کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

مردم باید خسارت اینترنت بی‌کیفیت را بگیرند

کدخبر:۲۰۴۰۱جمعه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۴۷۹۹۸ بازدید

وزیر ارتباطات گفت: کلیه اپراتورهای اینترنتی وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکان فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات پرداخت ...

وزیر ارتباطات گفت: کلیه اپراتورهای اینترنتی وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکان فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات پرداخت کنند.

محمود واعظی با بیان اینکه در راستای حفظ حقوق شهروندی کاربران اینترنت مصوبات جدید را در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات وضع کردیم، اظهار کرد: علاوه بر حفظ منافع مشترکان، لزوم دریافت خدمات باکیفیت و همچنین نظارت بیشتر بر عملکرد اپراتورها و شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی نیز از جمله اهداف این مصوبات بود.

وزیر ارتباطات با اشاره به این مصوبات جدیدی که لازم الاجراء شده است، ابراز کرد: پس از بحث و بررسی کارشناسانه تصمیم بر آن شد تا شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها نهاد مادر مخابراتی کشور شیوه‌های نظارتی جدیدی را در کنار روش‌های مرسوم نظارت بر عملکرد به کار گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه مقرر گردید شرکت زیرساخت تا اردیبهشت ماه نسبت به پیاده‌سازی و تکمیل سامانه‌های ثبت رسید خرابی اندازه‌گیری کیفیت و نیز مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات و ارائه دسترسی به خدمت گیرندگان، اقدام کند.

او خاطر نشان کرد: پس از آن مشترکان از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اپراتور خود و ارتباط با بخش پشتیبانی مشترکان می‌توانند از روش‌های درخواست خسارت توسط اپراتور خود اطلاع یافته و از این طریق، اقدام به ثبت درخواست خسارت از اپراتور کنند تا پس از طی مراحل قانونی، امکان استفاده از خسارت پیش‌بینی شده در موافقتنامه سطح سرویس را داشته باشند.

واعظی تصریح کرد: اپراتورها وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکان فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات پرداخت کنند.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

حداد: 1394/12/1409:36:06،
84
15
خسارت رو بايد از نهادها و ارگان هاي نامرتبط بگيريم كه نفس اينترنت رو گرفتن
عمله: 1394/12/1409:44:18،
62
19
خوبه فردا میرم میگیرم.شما هم بگیرید
علی: 1394/12/1410:29:20،
52
17
اقای وزیر دروغ سیزده رو به جای فروردین در اسفند فرمودند.ظاهرا هر روز دیگه واسه ما شده سیزده فروردین البته از باب دروغ و سرکار گذاشت ملت از جانب مسوولین!!!
مرتضی: 1394/12/1411:14:46،
40
19
خسارت؟؟؟؟!!! همینجوریش وقتی مشکلی واسمون پیش میاد زنگ میزنیم پشتیبانی مارو می پیچونن و پاسخگو نیستن.دیگه چه برسه که بخوایم خسارت بگیریم!!!
HK: 1394/12/1412:18:09،
40
22
اول باید از همون مخابرات شروع کرد
بی کیفیت ترین .........
حسین: 1394/12/1412:49:24،
27
15
شرکت مخابرات خراسان رضوی از هفت هشت ماه پیش برای اینکه پورت هاش خالی بمونه در صورتی که شما دوساعت پشت سرهم از اینترنت استفاده نکنی اینترنت رو قطع و مارو مجبور به ریست مودم می کنه این کار غیر قانونی و یجورایی تحمیل میشه به کاربران.
خیلیا مثه من برای چک کردن محیط خونه و کودک از بیرون یا استفاده از ایفون تصویری های اینترنتی و ... نیاز دارند که اینترنتشون به صورت دائم وصل باشه.
Arash: 1394/12/1413:00:57،
21
12
یلوف بی معنی و کاذب !!! لطفا اسم و مبلغ اون هایی راکه بهشون خسارت دادین منتشر کنین
حمید: 1394/12/1419:15:50،
22
16
مخابرات قزوین هر وقت نت قطع میشه یا مشکل داره کلا خط های پشتیبانی رو از دسترس خارج میکنه

دلتون خوشه

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار