کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وام مسکن 6 برابر ودیعه , قیمت‌‌ها را کنترل می‌کند


کد خبر : ۱۸۶۵دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰:۴۵۵۷۱۱ بازدید

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برنامه «وام مسکن ۶ برابر ودیعه»، گفت: این برنامه علاوه بر آن‌که از آشفتگی بازار مسکن جلوگیری می‌کند، در کنترل قیمت مسکن تاثیر به‌سزایی دارد.
وام مسکن 6 برابر ودیعه , قیمت‌‌ها را کنترل می‌کندوام مسکن 6 برابر ودیعه , قیمت‌‌ها را کنترل می‌کند

محمدرضا رضایی اظهار کرد:‌ در جلسه با وزیر راه و شهرسازی اصرار اعضای کمیسیون عمران بر این بود که وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان متولی مسکن کشور، موضوع خانه‌دار کردن مردم باید در اولویت باشد. این‌که مسکن مهر را زیرسئوال ببریم و جایگزینی هم برای آن نداشته باشد این باعث آشفتگی در بازار مسکن می‌شود.

وی با اشاره به این‌که طرح مسکن مهر یک اسم و تکلیف قانونی بود که مجلس اجرای آن را بر عهده دولت گذاشته بود، تصریح کرد: این طرح در روند خانه‌دار کردن خیلی از افراد تاثیرگذار بود، هر چند ایراداتی هم به  حوزه‌های جانمایی، مباحث فنی و زیرساخت‌های آن وارد است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که  مسکن مهر طرح بزرگی بود، ادامه داد:‌ در جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد وقتی آخوندی دید اعضای کمیسیون عمران مجلس به‌طور قاطع بر تامین مسکن تاکید دارند، اعلام کرد تامین مسکن را  تحت نام دیگری ادامه خواهد داد.رضایی با اشاره به این‌که یکی از گزینه‌های وزیر راه و شهرسازی پرداخت تسهیلات است، افزود:‌ فکر می‌کنم در هر چیزی که دولت و نظام درباره صاحبخانه شدن مردم ورود پیدا کنند و موضوع را حذف نکنند می‌تواند در کنترل قیمت مسکن موثر باشد.

وی با تاکید بر این‌که با طرح «وام مسکن 6 برابر ودیعه» موافق هستم، اظهار کرد:‌ معتقدم زمانیکه تسهیلات پرداخت شود و حمایت سیستم بانکی را از بخش مسکن داشته باشیم، موضوع خانه‌دار شدن مردم تسهیل می‌شود، ضمن آن‌که این برنامه در کنترل قیمت مسکن تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: به‌عنوان مثال اگر امروز اعلام شود که دیگر برای مسکن وام پرداخت نمی‌شود، این خبر یک آشفتگی را در بازار به‌دنبال دارد و قیمت‌ها افزایش با این حرف می‌یابد. اما چنانچه برعکس باشد و دولت بگوید برای مسکن برنامه داریم و تسهیلات می‌دهیم باعث کنترل قیمت مسکن و کاهش آن می‌شود.عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: این برنامه کار بسیار خوبی است و تداوم اجرای «وام مسکن 6 برابری ودیعه» به نفع کشور است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها