کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز بکار 5 نمایشگاه فروش بهاره در شهر تهران


کد خبر : ۲۰۳۴۹چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۴۸۲۷۰۸ بازدید

فعالیت پنج نمایشگاه فروش بهاره به منظور عرضه مستقیم کالاهای موردنیاز مردم از امروز(چهارشنبه) به مدت 10 روز در سطح مناطق مختلف تهران آغاز شد.
آغاز بکار 5 نمایشگاه فروش بهاره در شهر تهرانآغاز بکار 5 نمایشگاه فروش بهاره در شهر تهران

فعالیت پنج نمایشگاه فروش بهاره به منظور عرضه مستقیم کالاهای موردنیاز مردم از امروز(چهارشنبه) به مدت 10 روز در سطح مناطق مختلف تهران آغاز شد.

برگزاری این نمایشگاه ها در پنج نقطه از سطح شهر تهران شامل پارک ارم، بوستان ولایت، حکیمیه تهرانپارس، فرهنگسرای خاوران و مصلای امام خمینی(ره) تا 21 اسفند ادامه دارد. 

پیش از این داود کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استاندار تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسئولیت برگزاری این نمایشگاه ها با اتاق اصناف تهران است افزود: اتحادیه های صنفی پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، خشکبار، شیرینی و شکلات و مواد شوینده نیز در برگزاری نمایشگاه های فروش بهاره مشارکت دارند. وی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم برای عرضه کالا با ارائه تخفیف در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای استان و همچنین مشارکت اصناف در فروش فوق العاده در محل واحدهای صنفی طی ماه جاری انجام شده است. 


فرماندار تهران: هماهنگی برگزاری نمایشگاه های بهاره در کمیته ای چهارجانبه انجام شد 

عیسی فرهادی فرماندار تهران نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید برگزاری نمایشگاه های فروش بهاره در پنج نقطه پایتخت گفت: برگزاری این نمایشگاه ها در کمیته ای با حضور چهار عضو اصلی فرمانداری، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی تهران بزرگ بررسی و تصویب شد. 

وی افزود: مجوز برگزاری این نمایشگاه ها از سوی اتاق اصناف تهران صادر شده و مسئولیت کامل برگزاری نمایشگاه های فروش بهاره با این اتاق است. 

پیشتر در دیدار سیدحسین هاشمی استاندار تهران و علی فاضلی رئیس اتاق اصناف کشور هماهنگی و مجوز لازم برای برگزاری نمایشگاه های بهاره اصناف در پنج نقطه پایتخت صادر شد. 

استاندار تهران در این نشست تاکید کرد: این نمایشگاه ها همچون سال گذشته اما با کیفیت بیشتر، خدمات مطلوب تر و تکریم بالاتر نسبت به مشتری برگزار خواهند شد. 
هاشمی یادآور شد: مسئولیت کامل برگزاری این نمایشگاه های بهاره با اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی یایتخت است. 

استاندار تهران با بیان اینکه برگزاری بدون هماهنگی و مجوز نمایشگاه های بهاره اصناف در پایتخت ممنوع است خاطر نشان کرد: اصنافی که به دنبال برگزاری نمایشگاه بهاره هستند باید نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند. 

نمایشگاه های بهاره در اسفند سال گذشته در چهار نقطه پارک ارم، حکیمیه، بوستان ولایت و خاوران شهر تهران برپا شد و اصناف اجناس خود را به مدت 10 روز با تخفیف بین 5 تا 15 درصدی در این نمایشگاه ها به مردم عرضه کردند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها