کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سعودی ها بزرگترین پالایشگاه آمریکا را خریدند


کد خبر : ۲۰۹۵۴پنجشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳:۴۱۴۷۰۲ بازدید

شرکت آرامکو عربستان سعودی بزرگترین پالایشگاه نفت آمریکا را خرید. به گزارش سی ان ان عربی، شرکت نفت دولتی عربستان سعودی ...
سعودی ها بزرگترین پالایشگاه آمریکا را خریدندسعودی ها بزرگترین پالایشگاه آمریکا را خریدند

شرکت آرامکو عربستان سعودی بزرگترین پالایشگاه نفت آمریکا را خرید. به گزارش سی ان ان عربی، شرکت نفت دولتی عربستان سعودی (آرامکو) با خرید سهم شرکت نفتی شل، به طور کامل مالک پالایشگاه “پورت آرتو” در ایالت تگزاس آمریکا شد.

“پورت آرتو” بزرگترین پالایشگاه نفت آمریکاست. با این اقدام، بزرگترین پالایشگاه آمریکا نفت خود را به طور کامل از عربستان سعودی وارد خواهد کرد و این موضوع برای سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت. عربستان سعودی با این حرکت قصد دارد وابستگی آمریکا به نفت سعودی را تضمین کند. علاوه بر این حجم صادرات نفت سعودی به آمریکا نیز حفظ شود.

تحلیلگران مسائل نفتی معتقدند شرکت نفتی ” آرامکو” پس از مالکیت کامل پالایشگاه “پورت آرتور” در ایالت تگزاس آمریکا موقعیت ممتازی را در بازار این کشور به دست خواهد آورد. پالایشگاه ” پورت آرتور” در ایالت تگزاس آمریکا با حجم تولید ۶۰۰ هزار بشکه در روز، بزرگترین پالایشگاه نفتی این کشور به شمار می آید و از آن به عنوان ” گوهر تاج” صنایع نفتی آمریکا یاد می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها