کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

صادرات پژوهای ایرانی به ترکیه؟

کدخبر:۲۰۶۲۰پنجشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۴۷۴۶۷۳ بازدید

پژو در حالی از سال آینده قرارداد جوینت‌ونچر خود با ایران خودرو را اجرا خواهد کرد که این شرکت فرانسوی باید 30 درصد از محصولات تولیدی خود در ...
صادرات پژوهای ایرانی به ترکیه؟

پژو در حالی از سال آینده قرارداد جوینت‌ونچر خود با ایران خودرو را اجرا خواهد کرد که این شرکت فرانسوی باید 30 درصد از محصولات تولیدی خود در ایران را صادر کند. بر این اساس، ظاهرا «ترکیه» یکی از بازارهای مدنظر پژو برای صادرات محصول از ایران است و آن طور که ژان کمار مدیر امور خاورمیانه و آفریقای این شرکت در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» تاکید می‌کند، بازار ترکیه می‌تواند پذیرای پژوهای تولیدی ایران‌خودرو باشد. کمار البته معتقد است که برای صادرات خودرو به ترکیه، باید روی محصولات دیزلی و همچنین ارتقای استاندارد آلایندگی و سوخت به یورو6 تمرکز کرد. به گفته وی، در حال حاضر شرایط برای صادرات محصولات تولیدی پژو در ایران خودرو، به ترکیه مهیا نیست، زیرا خودروهای دیزلی و استاندارد یورو 6 هنوز در بازار ایران به چشم نمی‌آیند.

اظهارات وی در شرایطی است که به گفته کارشناسان، پژو چندان حضور فعالی در ترکیه نداشته و نمی‌توان این شرکت را جزو 10 عرضه‌کننده اول خودرو در بازار موردنظر، به حساب آورد. کارشناسان تاکید می‌کنند که پژو در حال حاضر خودروهایی مانند 301، 208 و 2008 (سه خودرویی که قرار است در ایران به تولید برسند) را با تیراژی نسبتا اندک در بازار ترکیه عرضه و اولی را از کارخانه خود در اسپانیا و دومی و سومی را نیز از کارخانه فرانسه به ترکیه صادر می‌کند. با این شرایط به‌نظر نمی‌رسد بتوان حساب چندانی روی بازار ترکیه برای صادرات پژوهای تولیدی در ایران، باز کرد. نکته دیگر اما اینجا است که به گفته کمار، صادرات پژو از ایران به ترکیه، به‌دلیل نبود خودروهای دیزلی و استاندارد یورو6، مقدور نیست، حال آنکه کارشناسان معتقدند این دو مساله به راحتی قابل حل است. به باور کارشناسان، پژو اگر واقعا به دنبال صادرات خودرو از ایران به ترکیه بوده و شرایط برای این کار مهیا باشد، می‌تواند موتورهای دیزلی خود را در اختیار ایران خودرو قرار داده و در نتیجه محصول دیزلی مناسب برای این بازار را از منبع ایران تامین کند. از طرفی، پژو می‌تواند بخشی از خودروهای خود را متناسب با استاندارد یورو6 تولید کرده و آنها را به بازار ترکیه صادر کند و دیگر نیازی نیست منتظر ارتقای استاندارد در ایران باشد.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

سامی: 1394/12/2013:54:36،
118
26
خب پژو نمیخواد برای کشوری مثل ترکیه که برندهای بزرگی حضور دارن پژو رو با کیفیت ایرانخودرویی عرضه کنه !
آلبالو: 1394/12/2018:34:20،
68
21
پژو بجز بازار فرانسه که بازار خانگی اش است حضور موفقی در جای دیگری غیر از ایران آنهم با زد و بند ندارد!!!!
نیما: 1394/12/2022:05:23،
21
20
بهترین خودرو های پژو 504 و 405 بود که اونم ماله 30 40 سال پیش هست از اون به بعد یه بار هم هیچکدوم از اتومبیل هاش در چارت های برتر نبوده

همینایی که وعده دادن بیارن ایران خط تولید مستعمل و مدل های از رده خارجشون هست
احمد: 1394/12/2013:54:53،
52
78
زهی خیال باطل هر موقع تکنولوژی هواپیما سازی و رو که قول دادن آوردن حتما خودرو هم صادر میکنن غربی ها زرنگ تر از مسیولان ساده ما و مردم عوام فریب عشق غرب هستن
شهرام: 1394/12/2113:28:54،
19
19
شما هم اگه با زحمت به دانشی دست پیدا کنی به این سادگی اونو در اختیار کشوری بی ثبات و جهان سومی قرار نمیدی مگر اینکه اون دانش منسوخ شده باشه
علي: 1394/12/2013:57:28،
76
34
بيچاره تركيه
ع: 1394/12/2101:11:42،
26
21
نه دوست من بیچارگی نیست ، شاید شما اطلاع نداشته باشید همون اوایل که پژو 206 در ایران تولید می شد ( تحت نظر شرکت پژو ) و در ایران قیمتش حدود 12 تومن بود پژو 206 از ایران به ترکیه صادر می شد و قیمتی که به ترکیه می دادن 4 میلیون بود اما به مشتری ایرانی همین خودرو را به سه برابر قیمت می دادن . الان هم همینه پژو قطعاتش رو می فرسته ایران سرهم می شه و از اینجا به ترکیه صادر می شه اما با قیمتی که پژو تعیین می کنه صادر می شه. برای محصولاتی که در ایران توزیع می شه طبق معمول با سه برابر قیمت جهانی که هلو بره توی گلوی آقا زاده های وطن فروش.
نویدu: 1394/12/2014:04:51،
29
19
اگرحتی تا چشم انداز1404هم صبر کنیم هیچ تاثیری درتعرفه بالا ویا کیفیت وتنوع خودروبرای قشرمتوسط ومتوسط روب پایین اتفاق نمی افتد آنگونه در همین سایت یکی دست اندرکاران خودرو گفته چون206مشتری دارد پس لزومی برای توقف تولید آن نیست و100درصد هم اینگونه خودروها اعم از 206 وپارس ویا سمند تا سالیان دراز مشتریان فهیم خود را حفظ خواهند نمود...بقیه خوردهای وارداتی باقیمت های بالای 60 میلیونی کماکان وتا دور از دسترس اکثریت جامعه.....
مهدی: 1394/12/2014:06:43،
23
24
قیمتها کاملا مناسبند ولی کمی با دخل و خرج تناسخ دارد+++++++++++++
افزایش مقداری قیمت منطقی است ولی با دخل و خرج تداخل ندارد -------------------
کوکی: 1394/12/2017:39:10،
18
80
متن آقا مهدی را...

توانستم ترجمه کنم + + + + + + + +


نتوانستم ترجمه کنم - - - - - - - - -
جواب مهدي لگن فروش : 1394/12/2113:24:22،
19
19
خودفروخته ي ايران لگن ازين سايت برو بيرون نفوذي وگرنه خود من به شخصه انقدر جار ميزنم تو سايت كه آبروت بره جيره بگير ايران لگن
محسن: 1394/12/2014:16:27،
38
16
یه زمانی کامیون های ترانزیتی ترکیه جزو کهنه ترین و پر دود ترین کامیون های جاده های ایران بودن,حالا اونا کجان ما کجاییم!
صابر: 1394/12/2014:29:48،
42
15
مردم هنوز هم مگان های با کیفیت ساخت ترکیه یادشون هست.ترکیه عمرا خریدار آشغال های ایرانی باشند
ممد: 1394/12/2014:38:16،
36
19
سال دیگه تو ترکیه هم ی کمپین راه میفته نمیخرییییییم
پوریا: 1394/12/2015:57:42،
42
22
ترکیه خودش بزرگترین تولید کننده خودروست انهم مدلهای متنوع از
محصولات فورد و رنو وحتی تویوتا. بعد میاد محصول پژو انهم مدلهای
از رده خارج خریداری میکند.!!؟
Ramin: 1394/12/2016:20:36،
24
18
ایرانجیب جوینت نچر کلمه خارجیه ها !!!
یه وقط اقایون ناراحت نشن؟؟؟؟؟!!!!
معادل عربیش مکروه تره
اسکورسیزی: 1394/12/2017:18:53،
19
14
مشارکت انتفاعی یا جوینت ونچر (به انگلیسی: joint venture) واحد تجاری مشترکی است که توسط دو یا جند مشارکت کننده برای مقصود مشخص تجاری، مالی، یا فنی ایجاد می‌شود. تا کنون برای جوینت ونچر در زبان فارسی معادل دقیقی ارائه نشده‌است. اما آنچه بیشتر در مورد آن به کار رفته، مشارکت انتفاعی است.
حرف حساب !: 1394/12/2022:06:03،
18
22
بفرمائيد سابقه صادارت محصولات قبلي تان چقدر موفق بوده ايد ؟ كه هنوز خودرو جديدتان نيامده بفكر صادرات افتاديد ؟
ضمنا بفرمائيد محصولات پژو در ايران چند ستاره است ؟ چقدر استاندارد به شما اعتبار داده ؟ از 5 ستاره يك ستاره هم بزور كسب نكرديد؟ چطور ميخواهيد اعتباري و رضايتمندي كه در ايران كسب نكرديد اين اعتبار را در صادرات خرج كنيد ؟ اگر آنجا هم شكست بخوريد ديگه كجا قصد داريد صادرات انجام بدهيد ؟ آنها به ميزان رضايتمندي مردم ايران نگاه ميكنند ؟ همچين چشم و گوش بسته و دست و پا بسته نيستند . خودشان با پژو قرار داد مي بندند . پژو درهاي خودش را به روي كسي نبسته ...

كمي تامل و درنگ مشخص است كه با عدم مديريت صحيح و غير اصولي جذابيت پژو در داخل بكلي از بين رفته كسي خواهان اين خودروي قديمي نيست .

هومن : 1394/12/2104:12:32،
19
20
ايرانخودرو ميتونه هم پيكان صفر با سپر جوشن صادر كنن اونجا. خيلي استقبال شد تو ايران , حتما اونجا هم ميشه. نكته را گرفتي ؟ پيكان صفر

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما