کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماراتن تعیین مزد سال 95 لحظاتی پیش به نتیجه رسید


کد خبر : ۲۰۵۷۹چهارشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵:۵۶۷۳۶۰ بازدید

شورای عالی کار بامداد امروز پس از 7 ساعت مذاکره، حداقل دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار را با 14 درصد افزایش نسبت به سال جاری ...

شورای عالی کار بامداد امروز پس از 7 ساعت مذاکره، حداقل دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار را با 14 درصد افزایش نسبت به سال جاری معادل 812.164 تومان تعیین و تصویب کرد.

با نشست سه‌شنبه شب تا بامداد چهارشنبه شورای عالی کار که با حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، حداقل دستمزد سال آینده بیش از 13 میلیون کارگر و مشمول قانون کار 812.164 تومان شد.

برای تعیین و تصویب حداقل دستمزد سال آینده، در هفته های اخیر نشست ها و مذاکرات فراوانی بین گروه های کارگری، کارفرمایی و دولت انجام شد اما در نهایت 3 گروه در رقم 812 هزار و 164 تومانی مزد که از ابتدای سال 95 باید از سوی بنگاه‌ ها و واحدهای تولیدی مشمول قانون کار اجرا شود، به توافق رسیدند.

آخرین جلسه ای که پیش از این توسط شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد سالیانه برگزار شده است، در پایان اسفندماه سال 93 بود که در آن زمان حداقل دستمزد سال جاری به میزان 712 هزار و 425 تومان برای اجرا در سال جاری تعیین شده بود.

به گزارش ایران جیب، براساس این گزارش همچنین در این نشست، حق مسکن بدون تغییر همان 20 هزار تومان، بن کارگری 10 هزار تومان بدون تغییر و پایه سنوات نیز همان ماهانه رقم 30 هزار تومان باقی ماند که روزانه هزار تومان محاسبه خواهد شد.

حداقل دستمزد در سال 1395روزانه 270.722 ریال تعیین شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها