کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشکل برخی کاربران سامسونگ گلکسی S7 و S7 اج


کد خبر : ۲۱۰۵۸پنجشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸:۴۷۸۸۰۵ بازدید

با وجود این‌که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چند ماه پیش از عرضه محصولات خود را آزمایش می‌کنند اما گاهی مشکلاتی نرم‌افزاری ...
مشکل برخی کاربران سامسونگ گلکسی S7 و S7 اجمشکل برخی کاربران سامسونگ گلکسی S7 و S7 اج

با وجود این‌که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چند ماه پیش از عرضه محصولات خود را آزمایش می‌کنند اما گاهی مشکلاتی نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری گریبان‌گیر کاربران خواهد شد. ظاهراً برخی کاربران گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ متوجه مشکلی در دکمه Recent Apps یا مالتی‌تسکینگ این گوشی شده‌اند که گاهی خود به خود و بدون لمس کاربر فعال می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید دکمه لمسی خازنی سمت چپ در گلکسی‌های سامسونگ به نمایش صفحه اپلیکیشن‌های اخیر اختصاص دارد و اگر این دکمه را چند ثانیه نگه‌دارید صفحه چندپنجره‌ای سامسونگ برای نمایش دو اپ کنار یکدیگر باز می‌شود. ظاهراً برخی کاربران متوجه شده‌اند این دکمه گاهی بدون لمس کاربر فعال شده و صفحه MultiWindow باز می‌شود.


cdyjnf3iol1owb893ha2.jpg


گفتنی است کاربران محدودی وجود چنین مشکلی را گزارش کرده‌اند اما با این حال سامسونگ باید به حال آن‌ها کاری کند. ظاهراً این مشکل معمولاً مدت کوتاهی پس از آنلاک کردن گوشی اتفاق می‌افتد. یکی از کاربرانی که با این مشکل روبرو بوده با پشتیبانی سامسونگ تماس گرفته و آن‌ها از عرضه یک آپدیت 60 مگابایتی برای رفع این مشکل خبر داده‌اند. سامسونگ پیشنهاد داده اگر این آپدیت مشکل را حل نکرد دست به فکتوری ریست بزنند. ظاهراً فکتوری ریست مشکل را حل کرده و این کاربر پس از آن دیگر دچار مشکلی مشابه نشده است.

البته فکتوری ریست هیچگاه راه حل مناسبی نیست اما گاهی پس از آپدیت‌های نرم‌افزاری اندرویدی به آن نیاز پیدا خواهید کرد. پس بهتر است حواستان به این مشکل پرچم‌داران سامسونگ باشد هرچند که مطمئناً آپدیت‌های نرم‌افزاری مشکل را رفع کرده و جای نگرانی زیادی وجود ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها