کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از کیا اپتیما استیشن واگن 2017 / فیلم


کد خبر : ۲۰۴۰۳جمعه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۳۸۵۷۸۳ بازدید

کیا موتورز در تلاش برای افزایش سهم بازار خود در اروپا اعلام کرده که قصد دارد با اپتیما استیشن 2017 به نبرد رقبایی همچون فولکس واگن ...
رونمایی از کیا اپتیما استیشن واگن 2017 / فیلمرونمایی از کیا اپتیما استیشن واگن 2017 / فیلم

کیا موتورز در تلاش برای افزایش سهم بازار خود در اروپا اعلام کرده که قصد دارد با اپتیما استیشن 2017 به نبرد رقبایی همچون فولکس واگن، رنو و مزدا برود.

در طراحی این استیشن از کانسپت "اسپورت اسپیس" که سال گذشته در نمایشگاه خودرویی ژنو رونمایی شد الهام گرفته شده است. اپتیما استیشن 2017 در دو نسخه بنزینی و دیزلی عرضه خواهد شد.اپتیما استیشن از نمای جلو تا ستون B تقریبا همان اپتیما سدان است اما از آنجا به بعد سقف کشیده تر، ستون D نه چندان زیبا و چراغهای عقب افقی پیدا می کند. اپتیما استیشن هم عرض، طول و ارتفاع برادر سدان خود است.

اگرچه کیا هنوز مشخصات حجم موتور و عملکرد آن را اعلام نکرده است اما به طور کلی گفته که از یک موتور پرقدرت GT در این سری از خودروهای خود استفاده خواهد کرد.

سیستم سرگرمی این خودرو از اندروید اتو و اپل کار پلی پشتیبانی می کند، امکاناتی که هنوز در خودروهای اروپایی قدری نادر هستند.این خودرو از یک موتور 1.7 لیتری توربودیزل چهار سیلندر با 141 اسب بخار نیرو و 251 نیوتن متر گشتاور برخوردار است که گیربکس شش دنده نیروی موتور را به چرخها منتقل می کند.

کیا هنوز درباره زمان عرضه این خودرو در بازار مطلبی اعلام نکرده است.




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها