کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات خرید هواپیما از ایرباس


کد خبر : ۱۹۱۷۵سه شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۳۴۵۵۷۱ بازدید

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران جزئیاتی جدید از خرید هواپیماهای ایرباس را اعلام کرد و گفت: «ساچه» پول ایرباس‌های ایران را پرداخت ...

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران جزئیاتی جدید از خرید هواپیماهای ایرباس را اعلام کرد و گفت: «ساچه» پول ایرباس‌های ایران را پرداخت کرده و ایران 15 تا 20 ساله اقساط آن را خواهد پرداخت.

سید کمال سید علی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران، با ارائه جزئیاتی جدید از خرید هواپیماهای ایرباس از سوی ایران گفت: موسسه اعتباری ساچه پول ایرباس های ایران را پرداخت کرده و ایران ۱۵ تا ۲۰ ساله اقساط آن را پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: پوششی از سوی موسسه اعتباری ساچه به بانکهای اروپایی برای خرید ایرباسهای ایرانی صورت می گیرد که بر این اساس ایران در مدت زمان ۱۵ تا ۲۰ ساله به صورت اقساط بلندمدت پول این هواپیماها را پرداخت می کند.

مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران در پاسخ به خبرنگار مهر افزود: ساچه قراردادی با بانک مرکزی امضاء کرده تا تامین مالی برخی پروژه های ایرانی را صورت دهد که از جمله آن خرید هواپیماهای ایرباس است.

وی تصریح کرد: ساچه پول ایرباسهای ایرانی را پرداخت خواهد کرد و ما به صورت اقساط هزینه خرید این هواپیماها را پرداخت می کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها