کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بانک ملت، داراترین شرکت ایرانی شناخته شد


کد خبر : ۱۹۳۵۲دوشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶:۵۲۱۸۸۲ بازدید

با اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر، بانک ملت باز هم در صدر فهرست شرکت‌های دارای بیشترین دارایی ...
بانک ملت، داراترین شرکت ایرانی شناخته شدبانک ملت، داراترین شرکت ایرانی شناخته شد

با اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر، بانک ملت باز هم در صدر فهرست شرکت‌های دارای بیشترین دارایی قرار گرفت.

براساس نتایج رتبه‌بندی شرکت‌های برتر در سال‌جاری براساس عملکرد سال 1393 ، بانک ملت با داشتن یک میلیون و 467 هزار و 984 میلیارد ریال، عنوان داراترین شرکت ایرانی را به خود اختصاص داد و بالاتر از سایر شرکت‌ها، در صدر قرار گرفت. در عین حال بانک ملت موفق شد بار دیگر نام خود را در جمع 10 شرکت برتر ایران تثبیت کند و با افزایش میزان فروش خود از 150 هزار و 826 میلیارد ریال در سال 92 به 192 هزار و 951 میلیارد و 200 میلیون ریال در سال 93، جایگاه نهم را در بین شرکت‌های برتر کشور کسب کند.

در شاخص شرکت‌های دارای بالاترین ارزش افزوده نیز بانک ملت با افزایش ارزش افزوده خود از 49 هزار و 127 میلیارد ریال به 51 هزار و 600 میلیارد ریال، در سکوی چهارم شرکت‌های برتر ایران در این زمینه ایستاد. بنابراین گزارش بانک ملت همچنین با ایجاد اشتغال مستقیم برای 28 هزار و 829 نفر در قالب هلدینگ، در شاخص بالاترین اشتغال نیز رتبه پنجم را در بین شرکت‌های برتر کشور ازآن خود کرد.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها