کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روزهای خوش بورس تهران / بورس قله 70 هزار واحدی را فتح کرد


کد خبر : ۱۹۱۷۳سه شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۲۶۱۳۹۳ بازدید

شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در نیمه معاملات امروز بیش از 1300 واحد رشد کرد و قله 70 هزار واحدی را فتح کرد.

هر قدر از زمان اجرایی شدن برجام می گذریم شاهد رشد بیشتری در صنایع بورسی هستیم. بطوریکه در بازار امروز شاخص بورس با شکست دو کانال در نیمه معاملات امروز قله 70 هزار واحدی را فتح کرد.

شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات امروز بیش از 1300 واحد رشد کرد و قله 70 هزار واحدی را فتح کرد.کلیه شاخص ها در معاملات امروز با سیر صعودی به کار خود ادامه می دهند. به طوریکه تا لحظه تنظیم این گزارش،  شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) با رشد 491 واحد، شاخص (کل-هم وزن) با رشد 197 واحد، شاخص قیمت(هم وزن) رشد 166 واحد و شاخص آزاد شناور با رشد 1630 واحد مواجه شده‌اند. 

در معاملات امروز تاکنون نمادهای پر بیننده در گروه بانکی ها بانک ملت و بانک صادرات ایران بوده، در گروه خودرویی ها پارس خودرو، ایران خودر،ایران خودرو دیزل، زامیاد، هستند و بیشترین تاثیر را در شاخص نمادهای فولاد، فملی، رمپنا، وامید، شپنا، وغدیر، وتجارت، رمپنا در حال حاضر گذاشته‌اند. 

شاخص فرابورس در معاملات امروز تا این لحظه 10  واحد رشد کرده  و  به ارتفاع 753 واحدی رسیده است. تا این لحظه، بیشترین تاثیر را در آیفکس نمادهای پترول، شتران، مارون، زاگرس، میدکو، شرانل، را دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها