کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلالان دفاتر اسناد رسمی در مراکز تعویض پلاک


کد خبر : ۱۸۸۷۶دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳:۴۷۳۵۷۵ بازدید

فردی که کنار خیابان مردم را برای سند زدن خودرو به دفاتر اسناد رسمی فرا می‌خواند، می‌گوید: مردم دیگر کمتر برای سند زدن خودرو می‌آیند، به همین ...
دلالان دفاتر اسناد رسمی در مراکز تعویض پلاکدلالان دفاتر اسناد رسمی در مراکز تعویض پلاک

فردی که کنار خیابان مردم را برای سند زدن خودرو به دفاتر اسناد رسمی فرا می‌خواند، می‌گوید: مردم دیگر کمتر برای سند زدن خودرو می‌آیند، به همین منظور دفاتر اطراف مرکز تعویض پلاک برای جلب مشتری دست به دامان ما شده اند تا برایشان مشتری ببریم.

افرادی که برای خرید و فروش خودرو اقدام کرده اند، حتما سری هم به مراکز تعویض پلاک زده‌اند.اینجا مرکز خرید و فروش خودرو غرب تهران در منطقه ورود آورد است، قبل از اینکه بخواهیم ورودی این مرکز را پیدا کنیم، برای پرسیدن آدرس به سمت فردی که در کنار خیابان ایستاده می رویم، قبل از هر سوالی می‌گوید: «سند می خواهی بزنی؟» باشنیدن پاسخ منفی و اجازه حرف زدن به ما، آدرس در ورودی را می‌دهد و می گوید: بعد از تعویض پلاک به دفتر ما بیاید.

در مسیر اطراف مرکز تعویض پلاک افرادی در کنار خیابان ایستاده و خودرو‌های عبوری را برای سند زدن خودرو به داخل دفاتر اسناد رسمی دعوت می‌کنند. تعداد این افراد به حدی زیاد است که پارکبان‌های رستوران‌های منطقه فرحزاد برای انسان تداعی می‌شود.

بنا بر آنچه پلیس اعلام کرده است، "سند سبز رنگ پلیس به منزله سند قطعی است و مردم پس از دریافت این سند، دیگر الزامی برای مراجعه به جایی دیگری ندارند، هرچند کانون سر دفتران نظر دیگری در این ارتباط دارد."

در هر حال با صدور این سند سبز رنگ در همان مراکز نقل انتقال خودر، به نظر می رسد که  از تعداد متقاضیان صدور سند دوباره در دفاتر اسناد رسمی، کاسته شده است.

با خروج از درب مرکز نقل و انتقال خوردو دست فروشانی را در کنار خیابان می توان دید که نمونه آنها در هیچ کجا شاید وجود ندارد.

فردی در کنار خیابان سبد‌های زرد رنگی گذاشته و بر روی آنها مرغ و خروس‌های زنده‌ای با پاهای بسته شده به سبد قرار داده است و پلاکاردی کنار آنها با این مضمون نوشته : "خروس قربانی برای ماشین جدید"

وی نیز ما را به خون ریختن دعوت می‌کند و می‌گوید: «اگر خون این مرغ را به پلاک ماشینت بزنی، تصادف نمی‌کنی و کلا چشم نمی‌خوری.»

فرد دیگری نیز قاب‌های پلاک خودرو را تبلیغ می‌کند و در توضیح می‌گوید: این قاب‌ها، ضد دوربین است و با توجه به طلقی که بروی پلاک ماشین می‌کشد، دوبین‌های کنترل ترافیکی نمی‌توانند، عکسی از آن بردارند و نور را منعکس می‌کنند.

با عبور از این دست فروشان، دوباره پسر جوانی جلوی ماشین را می‌گیرد ما را به سمت دفتر اسناد رسمی خود برای سند زدن ماشین فرا می خواند. از وی می‌پرسم که چرا به این شکل بین دفاتر رسمی رقابت ایجاد شده است؟

وی در پاسخ می گوید: مردم دیگر کمتر برای سند زدن خودرو به سراغ این دفاتر می‌آیند، به همین منظور دفاتر اسناد رسمی این خیابان، برای جلب مشتری دست به دامان ما شده اند تا برایشان مشتری ببریم و ما نیز درصد می‌گیریم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها