کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات گرانی گوشت مرغ در بازار تهران


کد خبر : ۱۹۶۳۴سه شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳:۴۷۱۷۲۱ بازدید

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، دلیل افزایش قیمت مرغ در دو روز اخیر را بارندگی‌‌ها و اختلال در زمینه حمل و نقل در این روزها ...

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، دلیل افزایش قیمت مرغ در دو روز اخیر را بارندگی‌‌ها و اختلال در زمینه حمل و نقل در این روزها اعلام کرد.

محمد یوسفی در گفتگو با مهر با بیان اینکه امروز سه شنبه قیمت مرغ زنده به صورت مدت‌دار بین 3800 تا 3900 تومان و به شکل نقدی بین 3600 تا 3700 تومان است، اظهارداشت: نرخ مرغ آماده به طبخ در میدان بهمن بین 5400 تا 5500 تومان و در میادین میوه و تره‌بار 5480 تومان است.

وی با اشاره به اینکه نرخ مرغ زنده در روزهای اخیر تغییری نداشته است، گفت: قیمت مرغ آماده به طبخ نسب دو روز گذشته حدود 200 تومان گران شده که دلیل آن نیز بارندگی‌های روز قبل و مشکلاتی که در زمینه حمل و نقل به‌وجود آمده، است.

یوسفی درباره وضعیت قیمت مرغ در آستانه عید نوروز اظهارداشت: امسال مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت و در صورتی که شرکت پشتیبانی امور دام ذخایر خود را وارد بازار کند، نرخ این کالا در فروشگاه‌های سطح شهر به 7500 تومان هم نخواهد رسید.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی درباره صادرات این کالا تصریح کرد: در زمینه صادرات هم مشکلی نداریم و این کار در حال انجام است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها