کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ال‌جی G5 برخلاف تصور تمام‌فلزی نیست


کد خبر : ۲۱۱۷۳سه شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳:۴۷۲۳۹۶ بازدید

گوشی G5، جدیدترین مدل ارائه‌شده ال‌جی، شکنجه‌های دردناکی را در راه آزمون‌های خراش، سوزاندن و خمیدگی متحمل و نتایج جالب توجهی از آن ...
ال‌جی G5 برخلاف تصور تمام‌فلزی نیستال‌جی G5 برخلاف تصور تمام‌فلزی نیست

گوشی G5، جدیدترین مدل ارائه‌شده ال‌جی، شکنجه‌های دردناکی را در راه آزمون‌های خراش، سوزاندن و خمیدگی متحمل و نتایج جالب توجهی از آن دریافت شده که در صدر آن، پوشش پلاستیکی این گوشی به ظاهر فلزی است.

به گزارش ایران جیب به نقل از ایسنا،‌ گوشی ال‌جی G5 ممکن است یک طراحی به ظاهر فلزی داشته باشد، اما این گوشی هوشمند ترکیبی هیبریدی از پلاستیک و فلز است و این موضوع را توجیه می‌کند که چرا در دست گرمای بیشتری دارد و نسبت به سایر وسایل فلزی متفاوت است. وب سایت تک‌تایمز می‌گوید که این موضوع حقه آوریل نیست و اینکه ال‌جی G5 نصف فلز و نصف پلاستیک است، حقیقت دارد.

کاربر یوتیوب «JerryRigEverything» که مشهور به آزمایش‌های دشوار برای امتحان کردن مقاومت پرچمدارهای گوشی‌های همراه متعدد است، این بار ال‌جیG5 را مورد آزمایش قرار داده تا مقاومت و انعطاف‌پذیری آن را امتحان کند.


آزمون خراش

اولین آزمون شامل خراش‌های جدی بر صفحه نمایش بود. این کاربر یوتیوب از ابتدا به صفحه نمایش نازک G5 اشاره کرد که اگرچه ممکن است موجب سبکی گوشی شده باشد، اما کیفیت خیلی خوبی ندارد و اگر این گوشی هوشمند از دست بیفتد از ال‌سی‌دی محافظت نخواهد کرد. با این وجود محافظ Gorilla Glass 4 محافظت خوبی در برابر خراش دارد و مدل G5 ال‌جی از این نظر با سایر پرچمداران برابری می‌کند.

بعد از خراشیدن صفحه نمایش، JerryRigEverything اقدام به خراش لنز دوربین و اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی هوشمند رفت. او خاطرنشان کرد که اسکنر اثر انگشت، دکمه پاور و قاب پشت گوشی که از پلاستیک ساخته شده‌اند. بنابراین ال‌جی G5 از نظر جنس بدنه به هیچ وجه یک گوشی دست اول نیست. اما اگر بخواهیم به جنبه مثبت آن نگاه کنیم، اسکنر اثر انگشت حتی بعد از خراش هم به خوبی کار می‌کند.


آزمون سوزاندن

ال‌سی‌دی IPS گوشی‌های ال‌جی G5، با شعله‌های کوچک فندک مورد آزمایش سوزاندن قرار گرفت. صفحه ال‌جی G5 شبیه به آیفون SE است وقتی که در آزمون سوزاندن مشابه قرار گرفت، اما G5 این آزمایش را با شرایط بدتری از سر گذراند. در حالی که پیکسل‌های آیفون SE، پس از 16 ثانیه قرار گرفتن در برابر شعله خاموش شد، پیکسل‌های ال‌جی G5 تنها سه ثانیه در برابر شعله دوام آوردند و خاموش شدند و پس از آن برای همیشه سوختند و علامتی سفید را بر روی صفحه به جا گذاشتند.


آزمون خمیدگی

در نهایت، آزمون خمیدگی نتایج شگفت‌انگیز مثبتی را به نمایش گذاشت. در حالی که ماژول نصب‌شده در پایین گوشی ال‌جیG5 این تصور را ایجاد می‌کند که به راحتی تحت فشار مورد آسیب قرار می‌گیرد، اما در حقیقت بسیار منعطف بوده و آزمون خمیدگی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. این گوشی از هر دو جهت منعطف است و نمی‌شکند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها