کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین تلویزیون‌های 4K سال 2016 معرفی شدند


کد خبر : ۱۹۷۶۰یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵:۳۰۸۸۵۲ بازدید

در این گزارش می‌توانید با بهترین تلویزیون‌های 4K در سال 2016 میلادی آشنا شوید. بهترین تلویزیون‌های 4K در سال 2016 میلادی که از فناوری وضوح ...
بهترین تلویزیون‌های 4K سال 2016 معرفی شدندبهترین تلویزیون‌های 4K سال 2016 معرفی شدند

در این گزارش می‌توانید با بهترین تلویزیون‌های 4K در سال 2016 میلادی آشنا شوید. بهترین تلویزیون‌های 4K در سال 2016 میلادی که از فناوری وضوح تصویر فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند، به ترتیب ذیل خواهند بود:

Panasonic TX-65CZ952: وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ و منحنی است ضمن اینکه ابعاد آن ۱.۴۴۸×۹۱۳×۳۱۱ میلی‌متر است. مزایا: وضوح تصویر فوق‌العاده، مشکلات سیستم OLED در این تلویزیون دیده نمی‌شود. معایب: قیمت آن بسیار بالا است، سیستم Firefox OS ندارد.

LG65EF950V: وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ است، اما منحنی نیست و ابعاد آن ۱۴۵۰در ۸۸۳ در ۲۳۶ میلی‌متر است. مزایا: کنتراست فوق‌العاده، webOS درخشان. معایب: کناره‌های تصویر تیره است، درخشندگی محدود دارد.

Samsung UE65JS9500: وضوح تصویر در این تلویزیون UHD 4K و منحنی است ضمن اینکه ابعاد آن ۹۱۷ در ۱۴۵۰ در ۳۷۹ میلی‌متر است. مزایا: وضوح تصویر فوق‌العاده، platform هوشمند دارد. معایب: بسیار گران‌قیمت است.

LG 65EC970V: وضوح تصویر در این تلویزیون UHD 4K و منحنی است ضمن اینکه ابعاد آن ۸۸۰×۱۴۴۷×۲۵۷ میلی‌متر است. مزایا: طراحی منحصربه‌فرد، سیستم webOS به طرز فوق‌العاده‌ای عمل می‌کند. معایب: در این تلویزیون آپشن‌های HDR محدود است، نیازمند تنظیم بسیار دقیق است.

Sony KD-75X9405C: وضوح تصویر در این تلویزیون 4K است اما منحنی نیست و ابعاد آن ۸۸۰×۱۴۴۷×۲۵۷ میلی‌متر است. مزایا: کیفیت تصویر فوق‌العاده و کیفیت صدا به‌صورت زنده است. معایب: چارچوبی که بلندگوها در آن قرار گرفته است فضای زیادی را اشغال می‌کند.

Hisense LTDN50K321UWT: وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ است. منحنی نیست و ابعاد آن ۷۰۲×۱۱۲۴×۲۴۷ میلی‌متر است. مزایا: کیفیت تصویر بسیار بالا در تمامی قسمت‌های صفحه تلویزیون. معایب: سیستم هوشمند این تلویزیون ساده و زوایای دید محدود است.

Panasonic TX-50CX802B: وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰×۲۱۶۰ است، اما منحنی نیست و ابعاد آن ۶۸۷×۱۱۲۱×۲۱۱ میلی‌متر است. مزایا: تصاویر بسیار طبیعی به نظر می‌رسند. معایب: برای تصاویری که توسط کاربر انتخاب می‌شوند درخشندگی پایین است.

Sony KD-65S8505C: وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰×۲۱۶۰ و منحنی است ضمن اینکه ابعاد آن ۸۹۳×۱۴۵۲ در ۲۷۴ میلی‌متر است. مزایا: رنگ بندی تصاویر فوق‌العاده است، انحنای صفحه تلویزیون ظریف است. معایب: کار کردن با سیستم اندروید این تلویزیون مشکل است.

Samsung UE48JS8500: وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰×۲۱۶۰ و منحنی است ضمن اینکه ابعاد آن ۶۸۹×۱۰۸۳×۳۰۸ میلی‌متر است. مزایا: رنگ‌بندی تصاویر عالی است. معایب: سرعت پردازش پایین است.

Samsung UE48JU7000T: وضوح تصویر در این تلویزیون UHD 4K است. اما منحنی نیست و ابعاد آن میلی‌متر ۶۸۳×۱۰۸۷×۲۷۸ میلی‌متر است. مزایا: UHD دستگاه بسیار بالا است، کنتراست فوق‌العاده‌ای دارد. معایب: نیاز به تنظیم بسیار دقیقی دارد.

Panasonic TX-40CX680B: وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰×۲۱۶۰ است اما منحنی نیست و ابعاد آن ۵۶۰×۹۰۴×۲۰۲ میلی‌متر است. مزایا: سیستم Firefox OS دستگاه انعطاف‌پذیر است. معایب: فقط 3HDMI است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها