کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دقایقی قبل / عبور شاخص کل بورس از نیمه 79 هزار واحدی


کد خبر : ۲۰۷۷یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵:۵۷۱۹۶۲ بازدید

شاخص بورس دقایقی قبل با افزایش 657 واحدی با تأثیر مثبت برخی گروه‌های پتروشیمی، نفتی و خودرویی از نیمه 79 هزار واحد عبور کرد و ارزش بازار نیز از 389 هزار میلیارد تومان فراتر رفته است.

شاخص کل بورس در دقایق ابتدایی معاملات امروز با ثبت رکورد تازه‌ای از نیمه قله 79 هزار واحد عبور کرد و ارزش بازار نیز از مرز 389 هزار میلیارد تومان فراتر رفته است.

در معاملات امروز نفت و گاز پارسیان، هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تأمین، بانک ملت، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و پتروشیمی پردیس بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل پالایش نفت بندر‌عباس بیشترین تأثیر منفی بر شاخص گذاشته است.

 صف خرید در گروه‌های خودرویی، بانکی و برخی نمادهای بازار در حالی شکل گرفت که با آمدن اخبار سیاسی مبنی بر کاهش تحریم‌ها و چشم‌انداز مثبت سیاسی با روند مثبت به کار خود ادامه می‌دهند.در فرابورس نیز شاخص با رشد 20 واحدی را تجربه کرد و برای اولین بار 868 واحدی شد و ارزش بازار اول و دوم نیز 72 هزار و 500 میلیارد تومان شد.

در این بازار پتروشیمی مارون، پتروشیمی جم، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی خراسان بیشترین تأثیر مثبت را داشته‌اند.در این بازار برترین تقاضا به نمادهای پتروشیمی و بانکی اختصاص دارد. اما در مقابل پالایش نفت تهران، بیمه سامان، پالایش نفت لاوان، تأمین مواد اولیه فولاد صبانور و سیمان لار سبزوار برترین عرضه بازار را دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها