کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش قیمت ساعت‌های اپل در پی عدم استقبال مردم


کد خبر : ۲۰۹۴۴پنجشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹:۲۵۴۸۸۷ بازدید

شرکت اپل در واکنش به عدم خرید ساعت‌های هوشمند تولیدی این شرکت هم قیمت آنها را کاهش داده و هم تولید مدل‌های ساده‌تری از آنها ...
کاهش قیمت ساعت‌های اپل در پی عدم استقبال مردمکاهش قیمت ساعت‌های اپل در پی عدم استقبال مردم

شرکت اپل در واکنش به عدم خرید ساعت‌های هوشمند تولیدی این شرکت هم قیمت آنها را کاهش داده و هم تولید مدل‌های ساده‌تری از آنها را که از نایلون فشرده ساخته شده‌اند آغاز کرده است.

قیمت مدل ورزشی 38 میلیمتری این ساعت که از همه مدل های دیگر آن ارزان تر بود با 50 دلار کاهش به 299 دلار رسیده و مدل ورزشی 42 میلیمتری ساعت یاد شده هم 50 دلار ارزان تر و 349 دلار قیمت گذاری شده است.

در حالی که بسیاری از ناظران منتظر بودند اپل همزمان با رونمایی از آیفون و آی پد جدید خود از نسل دوم ساعت هایش هم رونمایی کند، در عمل چنین اتفاقی نیفتاد و این کار به ماه ژوئن یا جولای موکول شد. این امر هم نشانه دیگری از واکنش نه چندان مثبت بازار به محصول یاد شده دانسته شده است.

گفته می شود Apple Watch 2 باریکتر بوده و از پردازنده های سریع تری برخوردار است و امکانات بی سیم بیشتری دارد، به گونه‌ای که با شبکه‌های نسل چهارم تلفن همراه هم سازگار است و به خوبی از بلوتوث و وای فای نیز پشتیبانی می‌کند.

اپل برای افزایش اقبال به ساعت‌های هوشمند ساخت این شرکت قصد دارد امکانات برنامه های مربوط به بهداشت و سلامت نصب شده بر روی این ساعت‌ها را هم افزایش دهد و از جمله تولید نرم افزاری به نام CareKit را  در دست اجرا دارد که با آیفون هم سازگار است و کنترل بیماری پارکینسون را برای مبتلایان ساده‌تر می‌کند.

بر اساس پیش بینی‌های گارتنر قرار بود 40 میلیون ساعت هوشمند در  مدل‌های مختلف در سال 2015 به فروش برسد، اما تعداد این ساعت‌ها عملا از 30 میلیون واحد فراتر نرفت. در این میان سهم اپل 13 میلیون ساعت هوشمند و کسب رتبه اول بود، اما این رقم با فروش 21 میلیون واحدی پیش بینی شده موسسه تحقیقاتی آی دی سی فاصله بسیاری داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها