کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آجیل‌ پرنمک و رنگی نخرید


کد خبر : ۲۰۴۵۷شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸:۴۷۲۱۶۳ بازدید

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کشور گفت: مردم، برای حفظ سلامتی خود در ایام عید نوروز، به شدت از خرید آجیل‌های پرنمک و رنگی ...

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کشور گفت: مردم، برای حفظ سلامتی خود در ایام عید نوروز، به شدت از خرید آجیل‌های پرنمک و رنگی خودداری کنند.

علیرضا ارزانی در گفت‌وگو با صدای اقتصاد، ضمن هشدار برای زیان‌بار بودن آجیل‌های پرنمک و رنگی افزود: برخی افراد سودجو برای افزایش وزن آجیل، نمک بیشتری به آن می‌زنند که نمونه بارز تقلب به حساب می‌آید و جدای از زیان‌بار بودن نمک، موجب ضرر مالی مردم نیز می‌شود.

وی ادامه داد : آجیل‌های رنگی نیز اغلب با افزودن رنگ‌های غیرمجاز تهیه می‌شوند که در بسیاری موارد، شدیدا برای سلامتی افراد مضر هستند و می‌تواند عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امسال در ایام منتهی به عید نوروز به صورت کلی شاهد افزایش قیمت نبوده ایم، تصریح کرد: به جز بادام هندی که به دلیل ممنوعیت واردات با افزایش حدود 80 درصدی قیمت نسبت به ابتدای سال مواجه شده است، بقیه اقلام قیمت ثابتی دارند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کشور اظهار کرد: به دلیل بهبود 20 درصدی تولید و همچنین کاهش نسبی صادرات برخی از اقلام خشکبار، قیمت فندق و تخمه ژاپنی حدود 40 درصد نسبت به اسفند سال گذشته کاهش داشته‌ است.

ارزانی با بیان اینکه همه ساله مشکل و دغدغه اصلی مردم، افزایش قیمت آجیل بود، گفت: امسال شرایط تغییر کرده است و دبا وجود اینکه قیمت‌ها افزایش ندارند، دغدغه آجیل فروشان نبود مشتری است.

وی اظهار کرد: متاسفانه وضعیت اقتصادی مردم به گونه‌ای است که آجیل‌فروشان برای اجناس خود مشتری ندارند و این مساله به دغدغه اصلی آنها تبدیل شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها