کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مسکو تحریم هایش علیه کشورهای اروپایی را حفظ می کند


کد خبر : ۲۰۶۳۴پنجشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۳۸۸۰۳ بازدید

به دنبال تمدید تحریم های اتحادیه اروپا در مورد مقامها و شخصیت های حقوقی و حقیقی روسیه (و روس تبارهای شرق اوکراین)، وزارت خارجه ...

 به دنبال تمدید تحریم های اتحادیه اروپا در مورد مقامها و شخصیت های حقوقی و حقیقی روسیه (و روس تبارهای شرق اوکراین)، وزارت خارجه روسیه از حفظ تحریم های این کشور علیه اتحادیه اروپا خبر داد.

یک مقام وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه به خبرگزاری روسی اینترفاکس گفت: روسیه تحریم هایی را که در پاسخ به تحریم های اتحادیه اروپا علیه کشورهای عضو این اتحادیه اعمال کرده بود، تمدید می کند.

وی افزود: تحریم هایی که روسیه در گذشته در مورد اتباع کشورهای اروپایی وضع کرده و نام این افراد را در فهرست تحریمی ثبت کرده بود، به قوت خود باقی است. 
تحریم های روسیه در مورد شخصیت های حقیقی و حقوقی کشورهای اروپایی در دو سال اخیر که اتحادیه اروپا با همراهی آمریکا در مساله اوکراین چند بسته تحریم علیه روسیه وضع کرده، اعمال شده است. مقامات اتحادیه اروپا روز چهارشنبه از تمدید تحریم های این اتحادیه علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی روسیه و اوکراین دخیل در درگیری اوکراین به مدت شش ماه دیگر خبر دادند. 

به گزارش رسانه های روسی، یک مقام اتحادیه اروپا پس از نشست دیپلمات های کشورهای عضو این اتحادیه اعلام کرد: تحریم های اعمال شده علیه 146 فرد و 37 نهاد و سازمان روسی و اوکراینی، شامل محدودیت سفر و مسدود شدن دارایی های شان تا سپتامبر تمدید شد.

بر اساس این گزارش ها، انتظار می رود نشست روز پنجشنبه وزیران کشور اتحادیه اروپا در بروکسل به طور رسمی این تصمیم را تصویب کند. 

''دیمتری روگوزین' معاون امور دفاعی نخست وزیر روسیه به خاطر حمایت از الحاق منطقه کریمه در ماه مارس 2014 به خاک روسیه، 'آرکادی باخین' و 'آناتولی آنتونف' معاونان وزیر دفاع روسیه از جمله افرادی هستند که نام آنها در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا قرار دارد. 

اتحادیه اروپا این افراد را به خاطر ایفای نقش ادعایی در درگیری اوکراین، جایی که طرفداران مسکو برای استقلال از 'کی یف' در حال جنگ هستند، در فهرست تحریم های خود قرار داده است. اتحادیه اروپا در ماه دسامبر نیز با اعلام این مطلب که روسیه به توافقنامه آتش بس سال گذشته در اوکراین پایبند نبود، تحریم های اقتصادی علیه کلیه بخش های اقتصاد روسیه را تجدید کرد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها