کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا بازار از مزدا 3 استقبال نکرد؟


کد خبر : ۱۹۸۵۳جمعه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳:۴۷۱۶۳۴۲ بازدید

با وجود اینکه حدود سه سال است از توقف تولید مزدا3 نسل دوم در سایت‌های تولیدی جهان می‌گذرد، گروه بهمن دوباره دست به تولید این ...

با وجود اینکه حدود سه سال است از توقف تولید مزدا3 نسل دوم در سایت‌های تولیدی جهان می‌گذرد، گروه بهمن دوباره دست به تولید این خودرو زده است. خودرویی که مجدد از اوایل سال 94 به بازار خودرو تزریق شد و بر‌خلاف انتظارها نتوانست فروش خوبی را تجربه کند.

هرچند مزدا3 به عنوان خودرویی محبوب و باکیفیت در ایران شناخته می‌شد، ولی به‌خاطر حضور خودروهای چینی در خط تولید گروه بهمن، حدس و گمان‌هایی در مورد کاهش کیفیت محصولات این شرکت زده می‌شد. بعد از عرضه اولین سری مزدا3 با مدل 94، حواشی در فضای مجازی از طریق مالکان جدید شروع شد که از عدم کیفیت کافی مونتاژ خودرو حکایت می‌کرد. قیمت اولیه این خودرو در ثبت‌نام سال 94، 110 میلیون و 300 هزار تومان بود که بعد از ورود این خودرو در بازار آزاد، تا 103 میلیون تومان هم این خودرو خریدوفروش می‌شد که نشانه عدم استقبال از این خودرو است.

در سری جدید فروش این خودرو با مدل 1395، گروه بهمن قیمت خودرو را کاهش داده و 108 میلیون و 360 هزار تومان بهای مزدا3 تیپ4 FL را اعلام کرده است. کاهش قیمت این خودرو بدون دلیل نیست، زیرا رقبا در این بازه‌قیمتی بیشتر از قبل شده‌اند و می‌توانند به‌راحتی خودرویی با طراحی سال 2010 را کنار بزنند و فناوری 2016 را به رخ مزدا3 قدیمی بکشانند. رنو فلوئنس، تویوتا کرولا، کیاسراتو، هیوندای النترا، ام‌جی6  و... خودروهایی هستند که به مراتب از مزدا3 ایرانی با کیفیت‌تر و کم‌مصرف‌تر هستند و از نظر ایمنی و امکانات در سطح بهتری قرار دارند.


md9xg0u2ldygv0eyw88.jpg

ci7bcpy7vs2j9pjdlax8.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها