کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

تعیین سقف 3 ساله برای مدل‌های تولیدی پژو در ایران

کدخبر:۱۹۴۰۲سه شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۳۶۵۳۳ بازدید

وزیر صنعت بااشاره به تعیین سقف 3 ساله برای مدل های تولیدی پژو در ایران گفت:خودروسازان مخالف قیمت‌گذاری دولتی هستند که قیمت بر اساس ...

وزیر صنعت بااشاره به تعیین سقف 3 ساله برای مدل های تولیدی پژو در ایران گفت:خودروسازان مخالف قیمت‌گذاری دولتی هستند که قیمت بر اساس عرضه و تقاضا خواهد بود.

محمدرضا نعمت زاده با حضور در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر با اشاره به امضای قرارداد پژو گفت: پارسال برنامه راهبردی ده ساله را برای صنایع خودروسازی کشور با کمک صاحب نظران، نهایی و تصویب کردیم که براساس آن، تا ده سال آینده تولید و ظرفیت کشور به سه میلیون خودرو در سال خواهد رسید، در عین حال برای تولید این تعداد خودرو باید از برندهای مختلف  استفاده کنیم.

وزیر صنعت، معدن وتجارت افزود: در قرارداد پژو، مشارکت دو طرف به صورت مساوی خواهد بود و براساس آن، ‌مدل‌های خودرو پژو که در ایران تولید خواهد شد، حداکثر باید ۳ سال از عرضه آنها گذشته باشد و برخی از خودروها هم تازه قرار است که عرضه شده و خودروهای جدید هستند.

وی تصریح کرد: حدود ۱۵ ماه برای تولید این خودروها زمان درنظر گرفته شده است که تلاش می‌کنیم آن را به ۱۲ماه کاهش دهیم. درقرارداد با خودروسازان خارجی، از ۴۰ درصد قطعه سازی داخلی شروع می‌کنیم تا در مدت ۲ سال به ۸۰ درصد برسیم اما در مجموع  سیاست ما در صنعت خودروسازی، به روزنگه داشتن است و در راهبرد ده ساله خودروسازی، از سه میلیون خودرو تولیدی ۲ میلیون را برای مصرف داخل و یک میلیون را برای صادرات خواهیم داد.

نعمت زاده با بیان اینکه با شرکت دیگر فرانسوی هم در حال مذاکره هستیم اما هنوز به عقد قرارداد نرسیدیم، افزود: با شرکت خودروسازی ایتالیایی و آلمانی هم در حال مذاکره هستیم و برای ساخت خودروهای سنگین از جمله اتوبوس و کامیون هم مذاکراتی را با این کشورها انجام داده ایم .

وی درباره نظر شورای رقابت مبنی بر لزوم کاهش قیمت خودرو گفت: سرمایه گذاران و خودروسازان خارجی با قیمت‌گذاری دولتی موافق نیستند، بنابراین به آنها گفته‌ایم که قیمت‌گذاری براساس عرضه و تقاضا خواهد بود. معتقدیم که اگر قیمت‌گذاری، دولتی نباشد، خودروها ارزان‌تر خواهد شد .

نعمت زاده با اشاره به اینکه حدود ۴ خودروسازی دولتی از جمله کرمان خودرو، سایپا، پارس خودرو ایران خودرو داریم گفت: در تولید خودرو انحصاری وجود ندارد و واردات خودرو هم آزاد است و پارسال بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی خارجی وارد شد که مقدار ارزی که برای واردات این تعداد خودرو پرداخت شده، مساوی با یک میلیون و۲۰۰ هزار خودروی ساخت داخل است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به اینکه برای واردات خودرو حدود ۴۰ درصد تعرفه در نظر گرفته شده است، گفت: با تولید و عرضه بیشتر خودرو داخل، این تعرفه ها کاهش خواهد یافت، ضمن اینکه با افزایش عرضه خودرو و تنوع در تولید، قیمت‌ها هم پایین می آید. به هرحال خودرو سازی داخلی ازسوی دولت، حمایت خاصی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعرفه واردات خودرو از ۱۳۰ درصد در گذشته به ۴۰ درصد کاهش یافته است، افزود: دولت از این راه درآمد دارد و نمی‌تواند تعرفه را به صفر برساند و در اغلب کشورها هم برای واردات خودرو تعرفه وجود دارد .

نعمت زاده با اشاره به موفقیت و پیروزی ایران در برجام گفت: مهمتر از این پیروزی، اثبات حقانیت کشورمان بود که ثابت شد از ابتدا صداقت داشتیم و برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران منطبق با قوانین بین المللی بوده و تخلفی صورت نگرفته است، در عین حال در دو سفر اخیر رئیس جمهور، قراردادهایی با ایتالیا و فرانسه امضا شد که تعداد قراردادهای ایتالیا بیشتر بود، چراکه مذاکرات تجاری با ایتالیا زودتر آغاز شده بود و بزرگترین هیات تجاری که به ایران آمد، هیاتی از این کشور با ۳۶۰ نفر بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: کمیسیون توسعه همکاری های مشترک ایران و ایتالیا حدود ۱۰ سال تعطیل شده بود و در این سفر قرار شد دوباره از سر گرفته شود، در عین حال این کمیسیون سالی یکبار تشکیل جلسه می‌داد که براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته،  اردیبهشت ۹۵، این کمیسیون مشترک تشکیل جلسه میدهد .

وی تصریح کرد: در این سفر حدود ۱۶ قرارداد تجاری به صورت مستقیم میان ایران و ایتالیا و به جز این چندین مورد نیز در جلسات دیگر امضا شد که تاکید همه آنها بر انتقال فناوری، طراحی مهندسی، نوسازی صنایع و تولید محصولات به روز بود که این نیاز به سرمایه گذاری مشترک دارد .

به گفته نعمت زاده،  قرار شد یکی از شرکت‌های بزرگ فولاد ایتالیا به میزان دو میلیارد یورو در ایران سرمایه گذاری مشترک انجام دهد که ۶۰ درصد سهم آن و ۴۰ درصد سهم ایران خواهد بود، ضمن اینکه در زمینه کشتی سازی، کشتیرانی، ساخت توربین ژنراتورها با راندمان بالا،  ساخت تابلو های برق کنترل مترو هم قراردادهایی امضا کردیم و برای ساخت انواع شیر آلات پیشرفته کنترلی برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هم قرارداد امضا کردیم که سهم ایتالیا ۵۱ و ایران ۴۹ درصد خواهد بود .

وی اظهار داشت: برای توسعه پالایشگاه شیراز به ارزش یک و نیم میلیارد یورو قرارداد امضا شد که شرکت مشترک برای انجام کار تشکیل می‌شود، ضمن اینکه شرکت مشترک برای ساخت نیروگاهی هم تشکیل شد که به صورت فاینانس، منابع به کشور می آوریم .در زمینه اتوبوس‌های سی ان جی سوز و برقی در زمینه صنایع پائین دست آلومینیوم هم قراردادهایی امضا شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در زمینه ساخت واگن هم قراردادهایی با شرکت‌های ایتالیایی امضا شد و در زمینه بانکی و بیمه هم قول‌های همکاری داده شد. در بخش‌های تولیدی و صنعتی تاکید کردیم که حداقل حدود ۳۰ درصد سهم صادراتی داشته باشیم و در کل از نظر صادرات و واردات متوازن باشیم، همچنین قراردادهایی را که با فرانسه امضا کردیم برخی قرارداد، پیش قرارداد، توافق نامه و برخی ها تفاهم نامه است.

وی گفت: شرکت‌های پتروشیمی ما به جز حدود دو مورد خصوصی است و نمی توان بخش خصوصی را مجبور کرد که کالاهای خود را مثلا در بورس یا به صورت مناقصه بفروشد و این روش گذاری به نوعی سوسیالیستی است .

نعمت زاده افزود: بورس باید رغبت ایجاد کند تا تولید کننده ها به خواست خود کالای تولیدی را در آنجا عرضه کند . ما به عنوان مسئول صنعت بیش از هر چیز در پی تحکیم پایه های صنعتی کشور همراه با رعایت حقوق مردم هستیم.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

مهشید: 1394/11/1309:56:28،
73
29
شرکت‌های پتروشیمی ما به جز حدود دو مورد خصوصی است و نمی توان بخش خصوصی را مجبور کرد که کالاهای خود را مثلا در بورس یا به صورت مناقصه بفروشد
اون 2 تا هم ایشون توش سهام ندارند !!
وحید: 1394/11/1310:39:28،
52
23
ایرانجیب عزیز بنظر میاد به سایتت حمله شده
نظرات زیر اخبار خودرو بی محتوا و تکراری و به نظر میاد توسط یه نفر نگاشته میشن

در تایید نظرات دقت بیشتری کن
هادی: 1394/11/1311:03:38،
52
21
خودرو سازهای دولتی یا دولتی های خودروساز ؟؟پس کی قیمت تعیین کنه ملت باشه مشکلی نیست
رضا: 1394/11/1311:03:51،
23
32
کسی میدونه شرکت سایپا با کدوم شرکت های خارجی میخواد قرارداد ببنده؟؟
سعید: 1394/11/1311:56:28،
74
27
میگه دولت حمایت خاصی از خودروسازی نمیکند
حمایت نمیکنه؟؟؟ بازار به این بزرگی رو در اختیار شما قرار داره بعد میگی حمایت نمیکنه؟؟؟ دست از توهین به شعور مردم بردارید توروخدا


ضمنا این چشم انداز 10 ساله تون که میخواین سالانه 3 میلیون خودرو تولید کنین و 1 میلیونشو صادر کنین توهمی بیش نیست.شما 100 هزارتا خودرو تولید کردین انباراتون پر شد دست به دامن دولت شدین واسه وام 25 میلیونی.


آهان تازه الان یادم افتاد پس این وام 25 میلیونی که دولت براتون ردیف کرد چی بود؟؟؟ حمایت نبود ؟؟ چجوری میگین دولت حمایت خاصی از شما نمیکنه؟؟
اگه حمایت های دولت نبود که الان ورشکسته بودین هرچند الانم ورشکسته هستیم منتها تو رودرواسی موندین اعلام نمیکنین.
@-@: 1394/11/1312:46:23،
32
20
تعرفه واقعی 130با یک مثل عدم راستگویی ایشون معلوم میشه درصد اپتیما بدون گمرک 70 تومن با گمرک 40 درصد بایست بشه 98 تومن اما توی بازار اپتیما فول چقدره 180 ضمنا خارجی ها وقتی با قیمت گذاری از طرف دولت مخالفن منظورشون قیمت سه برابری که شما برا محصولاتشون تعیین میکنید تا ماشین های عهد بوق داخلی فروش بره
حسن: 1394/11/1313:29:34،
39
21
"افزود: دولت از این راه درآمد دارد و نمی‌تواند تعرفه را به صفر برساند "

کل مطلب تو همین ۲ جمله خلاصه شده بقیه اش داستانه.
صادق: 1394/11/1315:32:30،
19
21
ظاهراً وزیر محترم فراموش نموده اند که هم اکنون کلیه محصولات پتروشیمی برای داخل کشور از طریق بورس محصولات پتروشیمی با نظارت و دخالت های بخش های مختلف دولتی به دست مصرف کنندگان می رسد
انها در رابطه با صنعتی که بیش از 65% محصولاتش به دلیل اشباء بازار داخل به خارج صادر می شود و ارزش صادراتی محصولات پتروشیمی با توجه به قیمت نفت 20 دلاری و میزان صادرات نفت بیش از نفت صادارتی می باشد
متاسفانه به نظر می رسد پدر پتروشیمی !!!!! به دلیل کهولت سن فراموشی گرفته اند یا خودرو سازان ......
سینا: 1394/11/1309:57:07،
47
103
من محصولات چینی اصل رو به پژوهای ساخت چین بی هویت که هیچ باطنی ندارند ترجیح میدم . ای کاش ایران خودرو به جای تولید پژو 301 من درآوردی رنو ال 90 رو تولید میکرد . هم ارزون در میومد و هم زیبا بود و هم امکاناتش مناسب بود ...
محمد: 1394/11/1310:48:56،
51
26
امکانات ال نود مناسبه؟! :|
بامداد: 1394/11/1309:58:00،
35
86
فرانسوی ها از جمله دی اس ، رنو و پژو توی کیفیت و سواری و دوام و ... پیشتازن. نه تنها کره ای ها حتی هیشکی هم رو دستش نیست. بی دلیل پر فروش ترین خودروهای داخل ایران و با کیفیت ترین نوع وارداتی و معتبر ترین برند نشده که. کاش یه روزی برسه که توی مملکت ما هم مونتاژ بشه. مثل هند که الان سایت مونتاژ سمند داره. ای کاش.
1: 1394/11/1310:36:34،
47
22
معتبرترین برند؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
ایرانخودرو : 1394/11/1311:00:03،
41
21
جهت اطلاع شما صاحب نظر محترم میرساند ایرانخودرو در هند سایت تولید سمند ندارد ، چنانچه سایتی اقدام به تولید یا سواستفاده از نام سمند خودرو ملی نماید با مستندات و مدارک گزارش دهید تا برخورد لازم صورت گیرد و هر گونه سمند تولید هند تقلبی است و فاقد خدمات و گارانتی می باشد !!!!!
بهمن: 1394/11/1309:59:14،
38
67
208 بسیار مدرنه. من 4 سال تو فرانسه داشتمش. من از انهایی هستم که از خودروهای داخلی حالم به هم خورد و رفتم یه 206 اتومات خریدم. تا اینجاش درست ولی برخلاق نظر شما بسیار از ماشینی که خریدم راضی هستم و به همه هم این ماشین را توصیه می کنم.
فرخ: 1394/11/1311:02:31،
26
33
دادش پس بد جوری ماشین انداختن بهت چون 206 اتومات تولید ایران بود و دیگه تولید نمیشه !!
به بهمن : 1394/11/1312:43:53،
48
20
شرط میبندم تو زندگیت از ایران خارج نشدی
محسن: 1394/11/1313:46:32،
40
21
208 از سال 2013 وارد بازار شده شما چطور 4 سال داشتیش؟
حسام: 1394/11/1310:00:07،
50
38
به گفته خودشون ماشينهايي كه 3 سال پيش توليد شده به دسته مردم خارجي رسيده استفاده كردن و از مد افاده !!!! تكنولوژي سوخته 3 سال پيش رو قراره بيارن تو كشور با چه كيفيتي !!!!! واقعيت معلوم نيست براي چندين سال پيش هست
ولی: 1394/11/1310:01:20،
36
78
نمی دونم بعضی ها چرا اصرار دارن بگن پژو بی کیفیت و آشغاله اما این کره ای های بی کیفیت بزک کرده خوبن؟؟ کمی تعقل کنید عزیزان. چند ساله یه ال 90 دارم. بسیار راحت و زیبا و با کیفیت . حدور 4000000 تا کار کرده تا حالا هم فقط برای لوازم مصرفی هزینه کردم. از نظر کیفیت سواری و شتاب هم از همه کره ای ها سره.
amir: 1394/11/1310:41:45،
50
24
4000000
مطمئنی!!!!!!!!!!!!!!!
سامان: 1394/11/1310:55:51،
44
23
ال نود پژو نیست بلکه ساخت رنو هست !!!!!
ZAVOSH: 1394/11/1312:23:38،
39
26
یا ماشین سوار نشدی یا نمیدونی ماشین چیه ...من خودم ال نود داشتم انگار کمده چهارتا تایر گذاشتن زیرش !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ردیف 8 بهترین برندهای خودرو روببین تا متوجه بشی کره ای ها چقدر پیشرفت داشتن ....مثل کبک سرمون رو کردیم زیر برف همه چیز رو سفید میبینیم
Xbm: 1394/11/1313:20:55،
22
18
اینو ۱ جا دیگه واسه سمند گذاشته بودیا !! یکم تنوع بخرج بده !
پاسخ به ولی: 1394/11/1313:41:29،
28
22
فکر پژوت ۴۰۰۰۰۰۰ میلیمتر کار کرده نه کیلومتر،!!!!!!
سعید: 1394/11/1310:03:32،
41
48
206 تیپ 8 جدید یه اشغال به تمام معنا هستش من یه دونه صفر خریدم فقط 8 ماه تونستم تحملش کنم . بعد از 8 ماه روغن ریزی داشت و دنده هم خوب نبود و کل جلوبندی ماشین صدا میداد در حالیکه کیلومتر ماشین هنوز 200000 تا نشده بود و بهترین کار فروش یه همچین اشغالی بود که به سختی و با چند ملیون ضرر فروختم ولی حداقل خودم راحت شدم. الان سمند ای اف 7 گرفتم فوق الهاده خوبه .
وحید: 1394/11/1310:42:54،
45
23
200 هزارتا تو 8 ماه؟!
یعنی ماهی 25 هزارتا؟!
یعنی روزی 830 کیلومتر؟




کاملا مشخصه شما راست میگی
استاد: 1394/11/1311:07:49،
33
20
دوستان، منظورش بیست هزار تاست
در ضمن، باید بگم خوب دوم آورده، از من 7000 تا کارکرد 8 بار بردم نمایندگی..
حمید : 1394/11/1311:14:24،
28
20
به ریال حساب کرده خوب
آرش: 1394/11/1310:05:49،
24
48
ماشین های فرانسوی ا ز نظر کیفیت قابل مقایسه با ماشین های کره ای نیست. ماشینای چینی فقط ظاهر دارن و بس دارن.جلو بندی ضعیف صدای موتور داخل ادوات داخل کابین پلاستیک به صدا افتادن اتاق در کوتاه مدت.استهلاک بالا و ... من قبلا ماشین چینی داشتم الانم2 ساله تیبا دارم دارم.تو این مدت هیچ چیزش خراب نشده.
hasan: 1394/11/1310:06:45،
54
29
تولید خودو انحصاری نیست؟
مردمی که خودرو داخلی را تحریم کردند خاین هستند.
چه زود یادش رفت چی میگفت
عجب بوقلمون صفتهایی پیدا میشن
اریا: 1394/11/1310:06:59،
42
31
شما اگر چند صباحه که تیباخریدی بنده خریدار اولین سری ال90هستم یعنی اونزمانی که شما هنوز اسمش رو هم بگوشت نشنیده بودی.رنو بالکل یک سر و گردن از پژو بالاتره و در این ذره ای تشکیک راه نداره
مهندس: 1394/11/1310:08:10،
40
23
انصافن خودروهای اصل چینی، کیفیت مناسب و قابل قبولی دارند. آنچه که صدای اعتراض مشتری ایرانی را بلند کرده، عدم خدمات است. برای مثال موتور لیفان ایکس 60 همکارم با کارکرد بیش از 50 هزار کیلومتر، هنوز آچار نخورده و کاملن سالم است. حتا دیسک و صفحه نیز در کیلومتر 50 هزار تعویض شدند.
1: 1394/11/1310:38:31،
24
22
دیسک و صفغحه باید بالای 100 هزار کارکنه موتورهم 200 ،----- 50 را ازکجا آوردی؟
محمد: 1394/11/1312:25:16،
26
27
موتوری که با 50 هزارتا آچار بخوره باید انداخت سطل آشغال.
موتور حداقل 150 هزارتا کار می کنه بدون عیب.
پارس بنده الان 190 هزار رو هم رد کرده تا حالا دست به موتورش نزدم.
ماشین چینی هم شما عزیزان کارمند کرمان موتور و بقیه هر چقدر تبلیغ بکنید, باز هم با اقبال زیادی رو به رو نمیشه. چون اسمش روشه, چینی ! هر وقت کیفیتش به حدی رسید که به جز کشور های درپیت, 4 تا کشور حسابی هم قبولشون کردند, بعد ما هم سوار میشیم. ولی قبل از اون, نه ! اونم با این قیمت های پرت و پلای 80 میلیون و 90 میلیون !!!!
امین: 1394/11/1314:34:21،
18
21
منم ef7 سری اول دارم ۱۹۰ هزار تا کار کرده خداروشکر بدون مشکل موتور اگه قطعاتش با اصالت باشند تا ۵۰۰ هزار تا ام بدون مشکل کار میکنه البته اگه دست یه شوفر کار درست باشه
شروین: 1394/11/1310:09:05،
33
41
رنو عالی هست . تمام کشورهتی اورپایی رنو را استفاده میکنند
هر کی میگه خوب نیست حتما چینی خریده دستش باد کرده
رنو بخر غم نخور
سامی: 1394/11/1312:23:05،
32
28
آقای هوشمند , L90 چپی و ساندروی قدیمی که همون L90 هست داچیای از رده خارج هست که از دور داچیا هم خارج شده نه رنو . در ضمن هیچ جایی این ها رو ماشین حساب نمیکنن و تو ایرانه که امثال شما براش صف میکشن و فکر میکنند رنو فلوئنس خریدن ! مواظب باش باهاش با سرعت 40 تا میپیچی چپ نکنی ! چون خوراک L90 چپ کردنه و همین 1 ماه پیش 2 مورد دیدم چپ کرد یکیش 4 دور گشت Airbag هاش باز نشد و تمام موتور و گریبکسش شکست و اسقاط شد
ممد: 1394/11/1317:54:51،
18
21
سامی جون با 40 تا آدم چپ کنه یه ملق کامل هم نمیزنه, چه برسه به 4 تا.
4 تا ملق هم هر ماشینی بزنه پدرش در میاد, چون حداقل داشته 100 تارو میرفته که چپ کرده.
صابر: 1394/11/1310:10:14،
38
24
سگ ماشین های داخلی بروز و قیمت مناسب به محصولات هیچ جای دنیا نخر چینی و اون رنو ی بیریخت . اگر سمند و تیبا خوب بودن تو دنیا فروش داشتن نه اینکه عمده ی فروششون تو کشور خودشون باشه !
آریا: 1394/11/1310:12:05،
24
27
روزی که کلنگ ساخت مجتمع صنعتی کرمان خودرو فعلی رو بر زمین میزدند فکرش را هم نمیکردند روزی کار بجایی برسد که فرانسویهای رده چندمی خواهان بلعیدنش شوند! هرچند بلاشک حضور لیفان و جک بنجل ساز به نسبت تحمل چهره کریه خودروهای رنو با کیفیت نزولیش را راحت کرده
امیر: 1394/11/1310:24:19،
35
21
40 درصد.!!!!!!! بعد چطوری میشه که با 40 درصد تعرفه یهویی قیمت خودرو 2 تا 3 برابر میشه. شاید ما ریاضیمون ضعیفه اشتباه میکنیم. جالبه.!!!
در ضمن دولت باید درآمد از این طریق داشته باشه، ولی اولا نه اینقدر نهایتا 5 تا 10 درصد ثانیا : این درآمد باید صرف به روز نگه داشتن محصولات تولید داخل بشه نه هر روز محصولات تولیدات داخل آشغالتر از گذشته بشن و محصول 35 سال پیش به این مردم بیچاره تحویل بدن تزه با کیفیت نازل که باعث مرگ این مردم بیچاره بشه.
عجب گیری کردیما: 1394/11/1310:31:37،
35
14
برو عمو من تا اون موقع صد تا ماشین خریدم 3 سال صبر کنیم که از الان قول میدی خودروئی که 3 سال دیگه قراره تولید بشه 3 سال از تاریخ ساختش نگذشته باشه پس تا اون سال درش رو گل بگیرید
007: 1394/11/1310:41:46،
35
20
وی با اشاره به اینکه تعرفه واردات خودرو از ۱۳۰ درصد در گذشته به ۴۰ درصد کاهش داشته و همجنین دلار طی مدت کوتاهی 400 درصد
افزایش داشته باز هم مردم نجیب ایران خودروی 15 هزار دلاری را 120
میلیون تومان ناقابل خریداری میکنند که باز هم 2.5 برابر گرانتر از سال
1390 میباشد بطور مثال سراتو 2011 سی وهفت میلیون سراتو 2016
صدوبیست وپنج میلیون
مهم ني: 1394/11/1311:06:38،
23
32
جالبه نظرات رو که مي خونم اکثرا ميگن رنو آشغاله پژو آشغاله ماشين چيني مزخرفه .....
نکنه شماها انتظار سوار شدن ماشين هاي بنز و bmw‌رودارين يا نکنه مي خواين سوار audi بشين
آریا: 1394/11/1311:52:42،
35
20
مگه چهل سال پیش پدران ما سوار همین برندهایی که اسم بردی نمیشدن؟!اصلا شما میگی همه که 518 و 2002 و آئودی و بنز معماری W114 سوار نمیشدن آره درست میگی ولی لااقل انتظار داریم در حد همون رامبلرها(آریا شاهین),جیپها(سیمرغ و شهباز) و روتس و کرایسلرها(پیکان و هیلمن)رو بتونیم سوار بشیم نه مدلهای منقضی خدمت پژو یا نورسیده های چینی!
امیرعلی: 1394/11/1311:07:06،
29
26
معنی کیفیت میدونید چیه دوستان؟ به زبون ساده یعنی مشتری کیف کنه..دنیا هر روز داره بیشتر به سمت جلب رضایت مشتری با افزایش کیفیت محصولاتش میره ما پنج ساله نمیتونیم برای این فرغون ها قیمت تعیین کنیم..شورای رقابت، سازمان حمایت از مصرف کننده، وزارت صنعت و ... همه اش شده نون دونی آقایون و ما همچنان اندر خم یک کوچه ایم...
استاد: 1394/11/1311:18:29،
27
21
ما به عنوان مسئول صنعت بیش از هر چیز در پی تحکیم پایه های صنعتی کشور همراه با رعایت حقوق مردم هستیم.
خداییش به جز پایمال کردن حقوق مردم، توهین، حرف بیجا، دروغ گفتن و حمایت بیجا از لگن سازی هیچ کاری نکردی جناب وزیر..
دلال كوچولو: 1394/11/1311:25:18،
22
24
تا وقتيكه دلار ارزون نشه اقتصاد جون نميگيره و تورم و ركود سرجاشه.

خودروهاي جديد هم كه توليد بشه قيمت فضايي داره و فروش زيادي نخواهد داشت.

ركود بازار خودرو ادامه داره و مشتري نيس...عرضه خودرو داره زياد ميشه و قيمتها كاهشي ميشه.

الان صفر نخرين كه ضرر ميكنين
آریا: 1394/11/1311:44:30،
28
20
خدا کنه مدلهای در آستانه ورود به خطوط مونتاژکاری پژو هر سه سال یکبار با مدلهای جهانی این برند جایگزین هم بشن والا گیرم شما الآن مدل 2016اش رو هم که بیاری اگه قرار باشه مثل405 سی سال مونتاژ بشه هیچ اتفاق خاصی نمی افته و دوباره روز از نو و روزی از نو!!
علی اصغر: 1394/11/1311:50:43،
29
21
با سلام
با توجه به ارزان شدن نفت و بیش از 50% قطعه های خودرو از پلاستیک که از نفت است . خودور در ایران خیلی گران است . و باندهای مافیا به مردم ظلم میکنند . و از منافه نا حق خود نمی گذرند . که با خرید نکردن مردم است که می تواند قیمت خودرو را واقعی کرد .
ممد: 1394/11/1317:57:25،
13
23
ماشین متوسط 1 تن وزنشه.
از کل این وزن با احتساب سپر و چراغ و ... 100 کیلوش هم پلاستیک نیست, چطور 50% قطعه های خودرو پلاستیکیه ؟
شما تا حالا زیربندی, موتور, کولر و ... ماشین رو باز کردی ببینی توش چه قطعاتی داره یا اینکه فقط نشستی پشت فرمون که به نظرت بیشترش پلاستیکه ؟؟؟؟؟
مزدک: 1394/11/1312:29:43،
24
18
سه سال زیاده این لگنا بازم تولید بشن...
تولید و متوقف کنید ...
ساسان: 1394/11/1312:37:12،
18
23
ال90یک لگن واقعی نه قیافه داره نه تعادل داره سریع چپ میکنه لوازم یدکی ان گران است وقدیمیه سا خت 12سال قبله مردم باید توقع بیشتر از این رو داشته باشند نه اینکه یکسره توهر مسیله ای به عقب برگردند یک خودرو عقب مانده اروپا است وبیشتر مردم فقیر فرانسه ازش استفاده میکنند
بابک: 1394/11/1312:59:49،
19
18
یک پراید دارم مدل 1383 کارکردش پس از 11سال 129 هزار کیلو متراست تازه پس از 11سال کار صفحه کلاج ودیسک عوض کردم تاکنون موتور باز نشده کم مصرف کم استعلاک مهم نگهداری خودرو است مگر از خودرو باید اینقدر استفاده بشه هر چیزی بایدبه اندازه مصرف بشه sd v8داشتم فروختم اما این پراید نگر داشتم واستفاده میکنم وپارس داشتم فروختم اما پراید نگر داشتم وازش خیلی راضیم ولی کلا خودروهای تولید داخل توی این چند سال اخیر بی کیفیت وگران شده باید مافیای خودرو سازی ازبین برود تامردم بتوانند مانند تمام دنیا خودرو با ایمنی با کیفیت وارزان دراختیارشان باشه در ضمن 50درصدمردن مردم در تصادفات مسولش خودروسازها ومافیا خودروسازی هستند باید جواب بدهند چون بی کیفیت وناایمن هستند خودروهای الان
خسته از فریاد: 1394/11/1313:10:17،
20
20
نگارش برخی از خوانندگان و املای غلط ساده ترین لغات یا استفاده از الفاظ بعضا توهین آمیز نشان دهنده این هست که یا اینها دلالان بی سواد هستند یا کودکان و نوجوانانی که در پی تایید بی فایده ماشین پدر و مادر و یا ماشین مورد علاقه شون، شاید اگر از خودرویی که کمتر کسی سوار شده صحبت به میان اومده بود هیچ حرفی نمیشد زد ولی خودرویی مثل انواع پژو و رنو و محصولات دیگه داخلی،لااقل بارها سوارشون شدیم همگی و جنبه پنهانی نداره کیفیت و سواری و سایر پارامتراشون، پس جانبداری کاملا بیهوده هست، در ارتباط با خرید یا عدم خرید خودرو هرکس چیزی میگه ولی اونچیزی که بدیهی هست اینه که هر شخص با توجه به میزان درامد و پول و شاخص مد نظرش خرید میکنه، نمیشه بگیم نخر یا بخر، ولی خرید خودرو صفر توی شرایط کنونی واقعا معقول نیست، چون معلوم نیست قیمتها بالا میره یا پایین ، هرچند کارکرده هم ریسک هست و باید ماشین سالم و مرتبی باشه
خودشم: 1394/11/1314:19:37،
30
21
ابن با گفتن اینکه تعرفه 40 درصده به شعور ما توهین کرد...
مسعود: 1394/11/1315:52:46،
25
23
رنو ساندرو ++++++++
دنا - - - - - - - - - - -
چاسب: 1394/11/1319:34:15،
17
20
چي رقابت آزاده !!!؟؟؟تعرفه به ظاهر ٤٠درصده اما با مالياتهاي مختلفي كه به ١٠٠٪‏مي رسه ماليات عوارض شهرداري ،هزينه شماره گذاري ،هزينه اسقاط ماشين و ...باعث شده كه قيمت ماشينها دوبرابر ميشه دليلش هم ماشينهايي كه قيمتش در امارات هست نصف قيمت در ايران هست .در ضمن آقاي نعمت زاده شما هميشه تو مذاكراتتون از جانب دولت قانون تعريف ميكنيد و قول ميديد !؟ يعني چي قيمت را دولت تعيين نميكنه مگر ايران خودرو دولتي نيست؟نكنه شركت خصوصي شماست و مدير عامل ايران خودرو؟

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما