کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شروط برقراری پرواز مستقیم ایران - آمریکا


کد خبر : ۱۸۸۱سه شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸:۰۲۴۵۲۹ بازدید

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر برقراری پرواز مستقیم ایران و آمریکا با سیاست‌های کلی نظام مطابقت داشته باشد و از سهم سایر پروازها کم نکند ایرادی ندارد.
شروط برقراری پرواز مستقیم ایران - آمریکاشروط برقراری پرواز مستقیم ایران - آمریکا

 سید مهدی هاشمی درباره صحبتهای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مبنی براینکه بستر فنی برقراری پرواز ایران-آمریکا فراهم شده است، گفت: در این باره به ما اطلاعی داده نشده و کسب نظر نشده است ولی اگر برقراری پرواز مستقیم ایران و آمریکا با سیاست‌های کلی نظام مطابقت داشته باشد و از سهم سایر پروازها کم نکند از نظر ما ایرادی ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطمئن نیستم که این کار توجیه اقتصادی داشته باشد، افزود: تشخیص اقتصادی بودن این طرح از اختیارات و امکانات دولت است.

وی با بیان اینکه پرواز مستقیم هم راحت تر و هم هزینه اش کمتر است، افزود: اگر بتوانیم بدون اینکه لطمه ای به پروازهای دیگر وارد شود زمینه را برای خدمت به هموطنانمان فراهم کنیم اشکالی ندارد اما فکر می‌کنم تقاضا آنقدر زیاد نیست که نیاز به برقراری پرواز مستقیم باشد.

گفتنی است رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه این سازمان بستر فنی برقراری پرواز ایران-آمریکا را تقریباً فراهم کرده اعلام کرد: در حال حاضر منتظر علائمی از سوی مسئولان سیاسی کشور هستیم تا این پرواز عملیاتی شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها