کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تازه ترین نرخ سیب و پرتقال شب عید در میادین میوه


کد خبر : ۲۰۸۸۱جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۶۲۱۶۴ بازدید

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم سیب توزیعی شب عید در این میدان 1900 تومان و قیمت خرده فروشی آن ...

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم سیب توزیعی شب عید در این میدان 1900 تومان و قیمت خرده فروشی آن 2200 تومان و نرخ پرتقال نیز در میدان مرکزی 2150 تومان و قیمت خرده فروشی آن نیز 2450 تومان است.

سید محسن محمودی در ارتباط با وضعیت عرضه میوه شب عید اظهار کرد: خوشبختانه امسال تولید سیب و پرتقال در کشور وضعیت مناسبی داشت و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.

وی با اشاره به برخی مشکلات سال گذشته در این خصوص گفت: امسال به هیچ عنوان با مشکلات سال گذشته مواجه نیستیم و شرایط نسبت قبل بسیار متفاوت بوده و روند توزیع نیز کاملا مطلوب است.

رئیس اتحادیه بارفروشان در ادامه از آمادگی این اتحادیه برای همکاری با دستگاههای ذی ربط خبر داد و افزود: اعضای این اتحادیه با توجه به سوابق خود ، دارای تجارب ارزشمندی در این خصوص هستند که امیدواریم مسوولان در خصوص تامین میوه شب عید و تنظیم بازار از این تجارب به نحو مطلوب استفاده کنند.

به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان، در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم سیب توزیعی شب عید در این میدان 1900 تومان و قیمت خرده فروشی آن 2200 تومان و نرخ پرتقال در میدان مرکزی 2150 تومان و قیمت خرده فروشی آن نیز 2450 تومان است.

وی در پایان به افزایش قیمت موز طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: عرضه موز در این فصل از سال در کشورهای تولیدکننده آن کم می‌شود، بنابراین میزان واردات آن به ایران هم کاهش پیدا می‌کند.به گفته وی علت افزایش قیمت موز نیز کاهش عرضه جهانی این محصول است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها