کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرغداران همچنان چشم انتظار ثبات قیمت ها هستند


کد خبر : ۱۹۵۷۱یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۴۷۱۳۷۸ بازدید

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به ایام پایانی سال، قیمت موجود در بازار با قیمت واقعی خود فاصله دارد و این امر یکی از معضلات تولید ...
عظیم حجت مدیر عامل اتحادیه تولید کنندگان مرغ تخم گذار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درخصوص قیمت مرغ اظهار داشت: در حال حاضر قیمت مرغ زنده درب مرغدارای کیلویی 3 هزار و 900 تومان و متوسط مرغ آماده به طبخ برای مصرف بین کیلویی 5 هزار و700 الی 6 هزار تومان در مراکز مختلف متغییر است.
 
وی افزود: باتوجه به ایام پایانی سال و افزایش مصرف باید گفت که اگر شرکت پشتیبانی مرغ خریداری شده از تولید کندگان را به بازار عرضه نکند قیمت ها به سمت هزینه تمام شده سوق پیدا خواهد کرد زیرا اکنون قیمت مرغ موجود در بازار کیلویی 300 الی 400 تومان با قیمت واقعی خود فاصله دارد که همواره این امر یکی از معضلات تولید به شمار می رود.
 
حجت با اشاره به کنترل و توزیع مرغ از مراکز عمده فروشی به خرده فروشی بیان داشت: توزیع و عرضه مرغ از مراکز عمده فروشی به خرده فروشی به خصوص شهر تهران باید از سوی شبکه دامپزشکی کنترل شود و لازم به ذکر است عرضه مرغ به زیر قیمت مصوب بازار در برخی مراکز خرده فروشی به زیان مصرف کنندگان است چرا که مصرف کنندگان به سبب عدم تخلیه کامل شکمی پول مازاد پرداخت می کند.
 
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به خرید شرکت پشتیبانی تصریح کرد: شرکت پشتیبانی ازدو ماه گذشته تا کنون 40 هزار تن مرغ مازاد از مرغداران خریداری کرده که با توجه به کاهش قیمت مرغ در بازار درخواست عدم عرضه مرغ از سوی شرکت پشتیبانی به بازار تا ایام پایانی سال کرده ایم که در صورت موافقت قیمتها به ثبات خواهد رسید.


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها