کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین بررسی‌ بلومبرگ نشان داد


کد خبر : ۱۹۱۵۳دوشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵:۴۴۳۳۲۳ بازدید

بررسی ثروت میلیاردرهای بزرگ جهان : صاحب علی‌بابا نیم میلیارد دلار از دست داد ...
جدیدترین بررسی‌ بلومبرگ نشان دادجدیدترین بررسی‌ بلومبرگ نشان داد

بر اساس اطلاعات به دست آمده از بلومبرگ، روز 22 ژانویه 2016 در حقیقت روز برد بزرگ 200 میلیاردر نخست جهان بود. در این روز میلیاردرها در کل 47.8 میلیارد دلار به دارایی خود اضافه کردند.

داده‌های بلومبرگ نشان می‌دهد که بیل گیتس به عنوان نخستین میلیاردر بزرگ جهان، 1.4میلیارد دلار به ثروت خود اضافه کرد. او اکنون 78میلیارد دلار ثروت دارد. آمانسیو اورتگا دومین میلیاردر جهان نیز 1.1 میلیارد دلار به دارایی خود اضافه کرد. این تاجر اسپانیایی نیز در حال حاضر 68.6 میلیارد دلار ثروت دارد. جف بزوس چهارمین میلیاردر جهان و موسس سایت آمازون بیشترین سود را در میان میلیاردرها داشت. او موفق شد با 1.6میلیارد دلار سود، دارایی خود را به 52.7 میلیارد دلار برساند.

هر چند 20 میلیاردر نخست جهان همگی در روز 22 ژانویه سود کردند اما جک ما موسس علی‌بابا به عنوان نفر بیست‌ودوم در این فهرست نخستین کسی بود که ضرر کرد. دارایی او با 47.1 میلیون دلار ضرر به 27.5 میلیارد دلار رسید. این تاجر و بشردوست چینی 51 سال سن دارد. او چندی پیش اظهار کرده بود که کسی نگران اقتصاد چین نباشد. دارایی آخرین نفر در فهرست 200 نفره بلومبرگ با 177.4میلیون دلار سود به 5.8 میلیارد دلار رسید. او مرکل اکورلینگ تاجر و سرمایه‌گذار سوئدی است که 68 سال سن دارد.


برای بزرگ‌نمایی تصویر کلیک کنید : 
 

v1wuqb7p83f8miukzq39.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها