کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نامه خاندان فردوس، گرامی و دیلمی به بزرگ‌ترین خودروساز اروپا


کد خبر : ۱۸۹۲۳سه شنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۴۷۱۰۰۳۰ بازدید

3 خانواده تاجر پیشه و کارآفرین ایران برای دریافت نمایندگی فولکس واگن یا ایجاد خط تولید برخی از محصولات این شرکت در ایران، تقاضای خود را برای ...
نامه خاندان فردوس، گرامی و دیلمی به بزرگ‌ترین خودروساز اروپانامه خاندان فردوس، گرامی و دیلمی به بزرگ‌ترین خودروساز اروپا

3 خانواده تاجر پیشه و کارآفرین ایران برای دریافت نمایندگی فولکس واگن یا ایجاد خط تولید برخی از محصولات این شرکت در ایران، تقاضای خود را برای بزرگ‌ترین خودروساز اروپا ارسال کردند.

تقاضا برای تولید و عرضه خودروهای آلمانی به اوج خود رسیده تا جایی که بخش خصوصی کشور خواهان سرمایه‌گذاری برای تولید و عرضه محصولات فولکس‌واگن شده و تقاضای خود را برای این شرکت بزرگ اروپایی ارسال کرده است.

آنگونه که اقتصادنیوز کسب اطلاع کرده، سه خاندان فردوس، گرامی و دیلمی به عنوان مالکان شرکت‌های ماموت، گلستان و گلدیران با ارسال تقاضانامه‌هایی جداگانه خواستار همکاری با فولکس واگن شده‌اند. 

این سه خانواده در کنار فعالیت‌های اقتصادی خود چند سالی است که به وارات خودرو نیز روی آورده‌اند شرکت‌های معتبری را به ثبت رسانده اند. 

ماموت که عمدتا در خودروهای نیمه سنگین فعالیت می کند قصد دارد با شرکا مان که یکی از زیر مجموعه‌های فولکس است به همکاری بپردازد ضمن آنکه برخی شنیده ها حاکی از آن است که خاندان فردوس برخی رایزنی‌‌ها را برای تولید خودروهای سواری فولکس نیز آغاز کرده‌اند.

نام خانواده گرامی با هیوندایی و کیا موتورز کره، گره خورده است. این خانواده اصیل که از دیر باز در صنعت غذایی فعال بوده سال‌هاست که با تاسیس دو شرکت اطلس خودرو و آسان موتور به واردات انواع محصولات کیا و هیوندایی روی آورده‌اند. شاید به خاطر موفقیت در عرضه این دو خودرو باشد که گرامی ها تصمیم به اخذ نمایندگی دیگری کرده و خواستار همکاری به یک خودروساز آلمانی شده‌اند.

خانواده دیلمی نیز که در واردات لوازم خانگی و صوتی و تصویری فعال است و با اخذ نمایندگی ال‌جی، شرکت گلدیران را به ثبت رسانده، در اواخر سال 89 اقدام به واردات خودرو ام جی از چین کرد و حال قصد دارد در فضای پساتحریم خودروی با کیفیت‌تری را وارد بازار خودرو ایران کند.

به غیر از این سه خانواده اصیل، ایران خودرو، گروه خودروسازی چابهار و کرمان خودرو نیز برای تولید و عرضه محصولات فولکس در حال مذاکره هستند.

برخی منابع آگاه از ارسال 250 تقاضانامه شرکت‌های ایرانی برای همکاری با شرکت فولکس‌واگن خبر داده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها