کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ژاپن تجهیزات پزشکی به ایران صادر می‌کند


کد خبر : ۲۰۶۷۷شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳:۴۷۱۱۱۱ بازدید

شرکت های ژاپنی با استفاده از برنامه کمک توسعه ای رسمی خود تجهیزات تشخیص پزشکی فرآوایی، آندوسکوپی و دیگر تجهیزات پزشکی به ...
ژاپن تجهیزات پزشکی به ایران صادر می‌کندژاپن تجهیزات پزشکی به ایران صادر می‌کند

شرکت های ژاپنی با استفاده از برنامه کمک توسعه ای رسمی خود تجهیزات تشخیص پزشکی فرآوایی، آندوسکوپی و دیگر تجهیزات پزشکی به ایران ارسال خواهند کرد.

به گزارش ایران جیب به نقل از پایگاه خبری نیکی، بر اساس موافقتنامه 1.2 میلیارد ینی (10.5 میلیون دلاری) اعطای کمک که به امضای دو کشور رسیده، ایران از شرکت های ژاپنی تجهیزات پزشکی دریافت خواهد کرد.

ژاپن از طریق برنامه کمک توسعه ای رسمی خود، حدود 40 دستگاه ماموگرافی به وزارت بهداشت ایران تحویل خواهد داد. شرکت فوجی فیلم و توشیبا مدیکال سیستمز از شرکت هایی هستند که ظاهرا نسبت به این کمک ها ابراز تمایل کرده اند.

بر اساس برآوردها ایران 800 میلیون دلار یا بیشتر تجهیزات پزشکی وارد می کند. شرکت های ژاپنی با استفاده از برنامه کمک توسعه ای رسمی خود تجهیزات تشخیص پزشکی فرآوایی، آندوسکوپی و دیگر تجهیزات پزشکی به ایران ارسال خواهند کرد.

با لغو تحریم ها، تجار کشورهای مختلف جهان در تلاش اند تا از بازار پرسود ایران نهایت استفاده را ببرند. ژاپن هم به عنوان بخشی از استراتژی رشد خود، قصد دارد به شرکت های خود کمک کند تا راهی را برای خود برای ورود به بازار ایران باز کنند.

شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن قرار است امسال به تهران سفر کند و توکیو قرار است پس از 15 سال اعطای وام به  ین به ایران را از سر بگیرد. کارهای زیرساختی با حضور شرکت های ژاپنی از جمله تعمیر نیروگاهای تولید برق ایران که با سوخت فسیلی کار می کنند نیز در دست بررسی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها