کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هتل‌های لوکس، توریست های غربی را به ایران بر می‌گردانند؟


کد خبر : ۲۰۴۷۰یکشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶:۴۸۳۳۴۹ بازدید

هتل “گران ملیا قو” سال دیگر در سلمان شهر و در سواحل دریا خزر افتتاح می‌شود. این نشانه ای دیگر است که درهای ایران برای گردشگران و تاجران ...
هتل‌های لوکس، توریست های غربی را به ایران بر می‌گردانند؟هتل‌های لوکس، توریست های غربی را به ایران بر می‌گردانند؟

هتل “گران ملیا قو” سال دیگر در سلمان شهر و در سواحل دریا خزر افتتاح می‌شود. این نشانه ای دیگر است که درهای ایران برای گردشگران و تاجران بین المللی باز است.

این هتل که یک ساختمان 130 متری را در اختیار می‌گیرد، شامل 319 اتاق لوکس و یک سوئیت ریاست جمهوری به وسعت بیش از 500 متر خواهد بود. توسعه دهندگان این هتل به شکل افتخار آمیزی گفته اند که این هتل “تمام خدمات و امکانات لوکس مورد انتظار از یک هتل 5 ستاره را با 7 رستوران و دو استخر ارائه می دهد.”

به گزارش ایران جیب و به نقل از خبرآنلاین، هتل های بین المللی ملیا اولین گروه خارجی است که پس از 35 سال در ایران از یک هتل 5 ستاره بهره برداری می‌کند.

قبل از انقلاب شرکت های بین المللی مانند شرکت «اینترکنتیال» در ایران هتل داشتند. ولی چون ایران تحریم شد این شرکت های غربی ایران را ترک کردند و مدیریت های داخلی جایگزین آنها شدند.هتل های زنجیره ای فرانسوی آکور اکتبر سال پیش دو هتل نووتل و ایبیس را در فرودگاه بین المللی امام خمینی در اختیار گرفتند.با این وجود سواحل دریا خزر میان ثروتمندان ایرانی نسبت به توریست های خارجی معروف تر است، آنها برای فرار از آلودگی هوای تهران به آنجا می آیند. پیش بینی می شود از هتل “گران ملیا قو” در کشوری که هتل های خوب نادر هستند استقبال خوبی می شود.

هتل های امارانی روتانا هم می خواهد 4 هتل در ایران بسازد، دو هتل در تهران و دو هتل در مشهد شهر زیارتی مهم ایران.

به گزارش دیلی میل گروه هتلداری جمیرا هم قصد دارد نا در ایران هتل بسازد. انتظار می رود بیش از 125 هتل داخلی و خارجی تا پایان سال 2016 در ایران ساخته شود و به بهره برداری برسد. حدود دو ماه پیش تحریم های ایران لغو شد، بعد از آن درخواست مسافران بین المللی برای سفر به ایران به طور چشمگیری افزایش یافته است.

ایران که اکنون سالانه 5 میلیون گردشگر از آن بازدید می کند انتظار دارد تا سال 2025 این مقدار به 20 میلیون نفر برسد.چند هتل ایرانی هم در 6 ماه اخیر افتتاح شده اند. هتل آرامیس که 84 اتاق دارد پاییز سال پیس در ایران افتتاح شد، همچنین هتل اسپیناس پالاس هم 2 ماه پیش در ژانویه افتتاح شد.صنعت ساحلی ایران هم روبه پیشرفت است، در جزیره کیش اولین هتل روی دریای ایران، هتل دریایی ترنج یک ماه پیش افتتاح شد. این هتل 100 اتاق و رستوران با کف شیشه ای دارد.

توریست هایی که می خواهند به تپه ها بروند می توانند از هتل سالار دره در کنار رشته کوه البرز بازدید کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها