کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کسر هزینه پیام کوتاه 3 ماهه باز هم بدون اطلاع مشتری !


کد خبر : ۱۹۵۲۹شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۴۷۴۲۶۰ بازدید

بانک قرض الحسنه رسالت در اقدامی عجیب هزینه پیام کوتاه را بدون اطلاع مشتری از حساب وی کسر کرد ...

کسر آبونمان سالانه هزینه پیام کوتاه توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تمامی ندارد و به نظر می رسد هر روز ابعاد جدیدتری به خود می گیرد.

در تازه ترین موضوع کسر هزینه پیام کوتاه, بانک قرض الحسنه رسالت نیز بطور یک طرفه و بدون اطلاع مشتری اقدام به این کار کرد. اما کسر هزینه پیام کوتاه توسط بانک قرض الحسنه رسالت بسیار جالب تر از سایر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بوده است.

به گزارش اخبار بانک، روز گذشته که البته یک روز تعطیل نیز بود بانک قرض الحسنه رسالت با ارسال پیامکی به یکی از مشتریان اعلام کرد هزینه پیام کوتاه های ارسالی در سه ماه از حساب وی کسر شده است!

البته این موضوع احتمالا تنها برای خبرنگار ما روی نداده است و برای برخی دیگر از مشتریان نیز اتفاق افتاده است. جالب تر اینه با وجود اینکه بهمن ماه نیز رو به پایان است بانک قرض الحسنه رسالت اقدام به کسر کارمزد پیام کوتاه ماه های مرداد, شهریور و مهر کرده است.

مبلغ کسر شده نیز بسیار جالب توجه است، با توجه به پیامک برداشت از حساب تنها 90 تومان بابت سه ماه ارسال پیامک از مشتری کسر شده است!

مشخص نیست آیا بانک قرض الحسنه رسالت قصد دارد برای ماه های بعدی نیز همینگونه کسر کارمزد و با همین مبلغ بسیار کم داشته باشد یا خیر؟

البته پیش از این بسیاری از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای کسر کارمزد پیام کوتاه اطلاع رسانی و در صورت عدم رضایت مشتری پیامک های واریز و برداشت را قطع می کردند.

مشخص نیست بانک قرض الحسنه رسالت بر اساس کدام بخشنامه های بانک مرکزی اقدام به برداشت از حساب بدون رضایت مشتری کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها