کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محبوبیت تبلت‌ های دارای صفحه کلید افزایش می یابد


کد خبر : ۲۱۰۲۴سه شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۴۷۱۸۱۳ بازدید

در حالی که گفته می‌شد محبوبیت تبلت‌ها روز به روز در حال کاهش است، برخی ناظران بازار می‌گویند آن دسته از تبلت‌ها که دارای صفحه ...
محبوبیت تبلت‌ های دارای صفحه کلید افزایش می یابدمحبوبیت تبلت‌ های دارای صفحه کلید افزایش می یابد

در حالی که گفته می‌شد محبوبیت تبلت‌ها روز به روز در حال کاهش است، برخی ناظران بازار می‌گویند آن دسته از تبلت‌ها که دارای صفحه کلید مجزا و قابل نصب هستند، در حال افزایش محبوبیت هستند.

 تا چند سال قبل این لپ تاپ ها بودند که در اوج محبوبیت قرار داشتند، اما حالا بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند، با صرف مبالغ کمتر تبلت خریداری کنند.

اما در این میان برخی مشکلات تبلت ها مانند کوچک بودن نمایشگر یا نداشتن صفحه کلید موجب شده بود کار کردن با این رایانه های کوچک چندان ساده نباشد. همچنین عمر باتری تبلت ها هم در حد مطلوب نبود.

اما در سال های اخیر تبلت ها مزیت های رقابتی زیادی پیدا کرده اند و انتظار می رود استقبال از انها بیشتر شود. از جمله این مزایا می توان به باریک و سبک شدن، افزایش قابل توجه عمر باتری، بیشتر شدن استحکام و از همه این موارد مهم تر امکان نصب صفحه کلید بر روی برخی مدل های انها اشاره کرد که باعث می شود تایپ کردن با تبلت‌ها ساده تر از گذشته شود.

پیشرفت سیستم عامل های قابل نصب بر روی تبلت ها هم مزیت مهم دیگر است. همین امر انها را به ابزاری برای انجام چند کار به طور همزمان مبدل کرده، به گونه ای که محدودیت های نرم افزاری قبلی در تبلت ها برطرف شده است.

در ماه‌های اخیر تبلت های ساخت لنووو مانند یوگا و برخی مدل های تبلت ایسر، ایسوس و اچ پی محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده اند و تلبت سرفیس مایکروسافت هم استفاده از نسخه لمسی ویندوز 8 و یک صفحه کلید مجزا توانسته تا حدی توجه کاربران را به خود جلب کند. کارشناسان با توجه به این تحولات انتظار دارند در ماه های آینده بازار تبلت از رکود فعلی خارج شده و شرایط بهتری را تجربه کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها