کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

آمریکایی ها چقدر از درآمدشان را پس انداز می کنند؟

کدخبر:۲۰۹۴۲چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲:۳۰۴۲۱۵ بازدید

یک موسسه تحقیقات شغلی اعلام کرده که حدود 26 درصد ازکارگران متاهل می گویند که همسرشان کمتر از هزار دلار پس انداز می کند و 16 درصد دیگر ...
آمریکایی ها چقدر از درآمدشان را پس انداز می کنند؟

نتایج یک بررسی نشان می دهد که تنها یک نفر از چهار آمریکایی پس انداز می کنند.

به گزارش ایران جیب به نقل از سی ان ان مانی، ، یک موسسه تحقیقات شغلی اعلام کرده که حدود 26 درصد ازکارگران متاهل می گویند که همسرشان کمتر از هزار دلار پس انداز می کند و 16 درصد دیگر اعلام میکنند که پس انداز آنها بین هزار تا 10 هزار دلار برای دوران بازنشستگی است.

درحالی که کارگران جوان در شروع کار خود هنوز راه طولانی در پیش دارند، این راه حل خوب و ایمن است که هرکدام از آنها کمتراز هزار دلار برای آرامش خود در دوران بازنشستگی پس انداز کنند.

پیشنهاد کارشناسان پس انداز 10 درصد یا بیشتر از درآمد در هر سال است.به هر میزان درآمد داشته باشید، پس انداز می تواند متغیر باشد؛اگر30 هزار دلار درآمد در هر ماه دارد،باید 3 هزار دلار در هر سال پس انداز داشته باشد.

این گزارش نشان می دهد که 27 درصد از زوج ها کمتر از  10 درصد درآمدشان را پس انداز کرده اند.

اکثر مردم می گویند مخارج روز به روز افزایش می یابد.حقوق کم،هزینه های آموزشی و پرداخت بدهی ها سبب می شود که پس انداز سخت تر شود.

اما بعضی از خبرها هم خوب است. بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر وضعیت پس انداز برای دوران بازنشستگی بعد از سالهای 2009 بهتر شده است.

هر درآمد کم کوچکی می تواند کمک کند و مفید باشد. دورانی که شما جوان هستید، قبل از اینکه کار را شروع کنید، باید بدانید که ترک یک روز از شغلی که دارید، چقدر هزینه دارد.

یک بخش دیگر از نتایج این گزارش حاکی است، که 70 درصد از درآمد سالانه پیش از بازنشستگی برای زندگی راحت تر هزینه می شود.بررسی وضعیت نزدیک به نیمی از کارگران نشان می دهد که آنها هرگز پیش بینی نمی کنند که در آینده چه چیزی نیازدارند.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

001: 1395/1/420:38:10،
32
275
درسته کشور ایران از نظر اقتصادی به خاطر مدیریت ضعیف و مافیا قدرت نه چیز دیگه ای پویایی نداره ولی الان عشق امریکایی ها که اصلا امریکا رو ندیدن میگن نه اونجا کارگراش میلیاردر هستند و خیلی خوش به حالشون هست و...جنبش 99 درصد که پلیس امریکا چادر هاشون رو اتیش زد و بازداشت کردشون به خاطر وضع خوبشون بوده حتما
عباس آقا: 1395/1/422:25:41،
166
14
آخه برادر من، شما چي ميفهمي از آمريكا ؟؟؟ اينم كه ميگي و تلوزيون ايران نشون داده و خلاف واقعيته ...

اولا پليس آمريكا با هيچ تجمع يا تظاهراتي برخورد نميكنه مگه اينكه موجب بي امنيتي جامعه بشه. اون جنبش هم بارها خيابان ها رو بسته و ميخواستن آشوب به پا كنن

دوما جنبش ٩٩درصد يك جنبش كاملا خودجوش بود از طرف سنديكاهاي متفاوت براي بهتر شدن وضعيت زندگي از متوسط به خوب . نه مثل ايران كه كارگر و كارمند و معلم و غيره نون خوردن ندارن

سوما آمريكا يك كشور كاملا باز و آزاد هست كه هركس بر اساس لياقت و زحمتي كه ميكشه به جايگاهش ميرسه نه مثل ايران با زد و بند و پارتي و فساد

پس خواهشا بفهم تربچه گنديده با هلو قابل مقايسه نيست برادر من ... اينو هم بگم كه اگه هركدوم از اون تظاهرات تو ايران شده بود تا الان چمد صدتا كشته و زنداني و دانشجو ستاره دار و غيره داشتيم ... نميفهمم چرا درك اين مردم بالا نميره
ashkan: 1395/1/422:51:18،
75
10
البته اگه نگاه کنی کمه کم جز پایین ترین درامدها تو امریکا میشه سالی 25-30 هزار دلار که برابری میکنه با یه قیمت هوندا آکورد 30 هزار دلاری که تو ایران 180-200 میلیون قیمتش که ما اگه گمرکیش هم کم کنیم 100 میلیون میشه یعنی اگه صبح تا شب کار کنه و خرج اضافی مثه هزینه تامین خانواده و مدارس و...... نده تو 2 سال میتونه اون ماشین و خارج از هزینه مالیات بگیره یا همون سال اول یه ماشین 15 هزار تا 20 هزاری بگیره که میشه چیزی تو ماشیه های مزدا 3 یا تویوتا کرولا رده سگمنتی که تو بازار ایران از 108-120 که بازم گمرکیش و نصف کنیم میشه 60 میلیون
حالا یه سوال دارم چند درصد مردم میتونن سالی 60 میلیون درامد داشته باشن؟
امریکای که شما میگی قبول دارم مشکلاتی هم داره ولی یه نگاه به وسعت و اندازه و جمعیت امریکا بکن کشوری با بیشترین ملیت در دنیا یکم کنترلش سخته اگه امریکا بدن دست مسئولین ماراحت افغانستانش میکنیم.
aydin: 1395/1/501:25:33،
53
13
تعداد منفی هایی که بهت دادن مشخص می کنه که چقدر قصه بافتی !
)): 1395/1/505:16:06،
60
12
احتمالااز تنها جایی که اخبارو دنبال می کنی صدا و سیمای میلی...که صبح تا شب اعلام میکنه کل اروپا و آمریکای شمالی از فلاکت و بدبختی به خاک سیاه نشستن...خخخ.. فقط هم ما خوشبختیم تو این مملکت، اونم اینقد زیاد که خودمون از زوره زیادی خوشبختی حالیمون نمیشه...
لولو: 1395/1/507:23:54،
46
11
پس انداز خوبه توامریکا که همیشه قیمتا ثابت هست نه تو ایران که دیروز تاشب کارکردی مثلا ۴۰تومن گرفتی شب میخوابی صبح که پا میشی میبینی عملا ۵۰درصد مزد دیروزت از دستت رفته با گرونی!!!!!!!!
ایران: 1395/1/510:11:13،
40
8
توآمریکا فلاکت وبدبختی چنان زیاده که خیلی از اونا پشت مرزهای ماواسه ی گرفتن اقامت صف کشیده اند!

تازه خداروح اونایی که قصدکشورمون کرده بودند ولی امواج دریاجونشونو گرفته شادکنه!!!
محسن: 1395/1/513:22:33،
22
41
1- حداقل درآمد در آمریکا سالی 18 هزار دلاره.
2- سیستم مالی و سیاسی آمریکا طوری طراحی شده که ثروتمند, پولدارتر میشه و مردم عادی روز به روز فقیرتر. اینرو میشه از نمودارهای رشد درآمد و تقسیم درآمد آمریکا دید.
3- تورم توی همه کشورهای دنیا هست, هیچ کجا قیمت ها ثابت نیست. ثبات قیمتی و ارزون شدن قیمت ها باعث میشه هیچ کسی مایل به سرمایه گذاری نباشه.
4- وضعیت اقتصادی و رفاه و آرامش آمریکا نسبت به کشورهایی مثل آلمان, سوئد, سوئیس, نروژ, اتریش و از این دست کشورهای اروپایی به مراتب بدتره.
انتظار مثبت دادن از ملت پوپولیست ایران که دنبال تایید شدن تخیلاتشون هستند نه رو به رو شدن با واقعیت هارو ندارم. من جای شما باشم سوئد و نروژ رو کشور ایده آل قرار میدم, نه آمریکا.
سعید: 1395/1/614:40:31،
12
5
اینجور که تو میگی پس وضع سوریه خیلی بهتر از مردم آمریکاس. من فقط نمیدونم کل دنیا چرا سعی میکنه مهاجرت کنه اونجا با این همه بدبختی که داره
H: 1395/1/615:17:15،
13
8
جناب محسن

آفرین

کامنت شما رو کسی‌ میفهمه که در این کشورها زندگی‌ و کار کرده باشه.
صاحبان زند: 1395/1/710:33:29،
8
8
جناب H من اونجا زندگی کردم اما صحبت های آقا محسن رو نمی فهمم.

چطوریه که منی که اونجا زندگی کردم نمی فهمم؟!

ایشون جوری از آمریکا و غرب صحبت میکنه که انگار داره از اوضاع اقتصادی گاراژ قدیر ژانگولر حرف میزنه، عزیز من اینا چیه به هم میبافی؟

5 سال در دانشگاه نورث ایسترن ایالت ماساچوست در رشته مهندسی مکانیک درس خوندم با پول گارسونی هزینه دانشگاه و زندگیم تامین میشد بعد از فارغ التحصیلی ماشین اتومات خریدم اونم قسطی، فروشنده اصلا نپرسید کارت چیه؟ خونت کجاست؟ فقط گفت کارت اعتباری داری؟ گفتم بفرمایید اینم کارت آمریکن گلد اکسپرس! تصویر کارت رو گرفت ضمیمه پرونده فروش کرد قسط اول رو کم کرد سوییچ ماشین رو داد گفت به سلامت با همون ماشین رفتم بریتیش کلمبیا با نامزدم 10 روز خرج و مخارج کمتر از حقوق یک ماهم شد که اونم با کارت اعتباری دادم.

چی میگی شما؟ از کدوم کره اومدی؟!
H: 1395/1/1122:39:13،
7
5
جناب صاحبان زند

با اجازه شما من ۳۲ سال هست که در کشور‌های مختلف خارجی‌ زندگی‌ کردم !

برای همین ،کامنت جناب محسن رو میفهمم !
احسان: 1395/1/420:46:01،
157
21
وقتی امنیت شغلی داری و نگران آینده خودتو بچه هات نباشی
و بیمه کاملا حمایتتون میکنه ؛ نگران هزینه ی بیماری هم نباشی !!!
خوب پس اندار واقعا چه معنی میتونه داشته باشه ؟؟؟؟!!!!!!!!
اونم با درآمد حداقلیه 4000 دلاری در ماه
حالا 30/000 دلار و به بالا ؛ هیچی :)
من من : 1395/1/422:05:02،
34
33

میدونی حداقل حقوق فدرال 7.5 دلار ساعتیه؟( بعضی استیت ها یکم بالاترن) میدونی این مدل کارگر ساعتی بدون بیمه هست؟

میدونی حتی روزی 10 ساعت کار کنه با 30 روز کار میشه 2550 دلار؟

میدونی قرار نیست کل 30 روز رو کار کنه؟



از این توهم که تو خارج از ایران پول مفت ریخته و همینجوری واسه کارگری ساده هم پول زیاد با بیمه کامل میدن بیا بیرون!

واسه اینکه پول خوب بگیری باید یه استعدادی توانایی چیزی داشته باشی توی یه رشته ای

همینجوری الکی کسی بهت پول نمیده!
narsis: 1395/1/422:54:42،
29
9
اشتباه نویسندست. منظورش 30 هزا در ساله. 10 درصدش میشه 3 هزار در سال.
بر خلاف تفکر خیلیا داشتن زندگی تجملی اونجا خیلی سخته چون نظام مالیاتی و قوانین کار انقدر سختگیری میکنه که نمیشه به راحتی پول در اورد. ولی برای داشتن حداقل ها و یک زندگی نرمال قوانینه خوبی طراحی شده.
عملن از سرمایه دار مالیات سنگین میگیرن و از درامد های پایین مالیات کمتر میگیرن. که اینجوری فشار روی قشر متوسط و کم درامد نباشه. و سطح رفاه اجتماعی بالا بره.
در ضمن اینم بگم اونجا پیدا کردن کار خدماتی و کار های ابتدایی مثل فروشندگی و کار در رستوران ها سخت نیست. ولی کار های با سرانه حقوق خوب مثل مهندسی و اداری خیلی سخته و داعمن شرکتا برای بالا بردن بازده , تعدیل نیرو دارن و شک نکن اولین گزینه ها مهاجر ها با سابقه ی پایین هستن.
امیدوارم اطلاعاتم به دردتون خورده باشه.
یا حق.
الیاس: 1395/1/501:32:42،
18
35
دوست عزیز وضع بیمه درمانی در آمریکا افتضاح هست اوباما تا حدی تونست این وضع رو بهتر کنه اما واقعیت اینه که هر آمریکایی در زمان تولدش بالای 30000 هزار دلار بدهکاری داره. شما نبین طرف 4000 هزار دلار درآمد داره به همون نسبت هزینه داره. اثبات حرف من ساده هست یه سرچ ساده شما رو با واقعیت بیشتر آشنا میکنه.
مجید: 1395/1/501:51:42،
17
12
اینهایی که گفتی از کجا آوردی؟
پویا: 1395/1/509:03:25،
27
20
نگران هزینه بیماری نباشی؟؟؟؟
اگر تنها یک کشور تو دنیا باشه که تو جرات نمیکنی از ترس هزینه های درمان پاتو تو بیمارستان بزاری اون امریکاست.
بنده اینجا دانشجو هستم دارم میبینم. لطفا بدون اطلاع صحبت نکنید.
بیمه های درمانیشون جزو افتضاح ترین بیمه های درمانی دنیاست برای همینم اینقدر سرش بحث و جدل دارن.
پاسخ به همه: 1395/1/513:53:36،
21
13
حالا من نمیدونم چرا با این نظرات دوستان ولی از نظر رفاه مردمی ، ایالات متحده همیشه جزو اولین هاست؟؟؟؟!!!!!!!!!
احتمالا اون ها اشتباه میکنند و ما داریم درست میگیم.
مثل همیشه.
مرد مومن بودجه سالانه آمریکا به اندازه بودجه 50 سال ایرانه.چی دارید واسه خودتون میگید؟؟؟؟
وضعیت درمان بجز دندانپزشکی که گرون هستش یکی از بهترین ها تو دنیاست.البته دندانپزشکی هم با درآمد هاشون متناسبه.ولی باید از جیبت بدی.
پاسخ به همه: 1395/1/513:55:40،
24
8
بعدشم.شما فقط درمان رو نگاه نکن.اونجا مواد غذایی ای که استفاده میکنن نه پالم داره نه شیر هاشون وایتکس داره ، که مردم بخوان هر روز برن تو بیمارستان.اون ها یاد گرفتن تا با مردمشون صادق باشن.خیلی جالبه.مملکت داره تو فقر و بیماری و 1000 تا مشکل دیگه دست و پا میزنه بعدش یه عده بازم میگن اینجا گل و بلبله.....برو ببین خودت کجای کاری برادر من.
حمید: 1395/1/611:26:11،
11
6
تو ایران متاسفانه بدلیل نداشتن امنیت شغلی - تاخیر در پرداخت حقوق-تورم بسیار بالا-هزینه سرسام آور درمان- کمک به اقوام _درصورت موجودی پول)و... باید به هر نحوی که شده پس انداز داشته باشی.ولی وقتی از جانب کشورت مطمین باشی که این مشکلات وجود ندارد به نظرم پس انداز بی معنی هست و با گردش تمام پول وضعیت اقتصاد کشور هم خیلی بهتر مشود
محمد: 1395/1/421:33:38،
94
13
بازهم سیخ کردن تو امریکا ما داریم تو ایران پرپر میزنیم از بدبختی هی شما بگو امریکا رفت امریکا اومد اخه به شماها چی حداقل همون کارگرش تو امریکا با همون درامد شاد زندگی میکنه نه مثل ایران با روحیه له و قرض و بدهکاری برای یه چیزی که تو امریکا جز لوازم عادی و تو ایران رویاست
reza: 1395/1/500:17:37،
50
11
دقیقا
نیازهای عادی امریکاییها رویای جوانهای ایرانیه
متاسفم که ایرانی هستم فقط همین!!!!!!!!!!!!!
H: 1395/1/423:05:15،
24
10
از متن : نتایج یک بررسی نشان می دهد که تنها یک نفر از چهار آمریکایی پس انداز می کنند.

این هم از اون خبر‌های بیخوده !

آمریکائی‌ها معروف هستند به اینکه پس انداز ندارن !

اکثریت آمریکائی‌ها پس انداز صفر !

اکثریت آلمانی‌ها به نسبت درامد، پس انداز ۱۱ درصد !
ناصر: 1395/1/500:01:44،
33
11
اقتصاد قوي پس انداز ميخواد چيكار تو ايران پس انداز هم بكني بعد چند سال اون پول بي ارزش ميشه
علی: 1395/1/500:37:53،
34
17
کیفیت زندگی در آمریکا بسیار بالاست پس انداز به چه دردی میخوره
H: 1395/1/514:19:19،
20
17
جناب علی‌

احتمالا شما فیلم آمریکائی زیاد دیدی !

در کشور‌های پیشرفته اگه کسی‌ پس انداز نداره به دو دلیل می‌تونه باشه

یک : در آمد پایین

دو : بی‌ انضباطی مالی
Shahram: 1395/1/509:17:20،
15
17
درآمد حداقلی 4 هزار دلار در ماه. :))))
ملتم همینجوری مثبت دادن. اینارو کی بهت گفته عزیز جان؟
کوکی: 1395/1/518:31:05،
15
9
من میگم عزیزم.دوستم لاتاری برنده شده و الان توی آمریکا توی یک شرکت کارهای کامپیوتریش رو انجام میده.ساعتی 10 دلار درآمدشه.و 8 ساعت در روز کار میکنه.البته این رو بگم.یکی از مشاغل بسیار بسیار پایین هستش.چون تازه 1 ساله که رفته.
محمد: 1395/1/510:03:28،
24
7
پس انداز رو مردم ايران بايد بكنن
كه سنشون وقتي بالا بره هيچ نهادي حمايت ازشون نمي كنه
البته تويه جووني هم حمايت نميشن
تويه امريكا بيكار باشي
دولت بت اموزش ميده
و اگه نتونست شغل برات جور كنه،بت هفتگي پول ميده
و تويه بازنشستگي حتي اگه حق بيمه نداده باشي ازت حمايت مي كنه
ولي ايران اگه پس انداز نداشته باشي،حتي بچه هات هم تحويلت نمي گيرن،چه برسه به دولت !!!
رضا: 1395/1/510:07:07،
21
6
امریکاییها به خصلت دست و دلبازی در خرج کردن شهره هستند.برای همین است که اقتصاد امریکا بر مصرف می چرخد.
انها برای خرید جدیدترین نواوریهای تکنولوژی هزینه می کنند
و برای خورد و خوراک کم نمی گذارند.بازار خودرو انجا هم بهشت
است برای خودروسازان جهانی چون در انجا همواره بازار خرید
خودرو مشتری دست به نقد دارد.
امید: 1395/1/510:58:07،
22
5
بابا اونقدری که ما نگران فردا هستیم که زنده ایم یا مرده ؟نون گرون شده یا نه ؟خونه داریم یا نه ؟ اونا نیستن چون تورم که خیلی کمه دولت هم حمایت میکنه !
امیر : 1395/1/519:58:01،
18
6
دوستان عزیز من آمریکا هستم.
اگر سوالی دارید بپرسید جواب میدم.

آمریکا نه اونطور هست که هالیوود نشون میده.
ونه اینطور که حکومت ایران!
sup: 1395/1/604:04:11،
11
7
خوشم میاد اینایی که میگن امریکا اخه اوخه کوتاه که نمیان هیچ خجالتم نمیکشن عزیز من برو امارهارو نگاه کن ببین چقدر ما فلاکت زده هستیم الکی حرف نزن با سند حرف بزن ما رفتیم صف کشیدیم به ما اقامت بدن یا اونا اومدن ؟ مگه اینکه شما ها بچه مایه دار باشید یا به یه جایی وصل باشید وگرنه همه دارن میبینن وضع مملکت مارو یه سبد کالا میدن دهها کشته
22 میلیون نفر: 1395/1/710:24:16،
7
6
پس انداز؟!!
آمریکایی ها اصلا در آمد ندارند که پس انداز داشته باشند.
اونها مجبورند از صبح تا شب برای سرمایه دارها کار کنند و یک درصد میلیاردر جامعه تمام حق و حقوق اونها رو میکشه بالا آمریکایی ها برای نون شبشون محتاج هستند برای پول درمان و داروشون محتاج هستند.
توی محلمون یه خیریه داریم یکسال برای اتیوپی کمک جمع میکرد یه حاجی که تازه از آمریکا اومده بود گفت چرا برای اتیوپی؟ گرسنگان آمریکا واجبترند اگه بدونید اونجا مردم با چه بدبختی زندگی میکنند و نون خشکیده رو از هم میدزدند اصلا شب خوابتون نمی بره!
امیر: 1395/1/710:35:11،
8
5
امریکاییها باید بیان ایران زندگی کنند که می توانند خونه و ماشین اخرین مدل و بهترین تغذیه را داشته باشند تازه پول اضافه ماهیانه
هم می توانند داشته باشند.!!!!!

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما