کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تایید آزادسازی 8 میلیارد دلار از دارایی ایران


کد خبر : ۲۱۱۳دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳:۴۴۴۵۸۹ بازدید

معاون برنامه ریزی و راهبردی رییس جمهوری با بیان این که توافق هسته ای اخیر تاثیر بسزایی در اقتصاد ایران دارد گفت: آزادسازی هشت میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران از سوی آمریکا صحت دارد.

 محمدباقر نوبخت در حاشیه همایش تبیین راهبرد دولت در عرصه های مختلف که در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد، گفت: قطعا توافق هسته ای تاثیر بسزایی بر اقتصاد ایران دارد و با توجه به این توافق تحریم ها کاهش خواهد یافت.

وی با تاکید بر این که این منابع قابل استفاده خواهد بود تصریح کرد: البته به این معنا نیست که کل منابع را به ریال تبدیل کنیم بلکه برای استفاده باید دقت و تحقیق کرد.

معاون رییس جمهور در ادامه با بیان این که هیات وزیران برای رسیدگی تصویب لایحه بودجه 93 هر روز تشکیل جلسه می دهد، گفت: دولت امیدوار است بتواند در وقت قانونی لایحه بودجه را برای بررسی به مجلس تقدیم کند. انتظار می رود نمایندگان به گونه ای عمل کنند تا بتوانیم در بهمن ماه مصوبه بودجه 93 را داشته باشیم.

وی ادامه داد: تلاش بر این است که در صورت تصویب بموقع بودجه تا اسفند ماه امسال آیین نامه اجرایی بودجه 93 را فراهم کنیم تا در آغاز سال 93 قانون و آیین اجرایی بودجه را داشته باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها