کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ادامه صدرنشینی پارس​خودرو در جدول بهترین​ها


کد خبر : ۱۹۴۵دوشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹:۵۶۶۵۱۳ بازدید

شرکت پارس خودرو در هفته 32 منتهی به آبان ماه سال جاری با تولید باکیفیت ترین خودروهای تولیدی کشور بار دیگر توانست سه رتبه اول جدول کیفی ترین خودروها را به خود اختصاص دهد.
ادامه صدرنشینی پارس​خودرو در جدول بهترین​هاادامه صدرنشینی پارس​خودرو در جدول بهترین​ها

 براساس گزارش های هفتگی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروی تیانا این شرکت مانند همیشه با برتری مطلق جایگاه نخست را در اختیار دارد تا از ابتدای تولید تا کنون رکوردار حضور در صدر جدول با کیفیت ترین خودروهای کشور باشد.

بنابراین گزارش، خودروی پارس تندر (تغییر شکل یافته خودروی تندر90) و همچنین تندر90 این شرکت با کسب امتیاز کیفی خیلی خوب به ترتیب جایگاه دوم و سوم جدول کیفی را کسب کردند.شرکت پارس خودرو به منظور حفظ و ارتقای رضایت مشتریان خود به عنوان سرمایه های اصلی این شرکت، همواره می کوشد تا نظرات و سلایق آنها را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و با ایجاد تنوع درتولید و عرضه محصولات، بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان را در بازار خودروی کشور داشته باشد. 

گفتنی است؛ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودروهای تولیدی در کشور را براساس نه معیار (فنربندی، تعلیق و فرمان)، (موتور و انتقال قدرت)، (ترمز)، (تجهیزات الكتریكی)، (تزئینات)، (صداهای غیرعادی)، (بدنه)، (نفوذ آب) و (رنگ) ارزشیابی می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها