کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ امروز انواع میوه در میادین مرکزی میوه و تره‌بار


کد خبر : ۲۱۰۴۳چهارشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۴۷۱۵۲۹ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه گفت: سیب و پرتقال امروز و حتی شب عید به‌قیمت کمتر از هفته‌های ابتدایی اسفند ماه به فروش رسید و ...

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه گفت: سیب و پرتقال امروز و حتی شب عید به‌قیمت کمتر از هفته‌های ابتدایی اسفند ماه به فروش رسید و با در نظر گرفتن نرخ سایر میوه‌ها شرایط مناسبی برای مردم به وجود آمد، اما این شرایط برای باغداران و میوه‌فروشان مساعد نیست.

حسین مهاجران در ارتباط با وضعیت قیمت و کیفیت انواع میوه در میادین مرکزی میوه و تره‌بار اظهار کرد: میوه شب عید کیفیت و قیمت مناسب داشت و مصرف کنندگان توانستند میوه‌های مورد نیاز خود را با شرایط مناسبی خریداری کنند اما این وضعیت برای باغداران و میوه فروشی‌ها چندان مناسب نبود.

وی با اشاره به ذخیره سازی بیشتر از نیاز سیب برای شب عید افزود: قیمت سیب درختی و حتی پرتقال در شب عید 20 تا 25 درصد پایین‌تر از روزهای قبل خود بود و  سایر محصولات نیز برای مصرف کنندگان با وضعیت قابل قبول عرضه شد و باید اذعان داشت در مجموع بازار آرامی را به‌خلاف سال گذشته تجربه کردیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار ادامه داد: قیمت فعلی پرتقال 2 هزار تومان تا 2 هزار و 500 تومان و پرتقال درجه 2، هزار و 500 تا 2 هزار تومان در میادین مرکزی میوه تره‌بار به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: هرکیلوگرم خیار هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان و خیار جیرفتی 600 تا هزار تومان و کیوی 2 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

مهاجران تأکید کرد: هرکیلوگرم هندوانه چابهار نیز 600 تا 800 تومان، چغاله بادام 8 تا 40 هزار تومان و گوجه درختی گرمسار 50 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی یادآورشد: به‌زودی قیمت گوجه درختی (سبز) با آمدن محصول سایر مناطق کاهش می‌یابد و تا 30 روز آینده شاهد ورود میوه‌هایی مانند زردآلو به بازار هستیم.

گفتنی است قیمت میوه در سطح شهر در مقایسه با نرخهای اعلام شده میادین میوه و تره‌بار متفاوت بوده و امکان افزایش آنها تا 25 درصد وجود دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها