کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش کارمزد جایگاه‌های عرضه CNG به زودی تصویب می‌شود


کد خبر : ۱۹۳۳۳یکشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۴۷۱۸۱۰ بازدید

مدیر طرح احداث جایگاه سی ان جی گفت: بر اساس برنامه ریزی، افزایش کارمزد جایگاه‌های عرضه سی ان جی در کشور در حال تصویب است.

مدیر طرح احداث جایگاه سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان این که هم اکنون کارمزد هر متر مکعب گاز سی ان جی برای جایگاه‌های خصوصی و شهرداری به ترتیب ٨٠ و ٧٠ تومان است، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، همزمان افزایش کارمزد جایگاه‌های عرضه سی ان جی در کشور از ابتدای امسال در حال تصویب است.

امیر وکیل زاده با یادآوری این که قیمت گاز سی ان جی در تابستان امسال به ازای هر کیلو گرم ١٠٠ تومان ارزان شد، گفت: همزمان با این موضوع بنزین ٧٠٠ تومانی در حال حذف شدن بود، بنابراین هر فردی که این بنزین را داشت در حال مصرف آن بود و توجه ای به کاهش قیمت گاز نداشت، از طرف دیگر یک ماه از طرح سه ماه کاهش قیمت نیز، با ماه مبارک رمضان که میزان مسافرتها کاهش می‌یابد، همزمان شد، در نتیجه کاهش قیمت گاز در مصرف آن خیلی نمود پیدا نکرد.

مدیر طرح احداث جایگاه سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید کرد: تاکنون هیچ گونه سیاست و تصمیمی برای افزایش قیمت گاز سی ان جی ابلاغ نشده است.

وکیل زاده با بیان این که هم اکنون کارمزد هر متر مکعب گاز سی ان جی برای جایگاه‌های خصوصی و شهرداری به ترتیب ٨٠ و ٧٠ تومان است، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هم زمان افزایش کارمزد جایگاه‌های عرضه سی ان جی در کشور از ابتدای امسال در دست تصویب است.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است، نرخ کارمزد ویژه ساخت جایگاه به وسیله بخش خصوصی در کلانشهرها ١٤٠ تومان و در غیر کلانشهرها ١٢٠ تومان پیش بینی شود.

امیر وکیل زاده پیش از این با بیان این که پیشنهاد شده است کارمزد ویژه به بیش از مقادیر کنونی افزایش یابد، اظهار کرده بود: این افزایش پس از بررسی در وزارت نفت، برای تصویب به شورای اقتصاد ارسال شده است.

به گفته وکیل زاده پیشنهاد وزارت نفت مبنی بر افزایش کارمزد ویژه و ارسال آن به شورای اقتصاد با هدف ترغیب بخش خصوصی به ساخت جایگاههای سی ان جی صورت گرفته است.

مدیر طرح احداث جایگاههای سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرده بود: افزایش عدد پیش بینی شده به کارمزد ویژه کنونی (١٤٠ تومان در کلانشهرها و ١٢٠ تومان در غیرکلانشهرها) به قدری قابل توجه است که انتظار می‌رود سرمایه گذاران استقبال خوبی از آن داشته باشند.

به گفته وی، در صورت تصویب نرخ جدید کارمزد ویژه در شوای اقتصاد سرمایه گذار حاضر می‌شود زمین مناسب با کاربری جایگاه را حتی با وجود گران بودن آن تامین کند.

تخصیص کارمزد ویژه ١٤٠ تومان برای فروش هرمترمکعب گاز در کلانشهرها و ١٢٠ تومان در غیرکلانشهرها از مصوبه های شورای اقتصاد در اسفندماه سال ١٣٩٢ است که به مدت هفت سال به سازندگان آنها پرداخت خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها