کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میتسوبیشی طرح مفهومی EX را تولید خواهد کرد


کد خبر : ۲۰۷۰۲یکشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۳:۴۷۵۷۰۴ بازدید

براساس اخبار منتشر شده، شرکت خودروسازی میتسوبیشی ژاپن قصد دارد تا سال 2020 میلادی تعداد خودروهای خود در کلاس SUV را افزایش دهد و ...

براساس اخبار منتشر شده، شرکت خودروسازی میتسوبیشی ژاپن قصد دارد تا سال 2020 میلادی تعداد خودروهای خود در کلاس SUV را افزایش دهد و به این منظور گزارش‌ها حاکی از تصمیم این شرکت برای تولید مدل مفهومی EX در آینده است.

در این راستا و براساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها، مدل مفهومی EX که در حقیقت یک «کراس اوور» تمام برقی است، قرار است طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی چهار سال آینده به مرحله تولید برسد. لازم به ذکر است که شرکت میتسوبیشی نخستین بار سال گذشته و در نمایشگاه توکیو از مدل مفهومی EX رونمایی کرد و سپس آن را در نمایشگاه خودروی ژنو در سال 2016 مجددا به نمایش گذاشت.

به گفته کارشناسان حوزه صنعت خودرو، کراس اوور جدید میتسوبیشی سرعتی معادل 250 مایل (هر مایل برابر 1.6 کیلومتر است) در ساعت خواهد داشت که این رقم، SUV جدید میتسوبیشی را بالاتر از خودروهای برقی هم رده خود نظیر «نیسان لیف» و «شورولت بولت» که انتظار می‌رود سرعتی کمتر از 200 مایل در ساعت داشته باشد قرار می‌دهد. اگرچه حداکثر سرعت ارائه شده از سوی خودرو صرفا بر پایه حدس و گمان بوده و میتسوبیشی هنوز به‌صورت رسمی در رابطه با مشخصات فنی مدل مفهومی خود اطلاعاتی منتشر نکرده است.
 

x6yux8c7wwbu8x4kru9f.jpg

مدل مفهومی EX از نظر اندازه هم ردیف مدل «اوتلندر» قرار دارد، هرچند شنیده‌ها حاکی از آن است که مدل جدید «اوتلندر» قرار است اندازه‌ای بزرگ‌تر از مدل فعلی آن داشته باشد و این موضوع به معنای آن است که کراس اوور جدید میتسوبیشی در دسته SUV‌های کامپکت (یا متوسط) قرار خواهد گرفت. همچنین با توجه به حرکت میتسوبیشی به سوی تولید خودروهای برقی، کارشناسان معتقدند احتمال عرضه کراس اوور جدید میتسوبیشی (که در حال حاضر با کد EX شناخته‌ می‌شود) با پیشرانه معمولی بنزینی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

در این رابطه «لنس برادلی» مدیر بخش انگلستان شرکت میتسوبیشی می‌گوید: «ما متعهدیم در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز، خودروهای خود را به‌صورت برقی تولید کنیم.» وی ادامه داد: «تولید خودروهای تمام برقی هدفی است که شرکت میتسوبیشی دنبال کرده و در آینده قصد داریم خودروهای برقی بیشتری را روانه بازار کرده و از این طریق نقش پررنگی در زمینه تولید خودروهایی با سوخت پاک داشته باشیم.»


ums70hd7tzzglewtv7l.jpg


تمایل میتسوبیشی برای تولید مدل مفهومی EX در حالی صورت می‌پذیرد که این شرکت براساس اخباری که پیش‌تر منتشر شده قصد دارد بخش قابل توجهی از محصولات خود را به کراس اوورهای شهری اختصاص دهد. کارشناسان معتقدند اقبال خریداران به کلاس SUV و کراس اوورهای شهری نقش بسیار مهمی در تصمیم اخیر مدیران شرکت میتسوبیشی داشته است. در این راستا و در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، «اوسامو ماسوکو» مدیر اجرایی شرکت میتسوبیشی اعلام کرد که این شرکت مسیر خود را تغییر داده و قصد دارد روی تولید کراس اوورها تمرکز کرده و این کلاس را به‌عنوان هسته اصلی محصولات خود در بازار خودروی آمریکا تعیین کند.

در رابطه با لیست محصولات میتسوبیشی در بازار ایالات متحده، به جز مدل اوتلندر اسپورت، خودروی هاچ بک میراژ، مدل تمام برقی i-MiEV، اوتلندر و لنسر نیز در بازار آمریکا عرضه می‌شوند که با توجه به شایعات موجود، به نظر می‌رسد تولید مدل لنسر متوقف شده باشد.برنامه‌ریزی میتسوبیشی برای تولید خودروهای برقی و تولید مدل‌های متعدد برقی در حالی صورت می‌پذیرد که عرضه مدل برقی – هیبریدی اوتلندر در بازار آمریکا با تاخیرهای فراوانی مواجه شده است.

a2vb2gibbsh4dnspow.jpg

با این وجود «اوسامو ماسوکو» مدیر اجرایی میتسوبیشی نسبت به ورود این خودرو به بازار آمریکا خوشبین بوده و معتقد است به‌رغم موانع موجود و تاخیرهای فراوان، نسخه برقی – هیبریدی «اوتلندر» سرانجام در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. با این همه مدیر اجرایی شرکت میتسوبیشی از ارائه زمان دقیق ورود نسخه برقی – هیبریدی «اوتلندر» به بازار خودروی آمریکا خود‌داری کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها