کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت

خودروهای آلمان 5 برابر ایران، کشته های ایران 5 برابر آلمان!

کدخبر:۲۰۷۲۴یکشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰:۲۲۴۸۵۲ بازدید

تعداد وسايل نقليه آلمان با جمعيت تقريباً برابر با ايران، پنج برابر كشور ماست. اين در شرايطي است كه كشته‌هاي سالانه حوادث ترافيكي ايران با حدود ...

تعداد وسايل نقليه آلمان با جمعيت تقريباً برابر با ايران، پنج برابر كشور ماست. اين در شرايطي است كه كشته‌هاي سالانه حوادث ترافيكي ايران با حدود ۱۷ هزار نفر، پنج‌برابر اين كشور اروپايي است كه هر سال در آن كمتر از 3هزار و 500 نفر در جريان سوانح ترافيكي كشته مي‌شوند.

شهرام جباري‌زادگان، كارشناس برنامه‌ريزي شهري با عنوان كردن مطلب فوق و با بيان اينكه پنج عامل در ايمني رانندگي مورد تأكيد است، به مهر گفت: اين عوامل، شامل عدم مصرف مشروبات الكلي، رعايت سرعت مجاز، استفاده از كلاه ايمني براي موتورسيكلت‌سواران، استفاده از كمربند ايمني براي راننده و سرنشينان و رعايت قوانين مربوط به ايمني كودكان از جمله استفاده از صندلي كودك است كه در كاهش مرگ و مير بسيار ضروري است. 

وي با اشاره به اينكه هر سال به طور متوسط يك ميليون و ۲۰۰ هزار نفر در سراسر جهان جان خود را بر اثر تصادف از دست مي‌دهند، اظهار كرد: در ۸۷ كشور جهان، شاهد افزايش و روند صعودي مرگ و مير ناشي از تصادفات و در بيش از ۱۰۰ كشور دنيا از جمله كشورمان نيز شاهد كاهش و روند نزولي كشته‌هاي تصادفات هستيم. 

جباري‌زادگان با بيان اينكه از هر پنج نفر كه در تصادفات جان خود را از دست مي‌دهند، سه نفر در محدوده سني ۱۵ تا ۴۴ سال، يعني در سنين مولد قرار دارند، تصريح كرد: از هر چهار نفر كه در تصادفات كشته مي‌شوند، سه نفر مرد و يك نفر زن هستند. 

اين كارشناس مسائل شهري با تأكيد بر اينكه علاوه بر پنج عامل مورد تأكيد در ايمني رانندگي، عوامل ديگري نيز در اين مهم مؤثرند، خاطرنشان كرد: ايمني وسيله نقليه، زيرساخت‌‌هاي راه، سيستم درماني و قوانين مربوط به عابران پياده از جمله عوامل مؤثر در حوزه ايمني‌اند كه به منظور كاهش و كنترل تلفات ترافيكي مي‌بايست مورد توجه ويژه قرار گيرند.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

کیتا: 1394/12/2320:25:45،
99
27
سلام
دوستان یه هفته ای است هر دو روز یه کشته دادیم اگه باور نمی کنید جستجو کنید
مسیر پیرانشهر -نقده
روزانه قرارداد های میلیاردی در مرز تمرچین پیرانشهر صورت می گیره ولی جاده ش به همت مسئولین فداکار هر ساله صدها نفر تو این جاده کشته می دیم
روزانه بیش از 300 دستگاه کاتینر و کامیون از این جاده عبور می کنن .
علی : 1394/12/2323:40:54،
69
22
به لطف خودروسازان داخل....
007: 1394/12/2400:10:21،
80
24
یعنی اگه ایران به اندازه آلمان خودرو میداشت کشته های سالیانه اون به اندازه جنگ جهانی میشد

اول فرهنگ رانندگی
دوم کیفیت خودرو
سوم کیفیت آسفالت و جاده ها

یکی از دوستان ترانزیت بود تریلی اون توی یکی از بزرگراههای آلمان پنچر میشه پلیس میاد با علامت دادن به وسایل عبوری تا این بنده خدا لاستیکش رو تعویض کنه
خروجی اتوبان یه حلقه لاستیک نو بهش میدن میگن به خاطر اتوبان ما پنچر کردین

در ضمن خودروهای کشورهای اروپایی حق ندارن با لاستیک صاف رانندگی کنن بر عکس توی ایران تا دلت بخواد لاستیک صاف زیر ماشین ها هست
حسین: 1394/12/2401:48:04،
79
27
درآمد سرانه هر آلمانی‌ پنج برابر هر ایرانی، مخارج ماهانه هر ایرانی پنج برابر هر آلمانی‌
مهرداد: 1394/12/2402:03:46،
69
25
کیفیت ماشینهای تولیدی که مهم نیست از نظر مسئولین
کیفیت جاده ها هم مهم نیست
از نظر این آقایون فقط باید جریمه ها بره بالا....
توی کل دنیا سه عامل در تصادفات نقش داره
اتومبیل،جاده و راننده.اما در ایران فقط جریمه مهمه و نقشش در بودجه
نیما: 1394/12/2402:12:02،
58
25


خودروهای آلمان 5 برابر ایران، کشته های ایران 5 برابر آلمان!
و
کیفیــــت خـــودرو یـــک پنجاهم آلمـــــــان

منوچهر: 1394/12/2407:58:28،
50
28
یک آقایی میگفت ما رکورد زدیم.
ایرانی: 1394/12/2409:07:23،
34
26
خیلی جالب بود برام این مقاله نویس ایرانو با المان مقایسه کرده اخر ماشینهای ما با المان یکی هست جادهای ما یا فرهنگ سازی ما با المان به لطف خدا هر بار که تلویزیونو باز کردم مرگ و میر و بدبختی تو تلویزیون دیدم الان خیلی وقته دیگه تلویزیونو از زندگیمون حذف کردیم اخرین باری که تلویزیونو نگاه کردم یک نفرو کفن پیچ کرده بودن تو سرد خونه برانکادرشم خونی بود اینهم از فرهنگ سازی ما
بهزاد: 1394/12/2409:15:44،
46
21
اما به نظر من فرهنگ رانندگی ندارن بعضی از رانندگان. راهنما میزنی انگار داری راننده پشتی رو دعوت می کنی چنان مثل حیوون میگیره سمتی که راهنما زدی که میمونی چی بهش بگی ! اونم از سبقتها و راه ندادنها و ... اصلا بعضیا میان تو خیابون و جادهها فقط برای کل کل کردنو جنگیدن. اگر هم کسی بهشون اعترض کنه بهشون بر می خوره! یا برای سوار کردن 1 مسافر با اعصاب همه بازی میکنند .
احمدی نزاد: 1394/12/2409:55:27،
29
21
بزرگانی با چنین فرهنگی مردمی اینچنینی هم میخواد زیاد عجیب نیست.
شهروند : 1394/12/2410:00:06،
39
24
مردم رو به داشتن فرزند تشویق کنید, جواز ساخت بدید, ماشینهای بی کیفیت بسازید و بندازید, سیستم حمل و نقل شهری را فقط به لحاظ کسب درآمد در نظر داشته باشید, اونوقت این آمار ها را هم بررسی و اعلام کنید, انگار مقصر نانوایان محله ها هستند!!!!!!!
منصور: 1394/12/2412:08:40،
28
20
چرا اطلاع رسانی غلط میکنید.این چجور خبر دهی هست
کشته های اتحادیه اروپا 20% کشور ماست و نه کشور آلمان.
اگر آلمان سالی 3400کشته در حوادث رانندگی داشته باشه مردم یک هفته ای دولتش را عوض میکنند.
آروند: 1394/12/2320:30:27،
31
74
این اخبارو اعلام میکنید میخواهید مردمو عصبی کنید!!!!
فیروز: 1394/12/2320:31:17،
87
38
تعداد کشته ها بیشتر بخاطر کیفیت ماشین هاست .
آخه به مردم مملکتمون پراید میدن که سوار شن .
ماشین های آلمانی کیفیت دارد چون برای مردمشون ارزش قائل هستن.
پویا: 1394/12/2323:39:48،
52
37
حالا شما مدام بگید پراید پراید. ولی دلیل اصلی کشته های تصادف در ایران رانندگی افتضاح مردم هست چه سوار پراید باشند و چه بنز. بنده هم از سیاست واردات خودرو ناراحتم ولی این دلیل کتمان حقیقت نمیشه.
حقیقت: 1394/12/2400:09:46،
52
26
نخیر کاملا اشتباه گفتی
بخاطر فرهنگ زیر صفر رانندگی مردمه
کم سوادی در زمینه قوانین و رفتار ناشیانه راننده ها رو به گردن ماشینها نیندازیم
ترافیک: 1394/12/2401:54:10،
61
31
علت تصادفات در ایران

فرهنگ رانندگی و خطای انسانی 60%

کیفیت بد جاده ها وراهها 25%

ایمنی وسیله نقلیه 10%

سایر عوامل 5%

فرهنگشو نداریم عزیز

حالا شما هرچی دوست داری منفی بده



لولو: 1394/12/2405:16:13،
27
20
البته جاده هامون هم همه جا استاندارده!!!!!!
حق و صبر: 1394/12/2413:05:56،
24
27
دوستانی که میگن به خاطر رانندگی مردمه، یه سوال ازتون دارم
یه ماشین به خاطر خطای انسانی یا فرهنگ غلط رانندگی یا هرچی شما اسمشو میگذارید از جاده خارج میشه، خوب این تو همه ی کشورا هست اما تعداد کشته ها هم مربوط به خطای انسانیه؟ چرا باید به خاطر یک حادثه ی ساده تو یک ماشین با سرعت 70 کیلومتر 5 نفر بمیرن؟؟
اگه توی یه پراید خطای انسانی کنید زنده می مونید یا توی یه تویوتا کرولا؟
حالا بحث کیفیت و مهندسی جاده ها رو وارد نمیشم!
کدخدا: 1394/12/2320:38:05،
140
22
رانندگی با احترام کامل به عابرپیاده ، مردم و قانون ----------> آلمان

رانندگی وحشیانه و بی قانون و بی احترامی به همه ---------> ایران
123: 1394/12/2320:48:34،
81
29
آخه مردم آلمانو با ایران مقایسه میکنن؟
عباس: 1394/12/2323:38:15،
29
59
جنابعالی که فکر میکنی مردم هر کشوری از شما و مردم کشور شما یه سر و گردن بالاتره . همین شما اینقدر به خودت اعتقاد نداشته باش که هیچوقت به هیچ جا نرسی. یه وقت فکر نکنی که همه انسانیم و مغز و دست ایرانی و آلمانی هیچ فرقی نمیکنه ها . عزیز به جربزه ما مربوطه که بعضی ها ندارن
مصطفی: 1394/12/2407:56:16،
29
22
البته مردم خیلی مقصر نیستند.بهتره بگیم مسؤولین کاردرست و قانونمند آلمان را با مسؤولین ما مقایسه نکنید...
هومر سیمپسون: 1394/12/2320:49:51،
72
28
به عبارتی آمار کشته ها در ایران 25 برابر آلمان.هورا عدد ما بزرگتره.خخخخخ
نت: 1394/12/2320:51:56،
42
81
بعد خودروساز های ما کی دادگاهی می شوند؟ایا اصلا دادگاهی برای مردم ایران در این موضوع وجود داره؟حامی سفت و سخت خودروسازان اصلاح طلبان ثروتمند هستند و بس.احمدی نژاد:پراید کیلویی چند گفت و چهرش خراب شد چون می خواست قشر بدخت مردم رو کمی به طبقه سرمایه داران اصلاح طلب نزدیک کنه ولی نظام سرمایه داری حاج اکبر نگذاشت و عدم توانایی تشخیص حق توسط مردم..تا کی می خواید مثل بچه لج کنید...تا کی؟؟؟
حامد: 1394/12/2320:52:49،
36
30
یه ویرگول وسط تیترت میذاشتی بد نبودااا
آفرودر حرفه ای اصل: 1394/12/2321:05:09،
39
27
یعنی 25 برابر به نسبت تعداد ماشین حساب کنی کشته ها ی ما بیشتره اونم در حالی که آلمان اتوبانایی داره که محدودیت سرعت ندارن فقط سرعت توصیه شده دارن اونم 250 کیلومتر در ساعت!!
داشتم فکر می کردم اینجا اگه مثلا محدودیت سرعت بزرگراه رو از 110 بزارن 130 آمار مرگ و میر بالا می ره یا پایین؟!
حق و صبر: 1394/12/2321:06:06،
40
26
خون تمام کشته ها هم همه میدونن گردن کیاس!
محمد: 1394/12/2321:14:12،
51
22
يعني در حقيقت تو ايران ٢٥ برابر آلمان انسان كشته ميشه
.
.
.
اونوقت جناب مديرعامل ايران لگن مياد خيلي حق به جانب با ژستاي خاص جلو دوربين، به اميد نابودي و محو شدن صنعت خودرو در ايران
-: 1394/12/2321:16:05،
61
30
ولش کن، موشکا چی شدن؟!!!
نت: 1394/12/2410:23:57،
26
34
چه ربطی داشت.شما می خوای ما چراغ های امنیت کشور رو خاموش کنیم تا هر وقت یه تهدید کوچیک شدیم از سر ناچاری بگیم غلط کردیم...خود امریکا موشک قاره پیما داره تهدید نیست ما موشک دفاعی داریم تهدید هست. از دستمال زن امریکا بیشتر از این توقع نمیره
مردم: 1394/12/2321:23:42،
44
25
این یعنی تعرفه ببندیم بقیه رو هم به کشتن بدیم....!!!؟
حسن : 1394/12/2321:29:25،
50
25
تو را خدا این قدر مردم ایران را با کشور های اروپایی مقایسه نکنید هر وقت می خواهید گران کنید فورا کشورهای اروپایی شما هیچ وقت اتوبان های آلمان -خیابانهای آلمان َ-شهرهای آلمان -درآمدهای مردم آلمان -خودروهای مردم آلمان را هم با ما مقایسه کردیدید بگید فقط می خواهیم پول از مردم بگیریم وقتی خیابونی که پنج سال نیست ساخته شده با خیابونها پنجاه سال قبل آلمان هم قابل مقایسه نیست هی مردم را مقصر جلوه دادن ظلمه شما اگه راست میگید به جای افزایش جریمه ماشین افراد متخلف را بخوابونید کدوم خیابون شما استاندارده کدوم جاده شما استاندارده که هی میگید آلمان
احسان: 1394/12/2321:30:56،
45
25
جاي تعجب نداره تا وقتي در جادههايي تردد مي كنيم كه مال هفتاد سال پيش بوده و براي گاري و اسب طراحي شده بودند و الان داريم با ماشين هاي روز توش تردد مي كنيم همين ميشه نمونه اش جاده چالوس كه رضا شاه ساخت اونم با بيل وكلنگ و الان با اين همه ماشين آلات روز رفتيم دست به دامن چيني ها شديم كه پس از سي سال تاخير واسمون بسازند حالا هي بگيم پيشرفت كرديم !!!!
آتیلا: 1394/12/2321:42:41،
39
25
البته بهتره این رو هم اضافه کنید که سرعت تو بیشتر اتوبانهای آلمان محدودیت نداره و ماشینها شاید حتی با سرعت 250 هم حرکت کنن. حالا در نظر بگیرید که اگه محدودیت سرعت ایران تو آلمان اعمال بشه تعداد کشته ها بازهم کمتر میشه و احتمالا با این فرض تعداد کشته های ایران بشه 25 برابر آلمان با محدودیت سرعت 100 و 120 .
ممد: 1394/12/2321:43:03،
33
24
ایران جیبی که این مقاله رو نوشتی
هر وقت تونستی بنز و بی ام و رو با پراید و پژو مقایسه کنی بعدش همچین آمارایی بیار
صابر: 1394/12/2321:43:55،
36
23
ما پراید داریم اونا ندارن
soheil Rj: 1394/12/2321:44:09،
35
25
آقای شهرام جباري‌زادگان
فکر کنم یه عامل یادتون رفت ذکر کنید
:
عامل 6 اوم : پراید ✅
مجید: 1394/12/2321:44:43،
30
28
خودروسازهمون کلاهشون رو بذارن بالاتر !
آرمان: 1394/12/2321:46:13،
38
27
چنتا مسئله ی دیگه هست که مطرح نشد:
1. کسانی که اونجا در اثر تصادف فوت میشن سرعت خودروشون حداقل بالای 150 کیلومتر در ساعت بوده ولی اینجا با سرعت 80 کیلومتر در ساعت هم ما تلفات میدیم...
2. آلمان 5 برابر ایران خودرو داره ولی آلودگی هواش به مراتب پایینتره، حالا هی به جای اینکه ماشین درست و حسابی بدید به مردم بگین هوا آلودس چون مردم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمیکنن... نه برادر من، یه پراید فسقلی 800 کیلویی ما اندازه ی 50 تا ماشین 1500 کیلویی و با حجم موتور بالاتر اونا هوا رو آلوده میکنه...
علی: 1394/12/2321:48:34،
38
26
آخه جون ناقابل چه ارزش داره جیب با ارزش لگن سازها مهمه...
حسین: 1394/12/2321:51:40،
35
23
وطنم پاره تنم ....
آرش: 1394/12/2323:25:51،
36
19
تازه المان اتوبانهایی با سقف سرعت 200 داره نه 110!!
ReZa: 1394/12/2321:57:09،
57
21
آلمانیا برنامه ریزی رو اصول دارن ایرانیا فقط مسؤلان 6 متر زبون دارن
اسکافیلد : 1394/12/2322:01:29،
39
23
دلیل اصلیش تو ایران نبود وسایط نقلیه غیر استاندارد.واز رده خارج.
هادی: 1394/12/2322:03:53،
39
26
بجای اینکه فشار به خودرو ساز بیران که ایمنی و کیفیت رو ببرن بالا .....با بالا بردن مبلغ جریمه ها فشار به ملت زبون بسته میارن....ظلم آشکار یعنی این
دکتر: 1394/12/2322:09:17،
50
25
فرهنگ رانندگی ربطی به تعداد خودرو ندارد .

المانی ها فرهنگ رانندگی دارند ولی ما ..... نداریم .
ریلکس: 1394/12/2322:10:44،
51
27
غیرت و نوع دوستی دولتمردان آلمانی هزار برابر ایرانی ها . بی مسولیتی و دروغگویی مسولان ما هزار برابر آلمانی ها.
باب : 1394/12/2322:11:57،
35
34
راهنمایی
جک s5-----------------------
سانگ یانگ تیولی++++++++++++++
علی: 1394/12/2322:14:27،
56
27
من خودم سالها خودروی سواری دارم وخودروی اخیرم مدل 87 است .حدود 15 ساله مسیرشهرستان خودم راتا مشهد که حدود 260کیلومترفاصله دارد را رانندگی کردم و می کنم
هنوز به قول معروف سپرماشینم بدون رنگه چونکه نه اینکه بگم خیلی با احتیاط رانندگی می کنم نه.ولی حواسم به رانندگی ام هست ولی متاسفانه صحنه های تصادفات را کم وبیش دیده ام اکثرا مقصر اصلی بعداز جاده ها خود رانندگان بوده اند .سبقت می گیرند همراه با سرعت بالا وبدون توجه کافی به جلو.حتی رانندگان انوبوسها خیلی بدتر وبی احتیاطتر از سواریها رانندگی می کنند.
علت بعدی با عجله وباشتاب رانندگی کردن است
پس من خودم بازهم باخودم قرارمیزارم که حتما حتما یواشتر برانم چه ایام عید وچه دیگر ایام
پیشاپیش سال خوبی برایتان آرزومندم
وبا تشکرازسایت بسیارخوب ایران جیب
احسان: 1394/12/2322:16:24،
34
30
یعنی در کل آمار کشته های رانندگی در ایران 25 برابر آلمان میشه !
عماد: 1394/12/2322:16:27،
27
27
بر باعث و بانیش لعنت.....راستی بچه ها جک اس فایو اوتومات بهتره ب نظرتون یا دستی....توی شهر پرترافیکم.....ولی شتاب هم تاحدی واسم مهمه..تاحد هیوندا توسان باشه یا مثلا بسترن یا مزدا3 بذامن کافیه
رضا: 1394/12/2322:16:47،
34
23
بنده سه ماه المان کار و زندگی کردم.انجا شما محدودیت سرعت ندارید ضمن اینکه خودروهای عبوری در اتوبانهای انجا اگر بیشتر از
اینجا نباشد کمتر نیست.پس چرا تصادفات و امار کشته ها کمتر از
ایران است.!!؟این برمی گردد به تعهد دولت المان برای برنامه ریزی
و ساخت بهترین جاده ها در این کشور و نیز وجدان کاری مدیران و
کارگران خودروساز المانی برای ساخت ایمن ترین خودروهای دنیا.
آریا: 1394/12/2322:19:12،
33
28
صد درصد کشته هاب ایران خیلی زیاده اونم با کیفیت خودرویی که ایران داره. کیفیت فوق العاده پایین و قیمت فوق العاده بالا
کاوه: 1394/12/2322:19:21،
28
26
کارشناس یادش رفته که عامل اصلی یعنی پراید رو اسم ببره
جکی: 1394/12/2322:23:48،
41
24
درسته خودرو های ما کیفیت کمتره ولی ادم واقع بین باشه میبینه فرهنگ رانندگی نداریم ,بدون تعارف .هنوز مردم ما نمیفهمن سبقت ممنوع یعنی شاخ به شاخ یعنی تو لندکروزم باشی نمیری داغونی تا اخر عمر
میثم: 1394/12/2322:28:50،
30
26
چون ماایرانی ها پرایدوپژوسوارمیشیم ولی آلمانی ها بنزوبی ام واین هم کشورچراباآلمان مقایسه میکنیدما حتی ازهندهم تووسیله نقلیه پایین ترهستیم
ایرانی: 1394/12/2322:30:00،
30
25
وای بر ماااااااااااااااا
محمود: 1394/12/2322:39:40،
30
23
مسئولین این آمارها رو دارن وهی دم از حمایت تولید داخل میزنند (البته خودرو سازی رو میگم)یعنی استاندارد هم حریف این یابوها نیست یا شریکند.؟
ماهان: 1394/12/2322:42:33،
29
24
ایرانجیب با این تیتر ها معلومه حالا چه نظراتی می بینیم...!
معین سلطانی: 1394/12/2322:43:11،
31
24
اخه اون المانه ما ایران اون اروپاست ما خاورمیانه اون قطب صنعتی اروپاست ما جهان سوم *پس طبیعیه دیگه
یک هموطن: 1394/12/2322:52:41،
28
23
عجب کارشناس خبره ای!!!
جناب اقای کارشناس دوفاکتور مهم در تلفات تصادفات رو شما نگفتین و اونم 1.استاندارد مناسب ایمنی خودروها 2.جاده های استاندارد.
ایشون معتقدن اگه توی تصادف باپرایداگه کمربند بزنی زنده میمونی!!به حق چیزای نشنیده!
یک هموطن: 1394/12/2322:56:04،
26
26
منظورم این بود که فاکتور ایمنی خودرو و جاده ها رو باید جز 5 آیتم اصلی میاوردن ..یجورایی با نظر کارشناسی ایشون انگار اهمیتش رو کم جلوه دادن
تحریم: 1394/12/2322:58:34،
31
21
موج دوم کمپین در حال شکل گیریه، این بار تا نابودی کامل گرانفروشا و بنجول سازان داخل ادامه خواهد داشت......
مهدی: 1394/12/2323:14:19،
30
27
تا وقتی که خودروهای ما تا به هم بخورند مچاله وآتیش بگیرند دیگه حرف از مسائل دیگه الکی هست چرا تعداد کشته ها بالاست؟اینو هر بچه ی تو کشور می تونه جواب بده چون خودروهای ما امنیت ندارند چون به جان انسان اهمیت داده نمیشه دولتمردان محترم بجای خریدهواپیماهای آنچنانی تعرفه واردات خودرو زیر 2000 سی سی را صفر بکنین بعد دوسال تعدادکشته شدگان به زیر 10 درصد فعلی می رسد همه درد و درمان رو بلدند ولی مافیای خودروسازا این قد قوی هست که جان هموطنان ما در این مقابل هیچ بشمار می رود
سیروان: 1394/12/2323:15:20،
35
28
کاش شعور و فرهنگ مردم آلمان رو هم با ایران مقایسه می کردید .
سداد: 1394/12/2323:15:25،
35
24
جایگاه قوه قضا کجاست ؟؟؟؟!!!!!!
تیام: 1394/12/2323:15:35،
32
24
این رو در نظر بگیرید که 17000 تا در ایران، فقط کشته های سر صحنه تصادف هستن که حکومت مثل همه ی اماری که درست می کنه و دست کاری می کنه میده، مقدار واقعی 3 برابره اینه حداقل.
سریر: 1394/12/2323:16:48،
27
26
آخه واسه چی خودمون روبا المان مقایسه می کنیم
ما: 1394/12/2410:25:25،
21
24
چون ما هم مثل مردم المان ادم هستیم.نکنه شما هم مثل امریکایی ها فکر می کنید اخه امریکایی ها می گویند که شهروندان ما نسبت به مردم سایر نقاط برتری دارند و فقط ما خوبیم....
محسن: 1394/12/2323:18:42،
39
24
ما رکورد زدیم!!
رضا: 1394/12/2400:07:23،
22
24
یعنی اگه همه خودرو های کشور ما مثل آلمان بشن دیگه تصادفی رخ نمیده بهنره کمی انصاف داشته باشیم علت اکثر تصادفات شدید در جاده ها نبود فرهنگ رانندگی و غیر استاندارد بودن جاده هاست
آرش66: 1394/12/2400:11:38،
29
28
در ایران سه عامل اصلی دخیل در آمار تلفات اینها هستند:
1- جاده های معیوب، کم، شلوغ، نامطمئن - برای مثال اتوبان تهران کرج برای دهه ی چهل و پنجاه شمسی مناسب بوده و از آن به بعد، می بایست ظرفیت های موازی آن مرتبن ساخته میشده که نشده و شاید تا سالها نیز نشود.
2- رانندگان معیوب، دیوانه، عصبی و از خودراضی که برای دو دقیقه زودتر رسیدن، همه باید راه برای حضرات باز کنند. پلیس یا قوانین قاطعیت کافی برای این موارد ندارد و حداکثر به جریمه بسنده می کند.
3- به نظر من عامل خودرو، نسبت به دو مورد بالایی، اهمیت چندانی پیدا نمی کند. اگر دو مورد بالا درست و کافی و میزان باشند، رانندگی با خودروهای سی سال قبل تولید داخل نیز نمی توان آن آمار مرگ و میر زیاد را تولید کند.
مهدی: 1394/12/2407:47:44،
21
24
آقای كارشناس برنامه‌ريزي شهري، یعنی خودرو های داخل و جاده ها هیچ مشکلی ندارن..
alireza: 1394/12/2409:15:58،
30
25
آخه مردم ایران فرهنگ چی را دارند که فرهنگ رانندگی داشته باشند.
آموزش از کودکی صفر.
فقط لات بازی و گردن کلفتی جلوی ضعیف تر از خود را بلندند.
ولی جلوی قوی تر از خود مثل موش مرده هستند.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل