کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

62 سایت سیار همراه اول در نقاط پرترافیک نصب شد


کد خبر : ۲۰۸۸۲جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۱۶۹۱۳ بازدید

معاون عملیات مناطق اپراتور اول موبایل گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز، پهنای باند سرویس دیتای شرکت همراه اول برای ارائه خدمات ...

معاون عملیات مناطق اپراتور اول موبایل گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز، پهنای باند سرویس دیتای شرکت همراه اول برای ارائه خدمات بهتر 30 درصد افزایش یافت.

مرتضی طاهری‌ بخش درباره دیگر اقدامات همراه اول اظهار کرد: 62 سایت سیار در نقاط پرتردد و شهرهای جهانگردپذیر علاوه بر ظرفیت‌های موجود در نظر گرفته شده است تا شرایط ارتباطی در این مناطق مهیا شود.

وی افزود: در مسیر کاروان‌های راهیان نور به خصوص در مناطق جنوبی کشور و شهرهایی مانند بوستان، هویزه و سوسنگرد اقدامات ویژه‌ای صورت گرفته است تا علاوه بر افزایش خدمات ارتباطی پوشش نسل دو (2G) در محورهای مواصلاتی و خدمات نسل سوم (3G) تلفن همراه در این شهرها فراهم شود.

او همچنین درباره اقدامات صورت گرفته در شهرهای زیارتی نیز گفت: در اطراف حرم رضوی(ع) در مشهد، حرم حضرت معصومه(س) و شاهچراغ(ع) دو لایه پوشش و ظرفیت شبکه افزایش یافته است تا در ایام نوروز مشترکان کیفیت مناسبی در اختیار داشته باشند.

معاون عملیات مناطق شرکت ارتباطات سیار ایران خاطر نشان کرد: هم‌اکنون شش هزار و 600 سایت در 420 شهر و شهرستان و یکصد دهستان خدمات نسل سوم تلفن همراه را در اختیار مشترکان این شرکت قرار می‌‌دهد.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره باثبات نبودن ارائه خدمات دیتای نسل سوم تلفن همراه در برخی از مناطق شهرهای بزرگ مانند تهران گفت: شبکه همواره در حال توسعه و بهینه‌سازی است و دریافت دیتا به تعداد استفاده کنندگان و فاصله با سایت‌های ارائه کننده خدمات بستگی دارد.

طاهری بخش افزود: در دو ماه اخیر مصرف دیتا از طریق تلفن همراه 40 درصد افزایش یافته است و این آمار در مقایسه با دو ماه اول امسال افزایش چهار برابری را نشان می‌دهد.

او درباره اقدامات اپراتور اول تلفن همراه کشور برای سال 95 نیز گفت: سال 95 در واقع حجیم‌ترین برنامه توسعه از ابتدای تأسیس شرکت همراه اول اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: توسعه نسل سوم تلفن همراه در 500 شهر، توسعه نسل چهارم (4G) تلفن همراه و نوسازی 12 هزار سایت نسل دوم تلفن همراه از عمده اقدامات این شرکت در سال 95 است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها