کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا میتسوبیشی ASX با کیفیت تر از توسان و اسپورتیج است؟


کد خبر : ۲۱۰۴۶پنجشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۴۳۳۱۳۶۷ بازدید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که مشتریان در هنگام خرید ASX و مقایسه آن با رقبای کره‌ای مورد توجه قرار نمی‌دهند کیفیت بالای تولید این خودرو ...
چرا میتسوبیشی ASX با کیفیت تر از توسان و اسپورتیج است؟چرا میتسوبیشی ASX با کیفیت تر از توسان و اسپورتیج است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که مشتریان در هنگام خرید ASX و مقایسه آن با رقبای کره‌ای مورد توجه قرار نمی‌دهند کیفیت بالای تولید این خودرو است . اگر سیستم فنی و قطعات ASX را یک‌به‌بک باز کنید متوجه عبارت MADE in Japan روی همه آن‌ها خواهید شد .

تمامی تجهیزات و قطعات الکترونیکی این خودرو توسط شرکت Mitsubishi Electronics ساخته شده‌اند و شاید تنها قطعه غیر ژاپنی آن واحد کنترل الکتریکی سیستم هندزفری بلوتوث باشد که توسط شرکتی فرانسوی به تولید می‌رسد ! ASX خودرویی است که با تمرکز ویژه روی رانندگی شهری طراحی شده است اما این بدان معنا نیست که مهندسان میتسوبیشی در الهام گیری از پاجرو و Outlander، موارد ایمنی در آفرود را فراموش کرده باشند .

یکی دیگر از ریزنکات قابل توجه در ساخت Asx استفاده از روکش‌های فلزی برای سیم‌کشی‌های زیر موتور و تجهیزات الکترونیکی خودرو است که به ندرت حتی در رقبای ژاپنی این خودرو هم دیده می‌شود . اگر باز هم به دنبال یک نکته کیفی برای تمایز Asx با رقبای کره‌ای اش می‌گردید بهتر است به سراغ سیستم‌های ایمنی این خودرو برویم . معمولا در خودرو‌هایی که از سیستم‌های ABS ، کنترل پایداری ، کشش و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز بهره می‌برند از سنسوری با عنوان Wheel Speed یا سنسور سرعت‌سنج چرخ استفاده می‌شود تا در صورت لزوم خبر لغزش ، ترمز گیری روی سطوح لغزنده و .. را به سیستم‌های ایمنی بدهد و این سیستم‌ها را در عملکردی بی نقص یاری کند . در برخی محصولات کره‌ای این سنسور به صورت چرخ‌دنده‌ای طراحی شده است که بعد از مدتی کارکرد با نفوذ گرد و خاک موجب بروز مشکلاتی می‌شود و عملکرد سیستم‌های ایمنی دچار اختلال می‌شود . میتسوبیشی برای رفع این مشکل چرخ‌دنده‌ها را کنار گذاشته است و از صفحه‌ای مگنتی در ASX استفاده کرده که حتی گرد و خاک هم نمی‌تواند در عملکرد آن اختلالی ایجاد کند .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها