنت بر ویران خودرو
بهزاد تحریم: 1395/1/2000:51:02،
19
9
ایران جیب خیلی ازت گله مندم. تو که انقد شیطون بلایی، چرا تحلیلات کامل نیست؟ یه لطفی بکن. چند سالی میشه که بین پانامارا 4s و مازراتی گرن کبریو s موندم کدومشو بخرم؟ برا همینه تا حالا رانا سوار شدم. لطفا راهنمایی کنید.
Milad: 1395/1/2001:13:15،
17
7
قابل توجه آقاي نويسنده، بي ام و x4 موتور ٢ليتري تويين توربو داره نه موتور ٣ ليتري!!!!
بی وطن: 1395/1/2001:23:35،
16
8
باسلام و تحیات
در ایران کلا حق انتخاب موضوع مضحکی است.نامه تمام
hossein driver: 1395/1/2007:18:36،
24
10
یا علی چی دارم میبینم مقایسه وانت (اریسان) با وانت ال90 کاری ندارم یه تعداد میگن ال90 بده وارد جزئیات نمیشم ولی خدایی ظلمه ماشینی که موتورش از نظر مصرف کم مصرف ترین ماشین ایرانی هستش و مقایسه با ماشینی که موتورش ماله 49ساله پیشه خیلی بده خدایی یکم خجالت بکشید درسته ال90دف جلو هستش و اصولا وانت باس دف عقب باشه ولی حداقل یه ماشینی باشه که اسمش و بزارن ماشین نه لگن ورداشتن از هرماشینی یه چیز چسبوندن به هم میگن وانت ساختیم جمع کنید بابا این همه کمپانی وانت ساختن ایران هم وانت ساخته
لال: 1395/1/2013:47:30،
18
8
انتخاب های 90% مردم
پراید یا آردی/روآ یا خودروهای قدیمی
sina: 1395/1/2014:06:53،
15
18
سلام.
برلیانس H330 AT +++++
جک جی5 اتوماتیک----------

نظر واقعی تون رو بگید .
خشایار: 1395/1/2016:37:39،
17
9
من جک اس 5 داشتم اصلا خوب نیس، برلیانس رو اطلاعی ندارم
sina: 1395/1/2212:52:27،
19
8
چرا خوب نیست . یعنی مشکلاتش چیه؟

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل