کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آپارتمان‌های فروخته شده شهر تهران در نیمه دوم اسفند


کد خبر : ۲۰۶۶۸شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۳:۴۷۲۵۴۶ بازدید

در هفته پایانی سال بیشتر مشاوران املاک نسبت به آینده بازار مسکن در سال 95 خوشبین و امیدوارند. به گفته برخی از مشاوران املاک در بهمن و ...
آپارتمان‌های فروخته شده شهر تهران در نیمه دوم اسفندآپارتمان‌های فروخته شده شهر تهران در نیمه دوم اسفند

در هفته پایانی سال بیشتر مشاوران املاک نسبت به آینده بازار مسکن در سال 95 خوشبین و امیدوارند. به گفته برخی از مشاوران املاک در بهمن و اسفند امسال بازار خرید و فروش و حتی بازار اجاره نسبت به ماه‌های گذشته بهتر شده است.

به گزارش ایران جیب به نقل از دنیای اقتصاد، این مشاوران املاک معتقدند کاهش سود بانکی و تصویب وام 160 میلیونی برای خانه اولی‌ها سال آینده تاثیر خود را در بازار مسکن نشان خواهد داد. دراین میان برخی از مشاوران املاک همچنان به آینده بازار مسکن بدبین بوده و معتقدند: راهکارهایی که ازسوی تصمیم‌گیران اقتصادی برای خروج از رکود بازار مسکن مطرح شده چندان بر بازار سال آینده مسکن تاثیرگذار نخواهد بود زیرا همچنان مشکل کمبود نقدینگی متقاضیان مسکن برطرف نشده است.

به گفته یک مشاور املاک در منطقه شرق تهران وام‌های جدید مسکن تاثیر چندانی بر بازار مسکن نخواهد گذاشت، به دلیل آنکه اقساط این وام‌ها زیاد بوده و از آن جهت که این وام 160 میلیون تومانی برای زوج‌های خانه اولی در نظر گرفته شده است، بنابراین قدرت پرداخت ماهانه حدود دو میلیون تومان قسط را ندارند. یک فعال بازار املاک در منطقه حکیمیه نیز معتقد است: بازار مسکن در سال آینده نسبت به سال 94 بهتر خواهد بود اما رونقی که مورد انتظار عرضه‌کنندگان مسکن است دست‌کم در نیمه اول سال 95 محقق نخواهد شد.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها