کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میوه شب عید کیلویی چند + قیمت انواع میوه


کد خبر : ۲۰۰۸۲چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۸:۴۷۲۰۳۰ بازدید

با نزدیک شدن به بازار عید شاهد افزایش تب و تاب در بازار های خرید هستیم، بازار هایی که مردم اگر در طول سال هم از آن ها گذری نکنند ولی ...

 با نزدیک شدن به بازار عید شاهد افزایش تب و تاب در بازار های خرید هستیم، بازار هایی که مردم اگر در طول سال هم از آن ها گذری نکنند ولی شب عید  گذر هر کسی به این بازارها می افتد. 

بازارهایی چون خوراک، پوشاک و مایحتاجی که مردم در ایام نوروز بیش از بیش به آن احتیاج دارند و بیشتر به سمت این بازارها روانه می شوند و فروشندگان هم که بازاری داغ تر از بازار عید را در طول سال تجربه نمی کنند از آب گل آلود شب عید ماهی هایی بزرگی نصیب خود می کنند. چند بازاری که بیش از همه مردم به سمت آن در ایام نوروز رو می آورند بازار میوه و آجیل است که برای جویا شدن از قیمت این میوه در ایام نزدیک شدن به شب عید سری به بازارمیوه زدیم تا از قیمت ها در بازار مطلع شویم.

قیمت میوه در یک فروشگاه بزرگ میوه فروشی بسیار متفاوت با قیمت میوه در دست دست فروشان این بازار است. 

به گزارش ایران جیب به نقل از میزان، قیمت سیب در جه یک در مغازه 6 هزار تومان در میادین میوه و تربار 5 هزار تومان، سیب درجه دو در مغازه 4 هزار و 500 تومان و در میایدن میوه و تره بار 2800 تومان است. 

در حالی که پرتقال در جه یک در مغاره تا 7  هزار تومان و در میادین میوه و تره بار 5 هزار و 500 تومان تومان است و پرتقال در جه دو در مغازه 4 هزار 500 تومان و در میادین میوه و تره بار 3 هزار و 500 تومان است. 

خیار بوته ای درجه یک در مغازه 4 هزار تومان و در میادین میوه و تره بار 2 هزار و 800 تومان است و خیار گلخانه ای درجه یک در مغازه 5 هزار تومان و در میادین میوه و تره بار 3 هزار و 800 تومان است. 

موز درجه یک در مغازه کیلویی 5 هزار تومان ودر میادین میوه و تره بار 3 هزار و 500 تومان اس و موز درجه دو در مغازه 4 هزار تومان و در میادین میوه و تره بار 2 هزار و 900 تومان است. 

سیب فرانسوی در مغازه کیلویی 8 هزار تومان و در میادین میوه و تره بار این نوع سیب توزیع نمی شود. 

این در حالی است که این قیمت ها حاکی از گران فروشی در برخی از مغاره ها داخل شهر است در حالی که همان میوه ها را بهمان کیفیت میتوان با قیمت مناسب تری از میادین خریداری کرد واین تناقض شدید در قیمت با نزدیک شدن به شب عید چندین برابر می شود.

اما گفتن این نکته خالی از لطف نیست که هر چند مسولین در صدد هستند تا در جلوی ورود میوه های قاچاق را در بازار بگیرند اما در برخی وارد شاهد فروش میوه با کیفیت بالا در دست دستفروشان هستیم که از جمله این میوه ها آناناس و نارگیل است که یه گفته خود فروشندگان از مرز پاکستان وارد شده است پس با این تفاسیر نباید انتظار بازار متعادل را مخصوصا در شب عید داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها