کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نقش امارات در واسطه گری طلای سرخ


کد خبر : ۱۸۷۲۷چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸:۴۷۱۲۴۳ بازدید

عضوشورای ملی زعفران گفت: باتوجه به قیمت فعلی زعفران در بازار باید حداقل یک میلیون تومان دیگر حباب کاذب قیمت شکسته شود.

علی حسینی عضوشورای ملی زعفران در خصوص نقش امارات در واسطه گری طلای سرخ اظهار داشت: اگر ما مشتری همچون امارات را از دست بدهیم ناراحت نیستیم زیرا امارات با خرید زعفران از ما و بسته بندی مجدد همراه با ناخالصی‌های فراوان به اسم ایران تنها موجب ضررهای فراوانی به محصول ناب ایرانی می‌شود و گفتنی است که ما سال‌هاست که از این موضوع رنج می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه امارات سهمی حدود 55 درصد داشته است گفت: اکنون عمده سهم 211 میلیون دلاری تجارت زعفران به کشورهای منطقه آسیای میانه و آسیای جنوب شرقی اختصاص پیدا کرده است.

حسینی در خصوص وضعیت قیمت زعفران یاد آور شد: در حال حاضر قیمت محصول افزایش نداشته اما با وجود مصرف طلای سرخ برخی واسطه‌ها از عرضه محصول سرکشی می‌کنند اما لازم به ذکر است که زعفران جزء اقلام سرمایه‌ای نیست و کسانی که می‌خواهند با انباشت این محصول سودهای هنگفتی را به جیب بزنند سخت در اشتباه هستند زیرا دپو کردن محصول در انبارها تنها موجب کاهش وزن و کیفیت خواهد شد.

عضو شورای ملی زعفران بیان کرد: اکنون نسبت به هفته‌های گذشته حباب 400 هزارتومانی قیمت زعفران شکسته شده است اما باتوجه به قیمت 5 هزار و 800 تومانی زعفران گفتنی است که باید حداقل یک میلیون تومان دیگر از حباب کاذب قیمت‌ها شکسته شود.

وی اظهار داشت: درواقع قرار است محصول گران عرضه کنیم و بازار را متشنج کنیم و نباید فراموش کنیم که ادامه این روند تنها موجب از دست دادن بازار صادراتی خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها