کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

آریسان به مراتب با کیفیت‌تر از وانت پیکان است؟

کدخبر:۲۰۶۰۲چهارشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸:۴۷۵۱۰۷ بازدید

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعتقاد دارد موتور وانت های جدید ایران خودرو به هیچ عنوان «آلودگی های موتور پیکان» را ...
آریسان به مراتب با کیفیت‌تر از وانت پیکان است؟

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعتقاد دارد موتور وانت های جدید ایران خودرو به هیچ عنوان «آلودگی های موتور پیکان» را ندارند.

هاشم یکه زارع با بیان این مطلب گفت: موتورهای آریسان تقویت شده هستند و از نظر محیط زیستی مشکلی ندارند چرا که اگر مشکلی در خصوص موتورهای این وانت بارها وجود داشت سازمان ملی استاندارد ایران به هیچ وجه مجوز شماره گذاری این خودرو را صادر نمی کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که علت به کار نگرفتن یک موتور دیگر در این خودرو چه بود، اظهار کرد: در زمان طراحی چند مدل موتور مد نظر متخصیص قرار گرفت اما با توجه که تصمیم بر آن بود که وانت آریسان «جایگزین پیکان وانت» شود تصمیم گرفته شد موتور پژو "روآ" روی این وانت زیبا نصب شود که از کاربری بالاتری به خصوص در زمینه محیط زیستی برخوردار است.

یکه زارع تصریح کرد: موتورهای وانت آریسان تقویت شده است و به هیچ وجه آلودگی موتورهای پیکان را تولید نمی کند.

مدیرعامل ایران خودرو در خصوص مشخصات فنی این اتومبیل به خبرنگار «پرشین خودرو» توضیح داد: خوشبختانه از زمان عرضه، با اقبال مشتریان از این اتومبیل با کارایی هایی که دارد مواجه شده ایم چرا که وانت آریسان ضمن برخورداری از امكانات ایمنی و فضای جادار و راحت برای رانندگی، از قابلیت بالاتری برای حمل بار برخوردار است. همچنین در زمینه طراحی تزیینات داخلی از قبیل داشبورد و رودری‏ها، یک رانندگی دلپذیر برای كاربران فراهم کرده است.

وی در همین رابطه ادامه داد: استفاده از موتور پایه گاز سوز 1700 سی سی که دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 است علاوه بر صرفه جویی در هزینه سوخت، موجب كاهش قابل توجه هزینه تعمیرات و نگهداری خودرو می ‏شود و از این لحاظ، شرایط متفاوتی با دیگر خودروهای هم رده خود دارد.

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف افزایش كارایی این وانت بار، اقداماتی از قبیل جانمایی مخزن گاز در زیر كفی اتاق بار، طراحی اتاق بار با دیواره‏ های بلند و جدا بودن قسمت بار از اتاق سرنشینان را فراهم کرده است.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

زاپاتا: 1394/12/1915:12:08،
184
47
كيفيت نداره

قيمتش هم بالاس

حاصل ازدواج پارس با وانت پيكان

محمد: 1394/12/1916:08:07،
142
20
موتورش که موتور پیکان هست
علی تبریزی: 1394/12/1916:12:18،
188
19
''تصمیم گرفته شد موتور پژو "روآ" روی این وانت زیبا نصب شود که از کاربری بالاتری به خصوص در زمینه محیط زیستی برخوردار است.''
وانت زیبا!!!
موتور روآ و کاربری بالا!!!
جمله ای با این همه حرف مسخره دیده بودین؟!
Crystal: 1394/12/1917:18:35،
77
22
دوستان لطفا این ماشین رو اگه تو خیابونا دیدید حتما به پشت ماشین دقت کنید ! ارتفاع کف ماشین از زمین رو نگاه کنید ! ببینید از پشت چقدر رفته بالا !
عرضه ساخت وانت هم ندارن
رامین: 1394/12/1922:22:16،
38
21
نمیدونم ملتو چی فرض کردن
جلو پژو پارس
عقب اِل نَوَد
موتور پیکان
اقا جان چه اجباریه اخه بلد نیستین جم کنید..یا حداقا دو تا مهندس طراح از خارج استخدام کنین بیاد حداقل یه چیز درست حسابی تحویل مردم بده
بهنام: 1394/12/1922:38:29،
50
17
خسته نباشی مهندس 3 ماهه تحویل گرفتمش 2 ماه تو تعمیر گاهم هنگام تحویل فرمونش یکدست میکشید لاستیکاشو عوض کردم تنظیم فرمون وبالانس هم کردم تا آخر 30 تا نمایندگی بردم تا عیبشو پیدا کردن زیر و بند اشتباه بسته شده بوده درب راننده بسته نمیشد چراغ سقف روشن نمیشد صدای هو هو و خر خر وتق تق هم میداد بعد از دوماه گیربکسش اومد عوض کردند میگن دیفرانسیل هم خرابه بلبرینگ چرخش هم خرابه سویچش هم خراب شد روشن نمیشد دوهفته تونوبت قفل بودم عوض کردند درب باکش هم بخار بنزین خرابش کرده باز نمیشد صد رحمت به پیکان 46 واقعا خجالت آوره بعد 50 سال تولید!!! میگن چرا عقب موندیم مدیریت دولتی و فرمایشی بهتر از این نمیشه امیدوارم همین گاریسان را لااقل بدین یک نابینا چک کنه بعد روش برچسب کنترل کیفی بزنین
حرف حساب !: 1394/12/2010:16:44،
21
15
پالان الاغ را هر چه زيباتر كنيد و خوشگلتر و نرمتر الاغ همان است وقتي موتور خودرو پيكان روي هر خودرويي سوار بشه از آلايندگي آن كه كم نمي شود .

ضمنا شما كه ادعا مي كنيد اين خودرو بهتر از پيكان است پس چرا وانت پيكان را هنوز توليد مي كنيد مگر اداره استاندارد به موتور پيكان اخطار نداده است .

مردم هوشيار و عاقل شدند اصل كار تفكر ماست كه اشكال دارد بايد تفكر نو و جديد در صنعت خودرو حكمفرما و استقرار يابد توجيح ها قانع كننده كه نيست خالي كردن بار از روي دوشتان است . در چند سال آينده وقتي آلايندگي زيست محيطي بسيار زياد شد و مردم دچار بيماريهايي شدند كه طيف وسيعي از جامعه را فرا گيرد اين مردم هستندكه بايد خسارت تفكرات اشتباه شما را بپردازند .
b vb: 1394/12/1915:15:07،
68
61
با توجه به جمیع شرایط، نسبت به وانت کارای گروه بهمن خیلی بصرفه تره !
صابر: 1394/12/1919:32:03،
42
15
اونم موتور پیکان کم مصرف فقط هر صد کیلومتر ۱۲ لیتر می سوزونه
مثبت: 1394/12/1915:16:52،
98
40
آره راست میگه زاپاس رو آورده گذاشته پشته صندلی شاگرد کسی که میشینه باید یه مهر و جانماز باز کنی براش چون در حالت رکوع قرار میگیرد.
کوکی: 1394/12/1919:43:29،
46
20
از دست تو داداش.کامنتت رو واسه بچه ها خوندم همگی خندیدیم.خدا خیرت بده.
هادی: 1394/12/1915:18:27،
149
35
اونجا که گفتی "متخصصین" اشک تو چشام حلقه زد
:))))))
پرهام: 1394/12/1915:18:50،
74
34
واقعا جای تاسف دارد با این تکنولوژی خودروسازی روز وقتی مدیر عامل یک شرکت خودروسازی برزگ اینگونه از موتور چند دهه قبل با مصرف سوخت صدی 13 دفاع مکند نمیدانم تا کی بخاطر منافع مالی این چنین دچار توهم خواهند بود!!!!!!!
سلیمانی: 1394/12/1915:20:05،
45
49
با توجه به شرایط ایران وسطح آگاهی پایین تعمیر کاران و اینکه این ماشین اکثرا در جاهای دور افتاده کار میکند سادگی موتور و تعمیر آسان با هزینه کم جزء ضروریات است. موتور پیچیده تر برای ماشین های سواری بهتر است.
بنده خدا: 1394/12/1915:20:29،
49
42
وزن وانت پیکان 950 کیلوگرم ظرفیت خمل بار 500 کیلوگرم
وزن وانت آریسان 1250 کیلوگرم ظرفیت حمل بار 700 کیلوگرم

این اطلاعات رو از خود سایت ایران خودرو در آوردم
آریسان 300 کیلو از پیکان سنگینتره و از همون موتور استفاده میکنه چطور ممکنه آقای یکه زارع ؟؟؟
حکایت گنجشک و منار رو شنیدید دوستان ؟
حسين: 1394/12/1915:22:42،
74
40
خجالت نميكشي ميگي "وانت زيبا" ؟
علیمحمدی: 1394/12/1915:27:22،
54
36
سلام میگم کل الودگی پیکان برا اطاقش بوده اگر شک داری متن بالا را بخون
عجبا: 1394/12/1915:28:47،
53
33
چرا اینفدر روی این موتور و موتور پراید پافشاری میکنید خوب پایه گاز
ای اف7 روش میزاشتید! آه ببخشید من اصلا شعور ندارم و اصلا بفکر سود دولا پهنا شما نیستم من معذرت میخوام
اکبر: 1394/12/2000:04:42،
16
15
اگرمثل آدم مونتاژش کنن و درست و حسابی کنترل کیفی رو انجام بدن وانت بدی نیست ولی ای کاش جای این موتور مسخره از موتور دیزلی که روی نیسان میبندند استفاده میکردنند.لا اقل بهتر از وانت پراید و کارا هست
...: 1394/12/1915:33:14،
56
37
آقای یکه زارع کلی خندیدم، متشکر از شوخ طبعی بالای شما...
فرزاد: 1394/12/1915:36:04،
48
41
این نکته رو حتماً توجه کنید که یکی از ویژگیهای این وانت زیبا این است که قسمت بار این خودرو از اتاق سرنشینان جداست !!!!
یعنی بار و سرنشین درهم وول نمیخورن که خیلی مزیت بزرگیست و در هیچ وانت دیگری دیده نشده تا حالا !!!!!
یعنی اگر این موضوع رو توضیح نمیداد کسی این ویژگی مهم رو متوجه نمیشد !!!!
هادی: 1394/12/1915:36:35،
60
37
وانت زیبا؟؟؟


وانت هایلوکس l :

وانت آریسان ( :

یکه زارع ( :
666: 1394/12/1915:54:17،
51
28
یکه زارع زیبا وانت اریسان را به وانت هایلوکس ترجیح می دهد
اقتصاد: 1394/12/1916:07:06،
67
19
جوک سال
آلودگی وانت پیکان بخاطر اتاقش بود....
حالا ملت چی فرض کردید..
خودتی....متخصص...
333: 1394/12/1916:07:29،
54
15
توی عکس هم مشاهده میشه دربهاش انگار درست بسته نشده و فاصله زیادی داره طوری که یک بار داخل یک نمایندگی ایرانخررو چند
بار درب را بازو بسته کردم دیدم مدلش درب نیمه بسته هست اقای
یکه زارع این دستاورد جدید را یادش رفته بگه
امیر: 1394/12/1916:07:46،
57
18
یکی نیست بگه موتور روآ با موتور وانت پیکان و وانت باردو چه فرقی داره
همشون مثل همن
موتور پیکان فقط انژکتوری شد و سرسیلندر الومینیومی انداختن که ای کاش نمینداختند
پوریا: 1394/12/1916:13:41،
57
17
متاسفانه هیچ گونه نظارت مستقلی بر کار این خودروسازان وجود
ندارد.!خودرو وقتی از بغلت رد می شود صدای ناله موتور و زوزه
دیفرانسیل به راحتی شنیده می شود و متاسفانه مشکل گیربکس
بی کیفیت هم از معایب دیگر ان است.انوقت ایشان طوری از این
خودرو تعریف می کنند انگار هایلوکس برای مردم طراحی و ساخته.!
وحید: 1394/12/1916:34:06،
34
68
دوستانی که اظهار نظر کردن کدومشون این ماشین را دارند؟ اما من دارم و ازش خیلی هم راضی ام. تازه هم ماشین دارنشدم.40 ساله که ماشین دارم و همه جورماشینی هم داشتم. آریسان بعنوان وانت و با سطح انتظار از یک ماشین ساخت ایران به نظر من که دارمش قابل قبوله.متاسفانه مردم ما عادت دارند فقط منفی اظهار نظر کنن تا بگن که مثلا ما خیلی می دونیم.
وحید: 1394/12/1917:46:30،
44
29
شما اگه 40 سال ماشین دار بودید سراغ همچین دو رگه ای نمی رفتین.
کوکی: 1394/12/1919:48:33،
34
25
شما اگه وانت شورلت یا جی ام سی یا فورد رو سوار بشی که فکر کنم از ذوق زدگی خدایی نکرده سنکوپ میکنید.آریسان بقدری غیر استاندارد هستش که سقف این ماشین داره میچسبه به داشبورد از بس کوتاه هستش.پشت ماشین بقدری بالا اومده که دید به عقب نداری.این ماشین رو اگه یک کشور درجه آخر حتی آسیا مثل بنگلادش و نپال و فیلیپین ببری فقط آتیشش میزنن واسه مراسم مذهبیشون استفاده میکنن.
ايران لگن : 1394/12/1917:49:39،
36
21
دوستان !!!!!!!!!!

توجه كنيد به اين صفحه به طرز مشهودي حمله شده و يه نفر به نظرات داره همش منفي ميده

خودفروخته هاي ايران لگن دست شما رو شده خجالت بكشيد
م: 1394/12/1920:17:43،
24
18
آبروی ما مهندسا با طراحی این خودروها رفته.
تندر پوکیده: 1394/12/1920:33:25،
25
16
وانت زیبا?
اصلا میدونی زیبایی یعنی چی?
اصلا تا حالا به وانت های شرکت های دیگه نگاه کردی?
اصلا طراحی بلدی?
اصلا از خودرو چیزی میدونی?
بابا مدیر سفارشی....
no name: 1394/12/1921:21:38،
23
17
جالبه.
یه شرکتی مثل تویوتا میاد و سال ها روی پریوس معروف و دیگر خودرو های هیبریدش کار میکنه و همینطور لکسوس های هیبرید.
----> میاد میگه: حفاظت از محیط زیست.
*******
بعد ایران خودرو موتور پیکان رو گذاشته رو این محصول و با اعتماد به نفس میگه:
1. وانت زیبا.
2. آلودگی کمتر.
3. موتور بهتر نسبت به پیکان.
این مورد سومی خییییلی آیتم مهیجی هست!!! حالا انگار موتور پیکان چی بوده که روآ چی باشه!!!!
به من بگم بیا این صحبتارو بکن بهت 100 میلیون میدیم، ادب و شخصیت و انسانیتم و انصافم اجازه نمیده بهم. قید 100 میلیون رو میزنم.
اما اینا خیلی جالبن...!
سعید: 1394/12/1921:42:26،
19
20
من میخوام وانت بخرم پول زیاد هم ندارم بین آریسان و کارا موندم کدومشو بخرم . بنظر شما کدومش ؟
آریسان +++
کارا - - -
علیرضا: 1394/12/1923:48:39،
19
20
من آریسان دارم
خداییش داخل کابینش خوبه ولی زاپاس توی اتاق که جای سرنشین جلو را تنگ می کنه
موتورش هم بد نیست
ولی از ابتدا دیفرانیسال خرابه بوده که قرار تعویض شود
دیکس هم پس از مدتی تاب ور داشته که باز باید عوض
وقتی می خواهی از سوخت گاز استفاده کنی صبح ها باید حدود 30 دقیقه ماشن کارکند تا گرم شود البته زمستان خیلی بدتره
خیلی از قطعات هم می جود نیست
شرمنده هیج تجربه از وانت کار ندارم ولز اگر توان مالی دارید هیچ وقت از ایران خودرو و سایپا خردید نکنید
این حرف ها هم که می گن از تولید داخلی حمایت کنید کلا چرت و پرت ... و باور نکیند
فقط خارجی با کیفیت باید خرید
عباس : 1394/12/2000:08:25،
20
17
سراغ کارا نرو چون آشغاله آریسان بهتره گرچه هردوتاشون یه موتور دارن ولی کارا نه فرمون داره نه بدنه و نه قیافه آریسان بهتره من با هردوش رانندگی کردم.قانون اول خودرو های صفر ایرانی رو هم یادت نره:هر ماشین با نمونه بعدیش فرق داره فقط شانس میتونه تعیین کنه که ماشین خوب داشته باشی یا نه
علی: 1394/12/1921:47:58،
17
33
روا سال عالیه من از سال 89 یکی دارم با پژو عوض نمیکنم تا حالا پیچ گوشتی تو موتورش نرفته دوستم پژو پارس صفر گرفته موتورش سوخت واسه کوه و بیابان حرف نداره موتورش تقویت شده و از داخل صداش از پژو کمتره و هزینه نگهداریش خیلی کمتر از پژو و...است
امین نسل سوخته: 1394/12/1923:21:08،
22
14
سازمان ملی استاندارد ایران خودش بی استاندارد ترین سازمان کشوره
علیرضا: 1394/12/1923:26:44،
19
13
برج 4 پول دادم برج 8 با یک ماه تاخیر تحویل گرفتم
کیفیت در ایران یک امری کاملا اتفاقی می باشد شاید 2 تا 3 درصد
از همون ابتدا صدای وحشتناک زوزه دیفرانسیل داشت پس از کلی رفت و آمد تمیرگاه متقاعد که باید دف عوض شود
دیسک و صفحه ش هم تاب دارد و موقع حرکت تکان وحشتناکی دارد .
ترمز هم خیلی ضعیفتر از وانت پیکان شده
وقتی روشن می کنیم حتما باید نیم تا یک ساعت کار کند تا با سوخت گاز کار کند ... ایراد های جزی هم که فراوان
خیلی با حالید ایران خودرو انشاالله از گلوت پایید نرود
امین: 1394/12/1923:34:56،
20
13
سازمان استاندارد؟ کجا؟ اگه این سازمان کار امد بود ده سال پیش پژو و پیکان رو از رده خارج حساب میکرد
aa: 1394/12/2000:08:12،
20
13
فكر كنم خودش تيكه انداخته !وانت زيبا!!خخخخخ
ناشناس: 1394/12/2000:54:05،
19
17
بابا ول کنیددست از سر موتور پیکان بردارید.ما دیگه از این اشغالها حالمان بهم می خورد.رو هم خوب چیزیه.وای
علی: 1395/3/2213:31:55،
11
3
سلام.من خودم یه پیکان دارم مدل 82،این ماشینو صفر وبصورت سفارشی گرفتیم.الانم دست خودمه و هییییچ ماشینی عوضش نمیکنم.
مگه ماشینم ازینا چی کم داره؟!سرعتش!!!!!!!
تو این جاده ها از 120بیشتر بری فاااتحه،ولی این پیکان تا 195تا هم میره.تست کردیم.اساسی هم تقویتش کردم.
کلی واسش خرج کردم وتا حالا هیچ بدی ازش ندیدم.بجا صفر سواری برین مدلای زیر88 رو بگیرین تا با جنسای آشغال و100تا دوزار سروکله نزنین.
چون وقت باارزشه وپای هر بی ارزشی نمیدن.


افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل