کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مقایسه طول عمر باتری Galaxy S7 با Galaxy S6 و iPhone 6s


کد خبر : ۲۰۸۲۰چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳:۴۷۴۲۰۶ بازدید

شرکت‌های تولیدکننده به جز جنگ بر سر قدرت گوشی‌های هوشمند خود، در رابطه با طول عمر باتری نیز با یکدیگر رقابت دارند. در واقع مصرف شارژ ...
مقایسه طول عمر باتری Galaxy S7 با Galaxy S6 و iPhone 6sمقایسه طول عمر باتری Galaxy S7 با Galaxy S6 و iPhone 6s

شرکت‌های تولیدکننده به جز جنگ بر سر قدرت گوشی‌های هوشمند خود، در رابطه با طول عمر باتری نیز با یکدیگر رقابت دارند. در واقع مصرف شارژ دستگاه شاید برای خیلی از کاربران اهمیت بیشتری نسبت به قدرت پردازنده داشته باشد. در این مطلب طول عمر باتری گلکسی اس7 را با گلکسی اس6 و آیفون 6اس مورد مقایسه قرار داده‌ایم تا ببینیم پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به قبل چه اندازه بهبود یافته است.

به گزارش ایران جیب به نقل از جی اس ام، سامسونگ در محصولات اخیر خود تلاش زیادی به کار بسته است تا کاربران را از نظر طول عمر باتری راضی نگه دارد. با اینکه در Galaxy S6 ویژگی باتری قابل تعویض حذف شد و ظرفیت آن نیز نسبت به Galaxy S5 کاهش یافت، اما در کل میزان مصرف باتری پرچمدار سال گذشته کره‌ای‌ها رضایت بخش بود.

با این حال سامسونگ بی‌کار ننشست و با تغییراتی که در Galaxy Note5 ایجاد کرد توانست ضمن کم کردن ظرفیت باتری، طول عمر آن را افزایش دهد آنگونه که در بررسی‌ها بسیار مورد تحسین قرار گرفت. در همین حال جدیدترین پرچمدار این شرکت (Galaxy S7) به یک باتری 3000 میلی‌آمپری مجهز شده است که در میان رقبای 5 اینچی بازار، یکی از پرظرفیت‌ترین باتری‌ها را در اختیار دارد.

اما برای اینکه بفهمیم مصرف باتری Galaxy S7 نسبت به Galaxy S6 تا چه اندازه پیشرفت داشته است، نتایج عملکرد این دو گوشی را کنار هم قرار داده و آنها را با iPhone 6s مقایسه می‌کنیم. این نتایج براساس تست‎های انجام شده در سایت GSMArena برای مکالمه، پخش ویدیو و اینترنت گردی به دست آمده است.

نمودار اول متعلق به مقایسه مدت زمان مکالمه در شبکه 3G است. همانطور که می‌بینید زمان مکالمه با Galaxy S7 حدود 3 ساعت نسبت به Galaxy S6 افزایش یافته و بیش از 2 برابر مدت زمانی است که با iPhone 6s می‌توان با یک بار شارژ باتری مکالمه کرد.

نمودار دوم مربوط به تست پخش ویدیو است که در آن باز هم Galaxy S7 نسبت به Galaxy S6 پیشرفته داشته و با هر بار شارژ پرچمدار جدید سامسونگ می‌توان 4 ساعت بیشتر از iPhone 6s ویدیو تماشا کرد.

در نمودار سوم ترتیب برعکس می‌‌شود و این بار Galaxy S7 نتیجه ضعیف‌تری نسبت به Galaxy S6 و iPhone 6s دارد. در تست اینترنت گردی، باتری Galaxy S7 تنها 9 ساعت و 34 دقیقه دوام می‌آورد در حالی که عملکرد Galaxy S6 و iPhone 6s به ترتیب 1 ساعت و نیم و 3 ساعت بیشتر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها