کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از اولین شاسی بلند مازراتی / فیلم


کد خبر : ۲۰۴۸۳یکشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸:۴۷۱۱۸۰۹ بازدید

اولین شاسی بلند درتاریخ صد ساله فعالیت مارزاتی همان طور که که انتظارش میرفت درنمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی شد.
رونمایی از اولین شاسی بلند مازراتی / فیلمرونمایی از اولین شاسی بلند مازراتی / فیلم

پس از جدا شدن فراری از فیات کرایسلر، مازراتی به لوکس ترین برند آن تبدیل شد. حالا مازراتی با داشتن چنین موقعیت ممتازی می بایستی انتظار طرفدارانش را برآورده کند و تولید یک شاسی بلند می تواند بهترین پاسخ به این مسئله در بازار پرفروش خودروهای شاسی بلند باشد. 

همانند بسیاری از محصولات پیشین مازراتی نام این شاسی بلند نیز از معنای باد گرفته شده و Levante به معنای باد گرم مدیترانه ای است. طراحی این خودرو با توجه به سبک ایتالیایی انجام گرفته و دارای ظاهری هجومی؛ چراغ های جلوی متفاوت و جلو پنجره جدید است. در این خودرو ورودی های هوا و ستون ها دارای طراحی منحصری هستند و شیشه های آن بدون قاب طراحی نشده اند. 

شاسی بلند جدید مارزاتی براساس طرح بهینه سازی شده ای از خودروهای کواتروپورته و گیبلی ساخته شده و دارای سامانه موتوری مشابهی است. لذا Levante دارای یک موتور 3 لیتری V6 توربو دوقلو بنزینی به توان های 350 و 430 و با یک موتور3 لیتری  V6 توربو دیزل به توان 275 اسب بخار است. 

همه این موتورها دارای سامانه هوشمند AWD موسوم به Q4 هستند که میتواند گشتاور تولیدی را بین محورها توزیع کند و به طور هم زمان در کنار یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار عمل کند. این موتورها به فناوری های استارت / استاپ مجهز هستند و میزان مصرفشان زیر 11 لیتر در هر صد کیلومتر و آلایندگی 253 گرم بر کیلومتر هستند. بیشینه سرعت Levante حدود 264 km/h و شتاب صفر تا صد آن 5.2 ثانیه است. 
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها