کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

دریافت آنلاین اطلاعات بیمه شخص ثالث و حوادث راننده

کدخبر:۱۸۶۷۱دوشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳:۴۷۳۳۰۸ بازدید

بیمه مرکزی در نظر دارد به منظور تداوم توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در صنعت بیمه و با هدف روانسازی و تقویت فعالیت‌های نظارتی و کنترلی ...

بیمه مرکزی در نظر دارد به منظور تداوم توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در صنعت بیمه و با هدف روانسازی و تقویت فعالیت‌های نظارتی و کنترلی در سطح بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه، با همکاری موسسات بیمه تبادل اطلاعات و نظارت بر رشته شخص ثالث و حوادث راننده را بصورت آنلاین انجام دهد.

بیمه مرکزی به عنوان متولی و ناظر صنعت بیمه با هدف تبادل اطلاعات آنلاین در رشته شخص ثالث و حوادث راننده و صحه سنجی محتوایی آنها با بانک‌های اطلاعاتی ناجا و ثبت احوال؛ صحه سنجی آنلاین عملیات بیمه گری و اختصاص کد منحصر بفرد به محصولات و خدمات بیمه ای، این طرح را عملیاتی می‌کند.

با اجرای این طرح، اهداف کلان دیگر مانند تحلیل داده‌های موجود و ارائه چشم اندازی دقیق‌تر و سریع تر از صنعت بیمه، اندازه‌گیری شاخص های صنعت و مقایسه آن با صنایع دیگر، شاخص سنجی وضع بیمه کشور، اندازه‌گیری ریسک بیمه گران و کنترل سطح توانگری آنها، به کارگیری مدل‌های علمی بر پایه داده صحیح و زمینه‌سازی برای طرح های مبتنی بر فناوری اطلاعات به سادگی قابل حصول خواهد بود.

از جمله مزایای اجرای این طرح می تواند به ارتقا سطح کیفی اطلاعات بیمه نامه، الحاقیه، پرونده خسارت و خسارات پرداختی؛ حذف مغایرت در اطلاعات مبادله ای بین بیمه مرکزی و شرکت های بیمه؛ شفاف سازی فرایند بیمه گری؛ ایجاد زمینه برای استفاده گسترده از فناوری اطلاعات در صنعت بیمه اعم از هوش تجاری، داده کاوی، تعریف خدمات الکترونیکی و زمینه سازی برای تعریف خدمات جدید مبتنی بر فناوری اطلاعات و حفظ حقوق بیمه گذاران اشاره کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی بیمه مرکزی اجرای این طرح از دی ماه سال جاری آغاز و طبق برنامه زمانبندی طرح تا اواسط سال آینده تکمیل خواهد شد.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

سالار: 1394/10/2123:18:33،
43
25
خسته نباشید...
شفافیت به نفعتون نیست نکنید اینکارو...
آزمايشگاه 80 ميليوني !: 1394/10/2211:13:37،
31
21
لطفا روشهاي جديد را قبل از راه اندازي پايلوتي اجرا كنيد و پس از اجرا به مشكلات برخورد كرديد اصلاح كنيد و نقاط ضعف و قوت را بازبيني و نتيجه را پس از پخته شدن اعلام كنيد كه ديگر راه بازگشت نباشد .
مثل كارت بنزين كه مردم صرفه جويي مي كردند و اثرات مفيد آن داشت نمايان ميشد زديد زير كاسه و كوزه كه حالا داشتن و يا نداشتنش اهميت نداره و نفهميديم انگيزه داشتن كارت بنزين براي چي بود و اين همه هزينه و استرس و ...

آحاد مردم آزمايشگاه طرحهاي جديد نيستند ؟ لطفا چندين ماه روي طرحها و روشهاي جديد كار كنيد اگر بر اساس كشورهاي ديگر راه اندازي شده است بازهم با فرهنگ ما بايد مطابقت داشته باشد .

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار