کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چوب حراج اپراتور دوم به سیم‌کارت‌های دائمی


کد خبر : ۲۰۷۵۲دوشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳:۴۰۴۳۳۹ بازدید

ایرانسل از ارائه 25 تا 100 درصد تخفیف در قیمت سیم‌کارت در طرح ویژه فروش سیم‌کارت‌های دائمی خبر داد.

ایرانسل از ارائه 25 تا 100 درصد تخفیف در قیمت سیم‌کارت در طرح ویژه فروش سیم‌کارت‌های دائمی خبر داد.

سیم‌کارت‌‌های دائمی این اپراتور با نام «آی‌سیم» با شماره انتخابی و در قالب چهار طرح تخفیفی به همراه بسته ترکیبی ویژه هر طرح (شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه) در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

متقاضیان خرید سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل می‎‌توانند با انتخاب هر یک از چهار طرح ویژه ارائه شده در وب‌سایت رسمی این اپراتور، از 25 تا 100 درصد تخفیف در قیمت سیم‌کارت بهره‌مند شوند و پس از خرید اینترنتی سیم‌کارت، آن را رایگان در محل مورد نظر خود دریافت کنند.

همچنین امکان انتخاب حد اعتبارهای بیش از حد اعتبار اولیه نیز در هنگام خرید وجود دارد. افزایش حد اعتبار جهت جلوگیری از یک طرفه شدن خط هنگام دریافت بسته افزایشی است.

مدت اعتبار بسته‌های ترکیبی دو ماه است و این بسته‌ها به مدت یک سال، هر دو ماه یک بار به صورت خودکار تمدید و هزینه آنها در صورتحساب مشترک افزوده می‌شود.

دارندگان سیم‌کارت‌های آی‌سیم از مزایایی نظیر مرکز تماس اختصاصی به شماره 900، حد اعتبار قابل تغییر و قابل انتخاب توسط مشترک، کارت مالکیت رسمی، رومینگ گسترده مکالمه و دیتا، دریافت صورت‌حساب جزئیات تماس‌های تلفنی در پایان هر دو ماه، امکان مشاهده و کنترل وضعیت حساب از طریق نرم‌افزار «ایرانسل من»، کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه، سرویس‌های ارزش افزوده پیشرفته بروز و متنوع و شبکه خدمات فروش و پس از فروش در سراسر کشور بهره‌مند هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها