کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

Lumia 650 با بدنه آلومینیومی و قیمت 200 دلاری عرضه شد


کد خبر : ۱۹۹۰۷پنجشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳:۴۷۳۵۱۷ بازدید

پس از مدت‌ها انتظار، شایعه‌پراکنی و گمانه‌زنی شرکت مایکروسافت سرانجام از گوشی هوشمند Lumia 650 رونمایی کرد و آن را در معرض دید عموم ...
Lumia 650 با بدنه آلومینیومی و قیمت 200 دلاری عرضه شدLumia 650 با بدنه آلومینیومی و قیمت 200 دلاری عرضه شد

پس از مدت‌ها انتظار، شایعه‌پراکنی و گمانه‌زنی شرکت مایکروسافت سرانجام از گوشی هوشمند Lumia 650 رونمایی کرد و آن را در معرض دید عموم قرار داد. این گوشی هوشمند میان‌رده نمایشگر لمسی 5 اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت 720 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

برخلاف مدلLumia 550، نوع نمایشگر این گوشی هوشمند AMOLED است.مایکروسافت می‌گوید این زیباترین  نمایشگری است که تاکنون در گوشی‌های خود به‌کار گرفته است که با این قیمت فروخته می‌شود.

تراشه اصلی این گوشی هوشمند از نوع Snapdragon 212 است و از دیگر امکانات به‌کار رفته در آن می‌توان به سیستم‌عامل ویندوز 10 و پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی اشاره کرد.این گوشی هوشمند حافظه داخلی 16 گیگابایتی دارد که البته با استفاده از کارت حافظه microSD می‌توان آن را ارتقا داد. دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم 5 مگاپیکسلی است. مایکروسافت بدنه گوشی هوشمندLumia 650 را از آلومینیوم ساخته است و از همین هفته با قیمت 199 دلار آن را وارد اروپا می‌کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها