کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
کانال تلگرام ایران جیب

خودروهای جدید در بازه قیمتی 75 تا 130 میلیون تومان

کدخبر:۲۱۲۰۲چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳:۴۷۱۱۱۷۴ بازدید

معمولا شروع هر سال برای علاقه‌مندان به خودروهای جدید این پرسش را با خود به همراه دارد که قرار است با چه خودروهایی روبه‌رو شویم.کدام برند ...
خودروهای جدید در بازه قیمتی 75 تا 130 میلیون تومان

معمولا شروع هر سال برای علاقه‌مندان به خودروهای جدید این پرسش را با خود به همراه دارد که قرار است با چه خودروهایی روبه‌رو شویم.کدام برند جدید به بازارخواهد آمد و کدام یک از محصولات مجددا تولید خواهند شد؟ در این شماره به آن بخش از پرسش علاقه‌مندان پاسخ خواهیم داد که می‌خواهند بدانند در سال 95 در بازه قیمتی 75 تا 130 میلیون تومان چه خودروهایی عرضه خواهد شد. البته این بررسی شامل خودروهایی خواهد بود که تولید یا  واردات آن در سال جدید قطعی شده است.

به گزارش ایران جیب به نقل از روزنامه دنیای خودرو، بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه چند محصول جدید در بازه قیمتی 75 تا 130 میلیون تومان برای سال  جدید دارد. اولین محصول شاسی‌بلند سایز متوسط هایماست که مدتی پیش به بازار عرضه شد. این شاسی‌بلند دیفرانسیل  جلو باید با چری تیگو 5 مدیران خودرو، بی‌وای دی‌اس 6 کارمانیا، جک اس 5 و رنو داستر رقابت کند. البته به نظر می‌رسد هایما برای گرفتن سهم بازار از این رقبا کار سختی در پیش داشته باشد. این خودرو اولین تجربه ایران‌خودرو در عرضه یک خودروی چینی به‌طور رسمی است. برگ برنده هایما ابعاد بزرگ آن و البته قیمت رقابتی‌اش است. دومین محصول جدید ایران‌خودرو در این رده شاسی‌بلند کوچک پژو 2008 است. این خودرو احتمالا با موتور 1600 سی‌سی عرضه خواهد شد و رقیب سانگ‌یانگ تیوولی و رنو کپچر است. به احتمال زیاد پژو 2008 با قیمتی حدود 80 تا 85 میلیون تومان به تولید خواهد رسید.

طبق اعلام ایران خودرو 2008 زودتر از پژو 301 و 208 به تولید می‌شود و در پاییز یا زمستان سال جاری احتمالا به بازار عرضه خواهد شد.

در حالی که عرضه دو پژوی جدید دیگر به سال 1396 موکول شده است. اما اگر از ایران‌خودرو بگذریم، دومین خودروساز ایران سایپا نیز یک  محصول جذاب در این بازه قیمتی دارد، یعنی سیتروئن سی 4 سدان با قیمتی حدود 110میلیون تومان وموتور 1600 سی‌سی که احتمال دارد به بازار عرضه شود. سی4 از لحاظ ابعاد در سگمنت خودروهایی چون مزدا 3، هیوندای النترا و کیا سراتو  است. البته موتور 1600 کمی برای این خودرو ضعیف به نظر می‌رسد اما طراحی جذاب خارجی از نقاط قوت آن است. موفقیت سی4 در صورتی خواهد بود که با قیمتی حدود 100 میلیون تومان عرضه شود. زیرا رقبایش در بازه قیمتی 108 تا 125 میلیون تومان به مراتب از لحاظ توان وکشش در وضعیت بهتری هستند. سایپا بر خلاف ایران‌خودرو بسیار چراغ خاموش حرکت می‌کند. البته احتمال عرضه سیتروئن الیزه نیز وجود دارد. سیتروئن الیزه نسخه سیتروئنی پژو 301 محسوب می شود  که برای بازار چین طراحی شده است. در صورت عرضه الیزه این خودرو قیمتی به مراتب کمتر از سی4 خواهد داشت.

اما کرمان موتور نیز چند محصول جدید برای سال 95 دارد. جک اس 5 اتوماتیک خودرویی است که به تازگی به لیست فروش کرمان‌موتور اضافه شد. این خودرو رقابت فشرده‌ای با چری تیگو 5 مدیران‌خودرو خواهد داشت. سدان سایز بزرگ  لیفان با نام لیفان 820 نیز به تازگی به لیست فروش کرمان‌موتور اضافه شده است. این خودرو با موتور 2400 سی‌سی رقابت سنگینی با آسا بی‌50 خواهد داشت. لیفان 820 روی پلت‌فرم نسل سابق تویوتا کمری(2007 -2011) ساخته شده است و از موتور مشابه نسل سابق کمری(2007) بهره می‌برد. مدیران‌خودرو نیز در حال بررسی عرضه سدان سایز متوسط آریزو 7 است. چری آریزو 7 در صورت عرضه در بازه قیمتی 80  میلیون تومان احتمالا قیمت خواهد خورد. اما در میان واردکنندگان نیز چندین محصول جدید به بازار در بازه قیمتی 75 تا 130 میلیون تومان عرضه خواهد شد. در حالی که چند ماهی از عرضه نسل جدید هیوندای النترا به بازار می‌گذرد اما خبری از ورود این خودرو به ایران نیست. این اخبار در حالی مطرح می‌شود که امکان مونتاژ نسل پیشین النترا در ایران توسط راین وجود دارد و شاید به همین دلیل آسان‌موتور از عرضه نسل جدید این خودرو منع شده است. اما در شرکت خواهر هیوندای، کیا، مدل فیس‌لیفت شده سراتو عرضه خواهد شد. تویوتا نیز مدل تمام‌الکتریکی پریوس را با قیمتی حدود 135 میلیون تومان به بازار عرضه کرده است. 

همچنین نسل جدید تویوتا یاریس سدان  امسال به بازار جهانی معرفی می‌شود، اما بعید است یاریس جدید سدان امسال به بازار ایران عرضه شود. این خودرو می‌تواند مشتاقان خودروهای پاک با مصرف سوخت حداقلی را راضی کند.امسال نسل جدید رنو مگان ( اسکالا و فلوئنس ) به بازار جهانی معرفی شده است.

اما  بعید است نسل جدید اسکالا و فلوئنس سال جاری به بازار ایران عرضه شوند. در حال حاضر رنو برنامه‌ای برای عرضه مگان جدید در ایران ندارد ( اسکالا و فلوئنس ).همچنین خبری از عرضه رنو داستر‌های دو دیفرانسیل نیست و نگین‌خودرو این خودرو را از لیست فروش محصولاتش حذف کرده است. در صورت توافق رنو و سایپا برای در اختیار گرفتن پارس خودرو، داستر در پارس‌خودرو به تولید می‌شود و دیگر به‌طور وارداتی عرضه نخواهد شد. در صورت تولید داستر در پارس‌خودرو این خودرو کاهش قیمتی تا 10 تا 20 میلیونی را تجربه خواهد کرد. به احتمال زیاد داستر تولیدی با مشخصاتی مشابه داستر وارداتی قیمتی حدود 85  تا 90 میلیون تومان خواهد داشت. در حال حاضر داستر وارداتی با قیمت 104 میلیون تومان عرضه می‌شود. 

میتسوبیشی نیز امسال مدل فیس‌لیفت لنسر 1800 را عرضه خواهد کرد. این خودرو در تابستان سال جاری با تغییرات ظاهری عرضه خواهد شد که بخش جلویی آن بیشترین تغییرات را به خود دیده است. همچنین آرین‌موتور مدتی است مجددا عرضه لنسر 1600 سی‌سی را با قیمت 103 میلیون تومان آغاز کرده است. این خودرو از آپشن‌های رفاهی بیشتری نسبت به مدل‌های1600 سی‌سی قبلی برخوردار است. سانروف، باله عقب، ایرکاندینیشن اتوماتیک و متریال بهتر داخلی از مشخصات جدید این خودرو است.
سانگ‌یانگ محصولی جدید در این رده نخواهد داشت. هر چند آنها محصول پر سر و صدای خود یعنی تیوولی را سال گذشته در رده قیمتی 90 میلیون تومان عرضه کرد. اما ام‌جی نیز یک محصول جذاب در این بازه قیمتی خواهد داشت. ام‌جی جی‌تی با موتور 1600 سی‌سی و در رده قیمتی کمتر از 110 میلیون تومان امسال عرضه خواهد شد. با توجه به ظاهر جذاب آن احتمالا حضور موفقی را تجربه خواهد کرد. هر چند مدیاموتورز با افزایش بی‌سابقه قیمت‌ام‌جی 6 فیس‌لیفت و عرضه آن با قیمت 132 میلیون تومان (قیمت قبلی 118 میلیون ) به نوعی این خودرو را قربانی ام‌جی  جی‌تی  کرده است. هوندا نیز خودروی سدان سایزکوچک سیتی را با قیمتی حدود 120 میلیون تومان به بازار عرضه کرده است. این خودرو با تویوتا یاریس سدان رقابت خواهد کرد.  

همراه مکانیک



دیدگاه ها

من: 1395/1/1807:18:15،
237
18
روی هر کدوم نزدیک 40 میلیون کشیدن ما نمیخریم فرقی نداره باید به این دوران ظلم و ستمگزی خودرساز پایان داد.
سامان: 1395/1/1807:57:43،
127
9
قيمت پژو 2008 قبلا توسط ايران خودرو اعلام شده :
مدل دنده اي : 72 ميليون
مدل اتومات : 77 ميليون
چه اصراريه گرونتر ( 80 م ) نشون ميديد
توليد داخل هم هست بايد ارزون تر هم دربياد
سیامک: 1395/1/1810:07:40،
46
18
با توجه به کیفیت بسیار پایین خودروهای چینی و نا ایمن و غیر استاندارد بودن آنها ( هیچ خودرو چینی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد و ایمنی از موسسات معتبر جهانی نشده است ) قیمت آنها فقط و فقط در بازه زیر سی میلیون تومان ارزش خرید دارند.اما با توجه به انحصار بازار ایران و سودجویی دولت و وابستگان قدرت خودروهای چینی که در هیچ جای دنیا خریدار ندارند به دو تا سه برابر قیمت در ایران فروخته میشوند.
ارزش تمام خودروهای چینی حدود یک سوم قیمت فعلی است.متاسفانه به علت مافیای کالاهای چینی در ایران و منفعت سرشار آنها حتی خودروهای چینی به نسبت گرانتر از خودروهای اروپایی و ژاپنی و کره ای است که حدود دو برابر قیمت جهانی در ایران عرضه میشوند.
میلاد: 1395/1/1810:17:51،
30
12
دوستان در این مقاله ارائه شده کاملا تفوت در خودروها مشخص بود.مثلا در این محصولات (هایما، چری تیگو 5، جک اس5 و پژو2008 ) قرار دارد.قیمت هاشون از 77 میلیون تا 90 میلیون است ولی کاملاً مشخصه که پژو2008 یک سرو گردن از بقیه محصولات چینی بالاتره. ماشین های فرانسه بیشتر به جای قدرت ماشین به فکر استحکام و کیفیت محصولاتشون هستند.
حاجی: 1395/1/1810:24:12،
34
11
اخوی این قیمت اعلامی بدون عوارض دولتی بوده. اگه با همون موتر و اپشنهای فرانسه تا 90هم عرضه کنه کلاتو بنداز هوا. اینا یه موجوداتی هستند مه مگو.
مهدی: 1395/1/1811:02:58،
35
8
با توجه به قیمت آزرا 2014 و سوناتا 2016 و اپتیما 2015 در مناطق آزاد و کشورهای همسایه، که در بازه 65 تا 75 میلیون می باشد، امیدواریم به زودی از تحریم دولت و ایران خودرو و سایپا و انحصار موجود در ایران رهایی یابیم .
مردم: 1395/1/1812:17:30،
21
7
هیچ کدوم از این خودروها اسم تولید داخل رو ندارن،...
چرا تعرفه خودرو میبندین.....چرا به مردم ظلم میکنین...
این دلالی به تمام معناست...
دولت باید تعرفه رو صفر کنه...
نیما: 1395/1/1807:19:55،
34
63
مطمئنم هر محصولی که ایرانخودرو و سایپا بیارن اگه بین قیمت 50 تا نهایت 80 نباشه کسی خریدار نیست البته منظورم قشر متوسطه،قشر مرفع جامعه که این ماشینارو سوار نمیشن خدا کنه بعد این همه سال دو تا ماشین خوب بیارن من که به پژو 2008 تا نهیت قیمت 80 راضیم
میثم مقدم: 1395/1/1807:50:58،
67
11
دوستان گرامی ، شما تصویر پژو 2008 رو از اینترنت دیدید و احتمالاً گمان اشتباه به شاسی بلند بودن یا همون SUV بردید ، عزیزان این خودرو در اندازه لیفان X50 هست من اینو تو پاریس 2 سال قبل دیدم لطفاً سایز وابعاد رو دقیقاً مطالعه کنید نه عکسی که از نمای جلو گرفته شده مسلماً قیمتی که روش گذاشتند نهایت بیرحمی و کاملاً ظالمانه اس
حسين: 1395/1/1807:54:11،
43
10
نمي دونم چه اسراريه كه ما خودمون باعث گروني ميشيم
خود ايران خودرو ميگه 2008 قيمتش 72 تا 77 ميليون خواهد بود
تازه در اين رنج قيمت رقباي زيادي داره
پس ايران خودرو بايد كاملا يك قيمت رقابتي به محصولاتش بده
چون توليد داخلي هم ميشه قيمت حدود 70 م رقابتيه
مهدي: 1395/1/1808:02:55،
42
8
چي ميگي ؟
پژو 2008 توليد داخلي هستش خدا ميدونه قراره چه قطعاتي روش نصب بشه
قيمتش بايد ارزون تر باشه
اگه تي يو 5 ايراني روش نصب بشه اصلا ارزش خريد نداره
محمد بی طالع: 1395/1/1807:35:41،
49
24
سالار به تمام معنی فقط ماشینا ژاپنی
كورش: 1395/1/1807:49:34،
35
9
مشينهاي گران و از رده خارج بين دو تا سه برابر قيمت جهاني
آيا ما از مردم عراق و افغانستان هم كمتريم كه خودروهاي روز با قيمت واقعي سوار مي شوند
محمد: 1395/2/2500:45:38،
26
23
اره والله ما پایین تریم
اگه پایینتر نبوم که این بلاها سرمون نمیومد
آرش66: 1395/1/1808:53:19،
29
12
دو خودروساز بزرگ کشور باید بدونند که در بازه قیمتی بالای 40 میلیون تومن، تقریبن مشتری ندارند. ثروتمندان عمدتن خودروهای وارداتی و گرانقیمت خریداری می کنند و قشر متوسط و ضعیف نیز از پژو و سمند تا پراید. همین الآن هم هایما تقریبن مشتری است و خریدار چندانی ندارد و همینطور زوتی یا همان آریو سایپا نیز تقریبن بدون مشتری با تیراژ بسیار کم تولید می شود. اگر پژو 2008 نیز قرار است با همان موتور 1600 هندی مشابه TU5 آنهم با قیمت گزاف 80 میلیون تومن تولید شود، بازهم مانند پژو 407 یک پروژه ی کاملن شکست خورده خواهد بود. ایران خودرو برای ماندن در بازار، باید 508 را به قیمت 40 تا 50 م، 2008 را نیز حدود 40 م و 208 و 301 نیز حدود 35 م عرضه کند تا بازار دهه ی آینده ی کشور را در اختیار داشته باشد.
پاسخ به آرش 66: 1395/1/1811:00:46،
24
19
واقعا خودت به این چرندیاتی که نوشتی باور داری؟قیمت پژو 508 بدون گمرک بالای 80 میلیون است اون وقت تو انتظار داری که ایران خودرو اونو بده 40 میلیون!!و یا 208 رو بده 35 میلیون! اون و قت 405 و 206 رو به چه قیمتی بفروشه جناب پرفسور؟
کرمانشاهی: 1395/1/1808:53:24،
26
8
با این قیمتها کسی نمیخره . الان میبینید که سرمایه گذاری ایران خودرو در مورد خودرو هایما جواب نداده همچنین سایر خودروهای چینی مثل آریو برلیانس چانگان ایدو وبقیه چینی ها
تعداد خیلی خیلی اندک این خودروها در سطح شهرها نشانه این شکست بزرگه
مجتبی: 1395/1/1810:16:26،
20
10
بین خرید این خودرو ها موندم لطفا بدون تعصب به برند خاص راهنماییم کنید ::

رنو فلوئنس
هیوندای النترا
ام جی 6
کیا سراتو
فرزاد : 1395/1/1812:17:37،
36
13
ام جی چینی و دیر فروش، سراتو و النترا رانندگی فوق العاده خشک و جلوبندی بد، رنو فلوینس اروپایی اصیل و با رانندگی خیلی نرم و استهلاک کم
پاسخ به فرزاد: 1395/1/1812:45:20،
15
32
معلومه بجوری رنو رو دستت مونده ها! اتفاقا النترا و سراتو سواری نرم و بی صدایی دارن. رنو لگن به تمام معناست
امیر: 1395/1/1813:43:13،
36
8
ام جی ۶ که جنسش چینی و پر خرج، برای فروشش هم مشکل خواهی داشت با کلی ضرر.
اگه می خوای فروشش راحت باشه وخدمات پس از فروش خوبی هم بگیری و کیفیت رو به بالا و کم استهلاک هیوندا و کیا خیلی خوبه.

رنو فلوئنس هم کیفیت خوبی داره و هم خیلی نرم و کم استهلاک هستش و شاید خدمات پس از فروشش مثل هیوندای زیاد نباشه.
در کل از نظر کلی کیفیت اول فلوئنس هستش و بعد هیوندای و کیا.

طرف ماشین چینی هم نرو که علاوه بر بی کلاسی همش ضرر مالی!
پرهام : 1395/1/1815:53:27،
34
7
سلام، بدون هر گونه جانبداری و بر اساس تحقیق
1- فلوينس 2- سراتو 3- النترا
من اپتیما دارم.
amir: 1395/1/1816:09:57،
21
8
کاش پارس خودرو به جای ....فلوینس E4رو مونتاژ می کرد.
م: 1395/1/1817:32:54،
11
20
دوست عزیز از این ماشینا من سراتو النترا و ام جی 6 رو داشتم. الانم سوناتا دارم. بدون هیچ تعصبی واقعا ام جی یه چیز دیگه بود.
نون: 1395/1/1817:59:57،
12
18
آره ام جی جنسش چینیه مثل اپل ، سراغش نرو ! عجب اساتیدی و چه راهنمایی آبکی .

پیشنهاد من رجوع به سایت های معتبر خارجی هست .
www.autoexpress.co.uk
www.autocar.co.uk
سراتو و الانترا سدانهای کوچک فامیلی که در حد خودشون ماشینهای خوبی هستند ولی در حد انتظار قیمتی که در ایران براش پرداخت میشه ظاهر نمیشند.
ام جی 6 - تنها خودوری سگمنت D با شاسی داینامیک که در ایران هنوز شناخته شده نیست
فلوئنس ، اتاق راحت ولی قدیمی با شاسی بسیار ساده ولی تعلیق نرم
ناصر: 1395/1/1811:00:49،
12
13
تجربه نشون داده که مورد مناقشه بین دولت و مردمو دولت با نتیجه 10-0 برده چون بین مردم ایران چندرو زیاده و در مسئله خودرو هم با کاهش واردات و تولید و افزایش تعرفه، خودرو امسال حداقل 15% بیشتر میشه.و شاید کمتر بخرن ولی دولت همون سودشو میبره.واقعیت خیلی تلخه
جاسم : 1395/1/1811:10:02،
13
9
آخه تا کی باید رو این مسله تاکید بشه که اگر جلو این قبیل واردات کلی ادامه داشته باشه صنعت کلی خودرو کشور نمیتونه از لحاظ خود کفایی در راستای پیشرفت قدم ورداره .
بهزاد تحریم: 1395/1/1811:23:27،
18
8
اینا خواسته های مردم نیست. الکی وارد نکنید. نمی خریم. البته هر کی پول داشته باشه میخره.
مزدک: 1395/1/1813:39:43،
13
9
خودرو بی کیفیت گرون نمی خریم...
بهروز: 1395/1/1815:28:35،
12
8
معمولا شروع هر سال برای علاقه‌مندان به خودروهای جدید این پرسش را با خود به همراه دارد که قرار است با چه خودروهایی روبه‌رو شویم.
نه بابا....!!!!
یه لحظه حس کردم تو ایران نیستم.
ما به خودمون اجازه نمیدیم ازین سوالا بکنیم شما راحت باشین به فرغون سازیتون ادامه بدین.
احمد: 1395/1/1913:25:53،
13
8
سلام چرا تو این مقایسه ها اسمی از برند جیلی نشده ماشین جیلی شاسی خیلی خوب ازکا دراومد هرکی داره راضیه با توجه به قیمتش

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا